2011年9月20日星期二

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] - 3

後日返學既時候,我趁小息拉amy同阿力埋黎。 
我:喂!黎緊既復活節你地有咩做呀?    
阿力:冇呀,我等緊人約呀都,你有好提議咩?    
AMY:做咩呀阿樂,想約我啊?唔好意思喎,我好多人約架喎。      
我:係呀,amy,咁真係可惜啦。    
  冇,我仲諗住約埋阿紫同你地去燒烤添, 
  原來amy你已經大把人約,咁慳返啦, 
  阿力你同我地去得啦。    
amy見我咁講,即刻轉軚:去燒烤呀?好呀好呀, 
             我又去!      
阿力:你唔係話有好多人約架咩?      
AMY死兜:車!呢d野可以推架姐!      
我:係咩?我唔想預你喎,你食咁鬼多野,拎炭都拎死我啦!    
AMY:妖,阿樂你死cheap精黎架!係要串串共咁! 
    食得最多唔係我囉,一定係阿力。      
阿力:哈哈,最多我拎多d野食囉,補返數。      
我:你睇下啦,amy,起碼阿力食野又會做野。    
amy見我咁講,又打9我。      
我好醒目咁即刻避開。    
我:amy,你減下肥先啦,出手太慢打唔到我架。    
amy:頂你阿樂,你比我追到你就知味道,你唔好走呀!(一路講一路追住我) 
我:痴線架你都,唔走就笨啦!      
Amy一路追住我,我就醒水咁走去阿紫身後面, 
我:阿紫,你要救我呀!amy追打我。      
amy:死cheap精黎架你,一個男仔要個女仔保護,仲要企係阿紫後面, 
    有種你就出黎!        
我:我係唔出呀,你過黎囉。    (我做左個鬼臉比amy睇) 
阿紫:哎呀!你地幾大呀,仲玩呢d遊戲。      
amy:算數,我比面阿紫,唔同你計。 
    係呢,你係咪都去燒烤架阿紫?    
阿紫:係呀,但係屋企人話唔準太夜返屋企喎。      
我:得,冇問題!咁我地約定復活節假期去燒烤架啦! 

amy:仲有一個禮拜就放假啦,快d黎啦,好耐冇燒烤啦。 
呢個時候,鐘聲亦都響起,我地亦返埋位繼續上堂。 
知道黎緊既假期有野做下唔駛係屋企悶,真係幾好, 
起碼返學都有衝勁d。不過,係諗緊燒烤食咩既同時, 
我亦開始要為另一件事粗心..............

如果各位巴打有細心留意既,都知四月係阿紫既生日月份, 
而阿紫既生日,正正係復活節假期間既其中一日。 
一直以黎阿紫都對我咁好,我亦都好應該揀一份生日禮物送比佢。 
送禮物真係一件好煩既事,又唔知揀得岩唔岩,送完又唔知鍾唔鍾意。 
識左阿紫咁耐,我亦唔係太清楚阿紫既口味。 
但如果而家先黎問佢鍾意d咩,咁佢實知道我要送d咩類型既生日禮物比佢, 
變相咪冇晒驚喜?但唔問既話,我又唔知阿紫缺d咩....點算好.... 
一年先得一次,點都要送份有意義少少既禮物,我自問冇咩錢, 
真係唔想買咁貴。果一刻,我真係好無助,畢竟真係我人生第一次 
送野比女仔,我唔想第一次就衰左。 
因為諗得太入神,搞到我數學堂冇留心聽書,點知... 
數學老師:阿樂,做咩係度發呆呀! 
     出黎黑版做呢條數比我睇! 
比老師咁樣搞一搞,我真係比佢嚇親。 
於是,老師就寫左條數比我做: 
y(x-2)=x^2 
數學老師:拿!呢條非常簡單,以y為主項。 
我出去黑板睇睇呢條數, 
心諗:Xpk啦....... 
   咁難既?我點調位呀呢條數... 
   唉,早知頭先唔諗得咁入神啦。 
既然唔識,我都求其寫左個答案比佢: 
y=x^2 - (x-2) 
當我寫完之後,老師都O左咀。 
數學老師:(語氣有少少嚴厲)阿樂,頭先先岩岩講完, 
      你究竟有冇聽書架。點會調過去減呢?乘法黎架喎! 
比佢點完之後,我都係唔明。 
數學老師:見你d數學底子咁差,今日上堂又唔集中, 
     你返埋位企下先! 
跟住佢仲補多句:阿樂!你lunch之後落黎搵我! 
我:(死死氣)哦...(唉,今次大撚獲啦....) 
於是,我就返埋位企,等lunch落去比miss照肺...... 
希望唔好話比我老母知呀....
食飯既時候,阿紫將個飯盒放係我張台上面, 
我見佢咁,我就話:做咩?你想送多盒飯比我食?  

2 則留言:

Ebenezer 說...

睇咗咁耐,好奇想問故事中嘅男女係唔係讀緊初中架?

Unknown 說...

中一