2011年9月17日星期六

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放-14

我即刻:等一等!阿紫,你快d幫我去我書包拎藥黎,快d... 
阿紫聽到我咁講,即刻不再猶豫轉身跑去拎藥。 
我見到佢咁心急為我奔走,我心入面都由衷咁講左句: 
阿紫,真係麻煩晒你,原諒我唔能夠當面同你講..... 
入到去,醫療人員都仔細幫我檢查下,順便問我: 
你有冇邊度覺得唔舒服,你膝頭有d察損喎,我幫你消下毒先啦。 
我見佢咁問我,我當然老死都唔講我心口痛。 
我一講,一定會叫白車。 
就係咁,當時我做左呢個好冒險,又好唔明智既決定, 
我:我冇咩事,可唔可以比杯水我。 
(我要快d食藥先得,我就黎頂唔順....) 
等左一陣,阿紫終於入黎,佢拿拿聲比包藥我。 
我即刻打開包藥食。 
醫療人員見我咁,問:你本身有病係身? 
我:係,我要準時食藥。 
佢冇問咩病,反而問:咁點解頭先唔食? 
我講左句大話:我唔記得左。 
然後佢繼續幫我消毒,今次真係痛左好耐, 
不過,食完藥後d痛楚都仲係係度,我果一刻個心開始擔心...........

果一刻,唔知點解,我好想阿紫可以繼續陪我, 
我就主動同醫療人員講:唔該,可唔可以比佢留係度陪我? 
           (唔該你,我真係好想) 
醫療人員見我咁講,佢微笑咁點點頭。 
我見可以比阿紫係度陪我,我個心都定d。 
因為係果一刻,我個心真係好驚,好冇安全感.... 
因為我知道,如果仲係咁痛,就真係要叫白車.... 
係果一刻,我雖然冇咩宗教信仰,但我個心, 
都暗暗祈求:求下袮,可唔可以有一次神蹟比我... 
      我唔想再令阿紫擔心.....求下袮.. 
阿紫見我咁辛苦既樣,其實我覺得佢會再責怪我.... 
所以我一直都唔係好敢同佢講野,驚佢又再次激動起黎... 
阿紫係呢個時候,開口:點呀,仲痛唔痛呀,你嚇死我啦你知唔知呀? 
阿紫既語氣,比我想像中,溫柔好多,好多,好多倍。 
我:我諗過多陣應該冇事........ 
阿紫:傻瓜,點解你又唔食藥呀,你話過唔再要我擔心架麻。 
   (呢句說話因為比較敏感,佢好細聲咁同我講,唔好太過張揚 
    比醫療人員聽到,呢種場合始終唔係咁適合) 
各位巴打,其實我係呢幾篇咁著重標明時間,係有原因。 
記唔記得我係學校係幾時食藥? 
嗯,冇錯,係放lunch時候(大概12點45分) 
但其實呢個鐘數只係大約個時間黎,期間只要有痛,我就會早食。 
記唔記得最初我聽到中央咪宣佈落去短跑召集既時候,我猶一猶豫? 
係個刻,其實我仲未食藥,因為我見時間好似尚早(11點45分), 
比完賽黎仲趕得切食,所以決定唔食就落去跑。 
但,落到去我見到,原來短跑係咁多人參加,所以我個心都開始驚, 
因為等既時間亦都漸漸咁,拉長,時間亦相對地,愈黎愈少,愈黎愈關鍵。 
最終,我都係好遺憾咁,作出左呢個錯誤既決定............. 
返返黎對話,我同阿紫講:因為我覺得我會趕得切返黎食, 
            同埋我真係好想可以拎牌比你睇, 
            所以我....... 
            對唔住,我做錯左啦...  
阿紫:阿樂,你真係好傻呀,有咩比得過你緊要喎,最緊要你個人冇事呀麻, 
   拎牌真係有冇都冇所謂啦,下次唔好咁傻啦知麻。 
我聽到阿紫呢番說話,我真係好感動好感動, 
不單冇責怪我,仲處處為我著想, 
我果一刻真係好後悔我咁令佢擔心我。 
幸好,痛楚過一陣都慢慢咁減輕,雖然比平時慢, 
但我真係好多謝阿紫一直係我身邊,見證住我呢個奇蹟。 
(講真,個時情況真係好危急,我再咁痛法真係十條命都唔夠死。) 
我:阿紫,我好似好d啦...多謝你關心我同陪住我。 
  你快d返上去繼續練啦,我冇野架啦一陣就。 
阿紫聽到我咁講,佢都猶豫左一陣, 
我:放心啦,我真係冇事。 
然後,阿紫就返返上去,我,亦終於可以,鬆一口氣........... 

沒有留言: