2011年9月29日星期四

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] - 12

咁我惟有拎住數學書出黎咪住先,一陣費事佢係度嘈我唔做野。  睇左大約5分鐘倒,佢終於入黎啦。      我:成日遲到架你!      阿欣:咩姐!行落黎都要時間啦下話!         係咪等下都唔得呀。    (果然幾時都咁火爆) 
我:唔係..費事晒你時間姐!    阿欣:再嘈我特登遲放你呀拿!拿拿林開始啦!    我:唉,其實你咁惡,點會有男仔可以同你傾到計呢..    阿欣:車!關你鬼事咩我有冇男仔!       咩呀,想溝我咁話啦喎?    我:你地女仔係咪個個女仔都有妄想症..(amy又係,阿紫又係,你又係) 
  我係唔會鍾意惡女人架囉。      阿欣:惡咪惡囉!我大把市場添呀!             快d開始啦,唔好嘈嘈閉啦!(好似係你自己係度嘈先喎) 
我:哦..(我翻去今日老師教到個頁) 
  今日教師教到... 
阿欣:哎,咪住!!  我:咩呀?欣姐。    阿欣:頂!你咪咁叫我啦,叫到老晒!!         係我教你新野之前,我同你做個小測先。    我見佢咁講,心諗:唉Hi Hi啦真係...    我:咩小測呀...      阿欣:梗係測返最基本既多項式先啦, 
   復活節假完左之後睇你仲記唔記得我講既野。  我果刻好老實講:唔記得,咁可唔可以索性唔測?    阿欣:想死呀你!同我講價!?         叫你測就測啦!我比5分鐘時間你溫。    我:下..五分鐘點夠呀?    阿欣:唉,10分鐘啦!正死蠢黎,溫果少少野都要咁多時間!    咁係我溫書既期間,佢都拎d功課黎做。 
我見到中三個字,所以問佢.. 
我:阿欣,你讀緊中三?    阿欣:邊個比你咁叫我!!       搞錯呀,睇人私隱都有既你!!  我:有幾私隱...係你自己拎野出黎做先既..    阿欣:唔準再睇呀,眼都插盲你(都睇完你中幾啦,仲有咩好睇   
   快d溫!!!    

沒有留言: