2011年9月1日星期四

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-15

真係唔敢想像,原來大家都不約而同咁,送埋同一份禮物 ------------ 聖誕卡。

我諗大家都好清楚,小學個時,每個聖誕都好興送聖誕卡俾同學。於是,

雖然我上到中一,但呢個習慣都依然繼承住。(一張聖誕卡,一份心意,而家仲有幾多人會珍惜?)

阿紫知道佢都有禮物收既時候,真係好開心:阿樂,真係好多謝你呀。

從佢既反應,睇得出佢絕對係真心覺得份禮物好,雖然一張聖誕卡唔係咩貴野,但從廉價禮物中

送上最真誠既心意,總好過買一份又貴,又冇感情既禮物,係咪?

我同阿紫講:我都好多謝你既聖誕卡,記住返到屋企先拆呀。(係大家面前拆氣氛有d怪)

因為我地呢個舉動有點張揚。阿力見到就行埋黎:頂你阿樂,阿紫有野收我冇野收!

AMY一聽到話有野收,即刻衝埋黎,我梗係退後幾步,容咩易比佢撞親!

AMY:喂,阿樂!你唔係咁呀,送禮物都唔益我?

我:就係唔想益你先唔送囉。 仲要自己講出黎落自己面都有。

AMY:算數!好彩我都食左你唔少.......雞翼!

我:頂!原來D雞翼係你食晒!?抵你呢世都咁肥既真係!

我講完之後,就走去我書包度,拎多兩封聖誕卡出黎。

其實我又點會冇預備聖誕卡送埋比我朋友呢...話晒得AMY同阿力都係我最FD既(係果時)

我:拿,我唔係對阿紫特別好架,我都有寫聖誕卡比你地架,睇下!

阿力同AMY見到之後,即刻好開心咁講:YEAH!多謝你呀樂哥。

其實我又冇咩所謂,送多兩封又唔係少忽肉。

阿紫見我咁既舉動,同我講左句:阿樂,你對每一個都好好呀真係。

我:最緊要都係大家開心姐。

(係三份聖誕卡之中,得阿紫個份,係我最用心設計,阿力同AMY個份都係寫下字就算 )

送完禮物,大家都係時候執返D垃圾,準備離開學校。

返到屋企,我慢慢咁從書包拎阿紫送既聖誕卡。

個一刻,我好相信,阿紫一返到屋企應該都會咁做........

從書包拎起阿紫佢送既聖誕卡,我仔細咁觀察左一陣。

米色既聖誕信封,背後寫住:”阿樂收” 三個字。簡簡單單。

字體筆劃圓潤輕柔,同一般男仔剛勁既字體風格有好大出入。

心諗:呢D就係女仔寫既字嗎.......

係”阿樂收”三個字旁邊,貼左幾張細細張既貼紙。

我令返去信封既正面,信封口,用一張相對較大既”米妮”貼紙痴住。

我輕輕摸落去,原來係凹凸的,非常有質感。

我好小心咁拆開張貼紙。拎出聖誕卡。

封面呈現典型既聖誕風格,紅色做主色,金色閃粉印住”MERRY CHRISTMAS",

背景係落緊雪,有個聖誕老人騎住架鹿車,背住好多禮物。

我翻開聖誕卡。迎面而黎既係一陣芳香味。
(我好記得,因為個時唔明點解聖誕卡會有香味 ,所以聞多幾聞)

阿紫用左好多閃粉既筆去做配答,內容係話:

阿樂,聖誕快樂呀!你係我中學入面,第一個我會送聖誕卡既男仔。

多謝你一直以黎都比到咁多歡樂我,我真係好開心!我去泰國個幾日,

唔知你會點過呢?無論點都好,你都一定要等我返黎呀,知嘛?

阿紫。

雖然內容唔係好多,但阿紫都好比心機用唔同既貼紙去裝飾下聖誕卡既內頁,

令到佢唔會咁寡。張聖誕卡,就同阿紫個性格一樣,一樣咁有活力。

就係咁,我就收到中學第一個女仔送既聖誕卡。

唔知點解個時既我,重覆睇左個內容好幾次,好似每個細節都唔想放過,

好似一打開,就唔想咁快就返放落個信封咁。

當我仲凝望緊張聖誕卡既當時,阿紫打電話比我.....

沒有留言: