2011年9月4日星期日

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-19

阿紫:哈,你又知係我既。(原來真係)
   做咩呀,太掛住我呀? (佢見我咁緊張佢,就好甜咁講)

我:(既然你咁問到,我都不妨老實) 掛呀,真係好掛。

阿紫:係咩,算你啦!(呢個回應,好似已經係佢期望我係一定會答”我掛住你”咁)

阿紫繼續講:好攰呀,去泰國返黎。雖然睇左好多風景,食左好多野,但坐飛機時 實在太悶啦,都冇野做。

我:最緊要都係你平安咁返到黎,返到黎有我就唔會悶啦

阿紫:哈哈,識講哄人既說話喎,把口浪過油咁既。唔似你喎。
   你平時係咪都係咁對女仔架。  

我:唔係呀,我第一次對女仔講咋......

個時,其實我根本,就唔識d咩甜言蜜語。對一個中一生黎講,又點會識。

個句,係我發自內心咁講既。估唔到,原來呢d就係甜言蜜語....

阿紫:量你都唔敢啦,嘻嘻。(佢好開心,同時又好管家式既語氣講)

阿紫:係呢,頭先首歌咩歌黎架?你都鍾意聽歌架咩?幾好聽喎。

(因為一路對阿紫講電話個時,之前係一路係電腦播緊my love)

我:首歌叫my love,我今日買架隻碟。

阿紫:可唔可以播多次呀?我想聽真d呀。

於是,我就playback一次比佢聽。

阿紫繼續:真係好好聽呀,旋律都幾唔錯。

我:我都覺得係呀,大家真係夾。

阿紫:車,鬼得閒同你夾呀傻佬。(口裡說不,心裡卻... )
   呀,係呀,我買左份禮物比你呀。

我:真架!(沒想到,阿紫真係會買) 咩黎架?

阿紫:唔話你知,你返學咪知lo!!

我:又好,我見你語氣都攰啦好似,不如今晚早d訓好唔好?

阿紫:阿樂,你真係好細心。好啦,我沖埋涼去訓啦都。

我:咁好啦,早抖啦。

就係咁,成為左我同阿紫係闊別4日後,第一個電話。

唔知道,阿紫份禮物,係咩黎呢? 我好想,快d返學呀....

阿紫收線完個一刻,我仲有d耳猶未盡。不過,我個心總算都安定落黎。

老母見我聽完電話,同我講:喂!阿仔!做咩呢排成日咁多電話,
             又傾得咁神秘咁呀!

我:唔係呀,都係同朋友傾姐。

老母:係咩!?(佢好疑惑) 呢排成日見你春風滿面咁喎,又同果個細路女傾呀?

我:細路女!?

老母:係呀,佢把聲係細路女聲呀麻。

我:哈哈,佢唔係細路女黎架,同我同一班既中一女仔黎。

老母:喂!阿仔,成日咁傾法,係咪對人有意思呀!?

我:傻既,你幾時變到咁八掛!?唔同你講咁多,我去訓覺。

好快趣,一月份返學既日子又到。但我係返學既前一晚,卻訓唔著。

心入面係度諗:阿紫,究竟我應該點同你講我既心意呢....
       而家就表白既話,會唔會太急,太快?
       話晒識左阿紫先幾個月........
       都係唔講住啦,等大家再認識深入一點,先同佢講啦!

個晚,我就決定左,再比少少時間我自己,先至表白。

呢個決定..究竟...到頭黎...會令我後悔?定無悔呢?

聖誕假過後既第一日返學日,因為尋晚訓得唔好。

係答巴士既途中,我都dup下dup下。突然間醒一醒,

心諗:X!差d唔記得落車!.....

返到學校,繼續當我既風紀....守住樓梯。

阿紫:阿樂....(陽光般的聲音)

我:今日咁早既!?

阿紫:我特登咁早返既,見學校冇咩人,送禮物比你都方便d呀麻。

阿紫係書包拎出份禮物,今次直接比我鳥。

阿紫:拿,送比你架!  

看見到既係,一個茶色小紙袋裝住,紙袋上有d花紋圖案,幾有民族特色。

我拎上手既質感係有d硬硬地,究竟,係咩黎架呢?

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-19

我好開心笑住:多謝你呀,我聖誕都冇送d咩比你

阿紫:傻佬,你咪送左張聖誕卡囉。你呢張聖誕卡,係我收咁多入面,
   最靚,最有心思,而且係我最鍾意架。

我聽到佢咁講,真係好甜....
個刻,我實在好想有表白既衝動....
因為,我真係好想,好想,可以每日都咁甜,每日都有呢種感覺。
個時我未知道,呢種感覺......就係叫 ”幸福” 

但當然我都克制住自己啦。我微笑著,點點頭:你鍾意,我就滿足啦。

阿紫:咁我上去先啦。

阿紫上左去之後,實在忍唔住,我拆開左份禮物。

搣開張透明膠紙,打開紙袋。而份禮物,其實係一個泰國手繩黎。

我見到個刻,真係好開心,好鍾意。因為條手繩係用好多唔同色彩做配答。

至於有咩顏色呢?呢d我就真係唔係太識講,各位巴打都知道我有色弱,唔係好識判斷顏色。

但我可以講既係,手繩五彩繽紛得黎,唔會太浮誇同搶眼,同時係感覺到帶住文族色彩。

所以我覺得,條手繩好特別。當然,只要阿紫送既,就已經係獨一無二.....

我就即刻將佢帶係右手。

可能因為係同學眼中,佢地可能會覺得只係一條手繩,所以就冇特別覺得,

我呢條手繩係人地送既禮物。  所以我都可以好放心帶。

阿紫留意到我帶條手繩,都好開心對我笑住講:咁快帶起佢既你?

我:係呀,因為我覺得真係好特別呀麻。手繩就梗係要成日帶住架啦。
  多謝你呀阿紫,我真係好鍾意。
  係呢,點解你會揀手繩既? (真係好想知背後既原因)

阿紫:因為,當你見唔到我既時候,咪可以當佢係我lo。
   咁你就唔會成日心掛掛啦,係咪?

阿紫繼續話:仲有,其實揀顏色上,我都諗左好一陣先揀呢條架。

我好奇問:點解咁講既?

阿紫:因為,我知你之前成日唔開心。
   所以係顏色上,我就諗住揀d暖色既,有活力d,咁睇落去都會開心d啦。

我經過佢講一講之後。
真係估唔到,原來,阿紫係咁細心,咁為我著想,就連一份禮物既顏色,背後都有意思。

我:其實,你咁關心我,對我咁細心,我真係好感動。

阿紫:傻佬真係傻佬,咁易滿足既你。

(又係既,細個既時候,易滿足,的確係一件好事,做人都快樂d)

阿紫講完之後,小息鐘聲又起。準備上下一堂,家政。

阿紫拎返轉之後,我一直凝望住條手繩。

心裡講:我,一定會好好珍惜你。 

我間中學既安排係咁既,上半班學號既同學就上家政,下半班學號既同學就上設計與工藝。

阿紫,就係上家政。而我,係上工藝。

老老豆豆,我真係好唔鍾意上工藝。點解?睇落去就知

而AMY同阿力都同我一齊上工藝。

咁入到工藝窒,一張台四個人。我就順理成章,同佢地兩個同一張台啦。

大家都知道工藝台,會有樣野叫”虎鉗”(唔知個字係咪咁寫)

個”虎鉗”,其實係用黎HOLD住塊木板,等佢唔好走位既。

咁我地要整一張木凳。(一聽到個時,我即刻暗裡屌老母)

我:頂,唔係呀,做木凳?一黎就咁難!痴線架。

阿力:唔係呀,好似幾好玩幾過癮咁。

AMY:我就真係未驚過,呢D野,根本難唔倒我!!哈哈。

咁我地就開始用線鋸鋸木啦。成個班房就充斥住鋸木聲,成個地盤咁

我鋸鋸下,無咩為意,一望。屌!...啦星呀!

我:頂,鋸條直線,無啦啦鋸”咩”左既,唉,又要再鋸過啦。
  唔單止咁,仲要一岩一忽添!!

我即刻望望阿力,睇佢會唔會咁啦!點知.....

我:嘩阿力,你鋸得好靚喎,又直又順!!(頂,點解會咁! )

阿力:係咩!都唔係好難姐,唔明你點解會鋸成咁。

我講完無耐,諗住死死氣繼續啦!突然聽到...”啪”左一聲(巴打唔好諗邪)


AMY:哎呀,PK啦真係!鋸斷左條線鋸添!

我即刻笑鳩佢:哈哈,你知你肥就唔好用出盡奶力啦!

AMY:呀!你再講信唔信我鋸你呀啦!

阿SIR見到斷左,就同AMY講:拿,下次再斷要罰你錢架啦。
                阿樂,唔好掛住望,快D做!

我:係.....

咁我地今堂就只係鋸個凳面。落堂後見到我個製成品,我仲心灰。

我:我頂咩!我想鋸個圓形做凳面,出到黎變左正方形...

AMY同阿力即刻笑到我死:哈哈,你真係冇天份啦,算吧啦!
(就係因為呢個說話,往後成為我被人作茶餘飯後既笑柄 )

反觀阿力,真係鋸得好唔錯。

上完工藝都打鐘,準備食LUNCH。

阿紫手上拎住個盒,走埋黎...........

阿紫:我頭先岩岩上完家政呀。
   今日老師教我地整紅蘿蔔薯仔炆雞翼呀!

我:聽個名好似好吸引咁喎(頂,我又上家政咪幾好)。
  我最鍾意就係食雞翼。

阿紫:上次見你媽咪d手勢咁好食,真係好鄧你
   呢位咁好廚藝既媽咪開心同幸福呀!

阿紫道出呢句說話。
我又諗返起我呢個複雜既家....
又係既,雖然,家庭係就係唔太理想,唔太幸福。
但,勝在,我老母真係好錫我!

加上,我更加想,捉住阿紫雙手同佢講:仲有令我感到幸福既,係你呀....
當然,我冇咁做....

我:我都覺呀,我媽咪真係算好唔話得啦!!

阿紫笑一笑,連忙打開個盒,講:係啦唔好講咁多啦,快d試試我既手勢啦!
               一陣凍左就唔好食架啦!

我見阿紫打開左個食物盒,見到d雞翼....好似好得

我:貌相好唔錯喎,仲咁香添 !試試先!!

我用膠叉拮左一舊雞翼黎試試........... > >

咬左幾口,我停左係度..................

真係....好好食!  完全係我媽咪煮出黎個種感覺...
雖然我老母同阿紫煮既雞翼係唔同煮法....
但..個種感覺,離奇地熟悉....
就係我日日食媽咪住既餸個種..親暱感!

個份心意,原來,係真係食得出,同感受得到。
更加令我想到,我老母,原來餐餐都咁用心去煮野比我食!
(各位忙還忙,得閒記住同多d家人食下飯...多d珍惜...)

阿紫見我停左口,問:點呀?係咪唔好食?
          (佢有少少皺眉)

沒有留言: