2011年9月10日星期六

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -7

阿紫:唔駛買啦,我地SHARE飲啦,我飲唔晒架。

我見阿紫突然咁講,心跳即刻加速左唔少......

我:阿紫,咁,會唔會唔係幾好。(雖然我好想 )

阿紫:你介意呀,噢,咁算LO。

我見阿紫咁講,我再冇出聲,既然佢唔介意,我亦冇咩所謂。
阿紫一路行,一路慢慢咁飲左幾口。

阿紫將手遞比我,講:拿!

我接過阿紫既朱古力奶。
我凝望住個透明飲管,心跳得有點快,
畢竟是阿紫雙唇接觸過,
這,不是間接接吻嗎?

我飲了一口,阿紫又從我手上拎左盒奶,繼續再飲。
阿紫表現得好似不怎麼樣,我點解好似好大件事咁。

我:差唔多行完啦都,不如走囉。

然後阿紫點頭示好。
個一刻,
原來,只要有阿紫陪既情況下,
地點已經變得不再重要,縱使係學校這種再熟悉不過的地方,
我們獨處既時刻,
每一分,每一秒,都是回憶;
每一分,每一秒,都是經典。

出到學校門口,阿紫行上面,而我就行下面。
我行行下既時候,不禁回頭望住阿紫身影。
我停下腳步,想一路默默望住,直至佢消失為止。

望望下,估唔到阿紫,佢亦都回頭望我。
佢見到我都係度望緊佢,佢即刻笑住咁,
向我揮一揮手,再次同我講拜拜。
我亦微笑住咁同佢道別。
然後佢就拎返轉頭繼續慢慢咁行。

但,我冇轉身行到。依然,一直望住阿紫。
阿紫既身影,漸漸由大,變得更小,最後消失在我眼簾。

心入面諗:我今日所諗既野,究竟,會唔會多餘呢.......
然後,我開始轉身離開。
就係咁,大家背住大家,愈走,愈遠.........

家長日後,返左學幾日,終於黎到情人節正日.....
..........................
........................前一晚。

今晚,我繼續習以為常地,打電話比阿紫搵佢傾計。
但,唔係每次都咁順利。
電話接通後。

??:喂,搵邊位。
(個一刻我個心嚇左一嚇,因為把聲比較成熟,並唔屬於阿紫的。
 我以為打錯電話,望返個螢幕,原來冇)

我即刻話:喂..唔該搵阿紫呀。(我語氣放輕,同時帶點吞吐)
     (我諗佢應該係阿紫媽咪吧,有點大壓力)

阿紫媽咪:佢沖緊涼喎,你邊位搵佢?

我:我叫阿樂呀,係佢同班同學。

阿紫媽咪:哦,咁我叫佢沖完涼搵返你。

收線過後,我深深吸了一口氣,
估唔到我會咁緊張。

無耐,阿紫打返比我:喂,阿樂呀,唔好意思呀頭先沖緊涼。

我:唔緊要,頭先你媽咪都同我講左啦。

阿紫:係咩。
   係喎,聽日情人節啦喎,係咪好緊張呢。

我:係呀,我好期待你個驚喜呀,我晚晚都訓唔著就係為左等呢日。
(真係等到我好辛苦架 )

阿紫:車,原來你係為左份禮物先訓唔著既!(阿紫拉高音調)
   而家好啦,有禮物就唔會理我,打完齋唔要和尚啦。

我:哈,仲咩你成個阿婆咁,成日um um 尋尋,婆婆媽媽。
份禮物我都未收到,你又知我打完齋唔要和尚? 

阿紫:哼!(再拉高音調)而家仲話似我阿婆添。
   而家你即係嫌我煩啦,信唔信我聽日唔比個驚喜你呀啦。(開始要脅我就範啦 )

我:咁你唔送比我,仲可以送比邊個呀?(我好有自信咁講 )

阿紫:車,又唔係等你一個男仔,我送比其他男仔唔好!

我聽到佢咁講,有少少醋意:哼!

阿紫知道我咁,佢又:哼!

我見佢咁高音,我又再高音d哼佢。
反反覆覆,最終我都係鬥唔過佢,我走音鳥 。

阿紫見我走音,即刻大笑:哈哈,你高音唔過我架啦傻佬。

我:咁你聽日記住送比我啦喎,我差唔多訓啦。

阿紫:睇下點先啦,頭先你咁激我。

如是者,我終於就範,實在鬥唔過佢。收線過後....
我係度諗:我同阿紫第一次既情人節,究竟會係點過呢?

不容易黎到情人節,今年呢個節日,對我黎講,意義都幾大。

沒有留言: