2011年9月24日星期六

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] - 6

咁通常一開波都燒腸仔先,快熟呀麻。    
咁我地就各自拮左d腸仔去燒。 
燒燒下既時候,阿力問我:喂!阿樂,之前你做黑板條數唔識, 
            miss chan話你d咩呀?    
我:佢叫我每個星期四都要留低做數,仲整左件好惡既女仔教我添!  
阿力:惡得過amy?    
我:就係惡得過先死...未見過有d咁既人架!    
  我有咩得罪佢姐...    
amy:抵你死啦阿樂!而家有報應啦,成日話我惡...哈哈    
    你終於知道我對你其實都好善良呢,起碼而家有人惡過我啦!    
我:你死開啦amy,同你坐埋一齊真係冇好運行架。    
  前世同你撈亂骨頭咩!!    
燒緊腸仔既途中,我掛住講野...唔記得轉下條腸... 
我:頂!!燒焦左添....你睇下?黑晒點食...    
  最鬼衰都係你個死人amy!!!      
阿紫:哈哈,阿樂,唔緊要啦,我燒比你食啦。    
我見阿紫燒得幾靚,女仔控制火候係好d!!    
amy:收啦阿樂你!自己技術差就差啦,又係度賴地硬。  
我:你好好!!!    
阿力:你兩個真係好鬼鍾意鬥咀,你話冇前世我打死都唔信。  
amy:鬼同佢有前世呀!我前世不知幾靚女...      
我:你前世就係肥婆楊貴妃!!古代既基因一值留存都而家,都係咁肥!  
amy:哼!我忍你,我食完野你就知死阿樂!!!    
阿紫:哈哈,拿阿樂!你條腸呀!拎個碗黎啦。    
我:唔該你呀阿紫。    
(腸仔味道食黎食去都係差唔多,但阿紫燒比我既,可能意義上唔同, 
 令你覺得味道都唔同d,我諗有女朋友既巴打應該知我講咩)
當我食完之後,阿紫繼續話:阿樂,你有咩想食都可以同我講架喎。    
我:下..咁咪好麻煩你...我自己燒得架啦...      
阿紫:唔緊要喎,都係一齊燒姐。(阿紫,你對我真係好好,呢d女仔去邊度搵   
阿紫主動話:我燒d丸比你食先啦。        
阿力見咁樣,即刻話:樂哥,我又想食呀,可唔可以燒比我呀..  
我:燒d帛金比你就得,你叫amy啦...      
amy:我燒比你啦!橫掂我咁好人..      
天氣有點熱,我見阿紫燒到有d流汗..    
我就拎張紙巾出黎,話:係咪燒得好辛苦呀,不如我自己黎返啦。  
           (我講完之後用紙巾輕輕係佢面上抹一抹   
阿紫見我咁,即刻面紅到冇出聲(佢竟然會難為情           
我:整親你?    
阿紫甜甜的:唔係呀        (佢dup低左個頭) 
阿力:樂哥,我背脊濕晒,可唔可以幫我抹呀。      
我見阿力玩野,即刻搵紙巾掟佢...      
amy突然話:係喎!阿紫,你就黎生日啦喎, 
       仲咁岩係正假期添... 
       對唔住呀,都冇咩生日禮第準備比你。  
阿力:係咩?阿紫就黎生日啦咩?    
阿紫:係呀,過多兩日就係..    
   唔緊要啦,我有冇禮物都冇所謂呀, 
   橫掂都已經有人同我慶祝啦。      
我知阿紫指緊我,所以果刻我同佢都有眼神交流, 
大家都不自覺咁笑左出黎。      
amy:下次一定補返!    
阿紫:嘻,多謝你呀。    
見食到咁上下,我就同阿紫去沙灘果邊行下.........
去到沙灘,我地都,沿左個海邊,慢慢咁行。 
一路行,一路聽d海浪聲,因為有陽光既情況底下, 
海水都反白成耀眼既銀白色...一男一女行..真係好浪漫 
我:其實呢度都幾舒服啊可。 
阿紫微笑對住我:係呀,好耐都冇黎呢d地方啦。如果可以留耐d就好。 
我:你鍾意既,我地搵日再黎過囉。 
阿紫:邊個話會同你黎姐,傻佬。 
我地一路行既時候,旁邊都有兩個小朋友好天真咁,係度追逐,係度嬉戲。 
我同阿紫都不其然咁比佢地既笑容所吸引住.... 
阿紫笑笑口咁同我講:好得意啊可,佢地。 
我:哈哈,係呀,細個真係好呢,一d煩惱都冇。 
  (望住d細路玩,心情都不自覺咁開心起黎) 
阿紫:係呢,阿樂,你有心理準備講你爸爸d野未? 
我見阿紫咁問,果一刻,我對住個海邊,唔知點解好心擴神怡。 
我都唔怕對阿紫打開心扉:我地一路行一路講啦。 
阿紫見我咁講,就笑住咁點點頭。 
(我亦唔怕對各位巴打打開心扉,大家係高登相識都係一種緣份, 
 更何況我已經睇開左好多) 

2 則留言:

Ebenezer 說...

同女女行海灘,以前細個成日做,因為...

冇機會無啦啦洗錢。

Unknown 說...

no girl is willing to go with me when I was young...haha~~~~~