2011年9月4日星期日

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-20

我趕緊用手將我眼睛上既淚水抹一抹,調整下情緒。
腳步聲愈黎愈近,我可以肯定冇錯係入呢個班房。

我望到果個人..............
原來係......AMY。
佢終於買完水返上黎。

我見到唔係阿紫返黎,心入面更加難受。
或許,她真的受傷了。

我點都要扮開心一點,唔可以比AMY覺得我有野。

我:AMY,買水買咁耐架!等得你黎人都死啦!!

AMY:嘩,你個死仔仲好講。
    自己又唔去買喎!你知唔知下面小食部幾多人排隊呀!
    我見冬天凍,仲特登買左支暖水比你送藥呀,係小食部!

我見AMY咁細心,我都費事再串佢:真係唔該晒你!
                 下次請返你食糖補數!

AMY見我咁講,即刻話:少可喎阿樂!今日咁好死既!
(AMY一路講一路拍住我膊頭)

AMY繼續話:咁你繼續食藥啦!頭先排隊排到尿急,我去個廁所先。

我輕輕回左佢一句,咁佢就走左出去。

我望一望個鐘,已經差唔多打鐘,點解阿紫仲未返黎....
佢究竟去左邊。過左三分鐘......

鐘聲終於響,同學都陸陸續續返黎。
我不斷留意入黎既同學,不斷心入面係度諗,
下一個究竟係咪阿紫返黎呢?

結果,同學都差唔多返齊,仲未見到佢入黎。

隔多一陣,終於,阿紫都返黎啦。

我一直都望左佢,留意到佢雙眼好明顯紅左,有少少腫。
佢....喊過黎?

一想到呢度,我個心就更加唔舒服。
阿紫入黎既時候,一直冇望過我,冇同我有眼神交流。

我好清楚,阿紫今次真係嬲,真係好唔開心。

個一刻,我第一次面對呢種情況,我究竟可以做D咩..
               我,又可以做到D咩?

不過,我都知道,而家並唔係軟弱,並唔係自責既時候。
畢竟錯果個都係我,講大話就係唔岩!

我下定決心,決定今晚打比阿紫同佢解釋......
雖然我冇咩信心成功,但我相信條手繩會俾到力量我!

我好記得果日,我成個人都落晒型。

LUNCH果後個兩堂,我完全冇心機上。
老師講既一字一句,我都聽唔入耳。

心入面只係得,究竟我點先可以哄返阿紫.....
       究竟阿紫仲會唔會理我.....

我一路諗,一路望住阿紫,那嬌小,柔弱既背面。
眼淚又再一次,不聽使喚的,湧出。
個一刻,我真係好想有攬住阿紫既衝動,
我,好想話比阿紫聽,我講大話都係話大家好,並唔係有心。

不過,我始終要克制下自己D情緒。
因為仲上緊堂,係堂上面喊比人見到就大獲。
我強忍住淚水,這種感覺,很難受。

我同阿紫既距離,雖然只係咫尺之間,雖然可以伸手可及。
但個一刻,我覺得阿紫同我既距離拉遠左好多。

雖然佢實實在在咁,坐係我前面。
但我實在無法猜測,無法估計,究竟佢個心諗緊咩....
呢種疏離感,令我第一次感到無助,感到落寞,
我第一次,缺乏了...安全感。

最後兩堂好不容易過去,放學鐘聲響起。
唔知點解,果一剎那,我好唔想落堂,好唔想放學。

因為咁就意味住,阿紫要走。
意味住,我同佢既距離會拉得更遠,更大。
我已經失去左好多安全感,我唔想,連視線範圍,都見唔到阿紫。

落堂後,阿紫好快咁執左野。
依然,冇望過我,冇拎轉黎。

佢執完野之後,起身,背起書包。
我期望佢會同我講聲再見,好讓我感受到佢仲係會理我。

可惜,阿紫,依然地,一言不發,沒有轉身,就離開那座位,離開班房。
我想開口叫停佢,但係,我始終想俾空間阿紫靜一靜。

阿紫走左之後,我亦都冇咩好留戀。
同AMY阿力講聲再見之後,我亦都步出校門。

原來,當一個你鍾意,一個你重視既人嬲你既時候,
你自己係會咁唔好受。

我雖然實實在在咁行緊路,但那一刻,
我個身體就好似被人掏空左一樣,得返一個軀殼。

原來,當靈魂都不在既時候,人便不會快樂,不會幸福....

唔開心既時候,回家既路程,都顯得特別遙遠。

我返到屋企,粒聲都冇出,就入左房,並將房門鎖上。
我坐係床度,望住手腕上既手繩,阿紫既影像就即時呈現係我腦海入面。

揮散不去的片段,在我腦中,不斷無情地播放。
我實在控制不了。結果,我痛哭了,把身驅都哭得抽搐著。
今天激動既情緒,終於可以係冇人睇倒底下,釋放出黎。
原來我係強忍得咁辛苦...................

或許,我腦海中控制不了的播放片段,是為我好,是為我著想,
好讓我把哀傷一次過發洩出黎。
果然,哭過後,我終於舒服一點。

突然,聽到有人敲門,原來係我媽。

老母:阿樂仔,做咩鎖住度門呀!快D開門啦,食飯架啦!

我冇應到,我趕緊拭乾眼淚,出去食飯。

我老母見我對眼紅紅咁,佢應該知我唔開心,知我有D野。
佢冇特別多問,冇特別出聲。

我坐左係張凳度,我媽就幫我裝左碗飯,端上飯桌。

我並沒有起動食飯的意慾。

係個一刻,我媽夾左一個雞翼比我,

佢同我講:阿仔,拿,你最鍾意食既雞翼呀。
(說畢,並用手摸左兩下我個頭)

佢繼續講:快D食完快D休息下,一陣凍左就唔好食架啦
     我知你今日都好攰。

佢講完呢句說話之後,我忽然覺得呢句說話似曾相識。

無錯...阿紫係家政堂完左既時候,
都有請我食雞翼,都有講過類似既說話(阿樂,快D食啦,一陣凍左就唔好食架啦)

我夾住呢舊雞翼,慢慢咁放入口。
那熟悉既味道同感覺又再次湧現出黎......
係個一刻,雖然阿紫嬲左我,但我至少從家人身上,
再次得到溫暖,得到支持....

我又再次忍唔住,就係咁,我抱住媽咪,再哭了一場。
而她,依舊用手摸住我個頭,一粒聲都冇出,等我好好咁喊。

食過飯後,我再次拎起電話,諗住打比阿紫....
我手有點震,畢竟今次,仲緊張過上次........

我深吸一口氣,終於把阿紫電話都按上....
阿紫,,,求下你,,,,一定要聽我電話呀.......

我好不容易才拿起勇氣,把阿紫既電話給按上。

一把熟悉既聲音再次呈現係耳邊。

阿紫:喂。(佢語氣好唔開心)

我:喂,阿紫,係我阿樂呀。

阿紫冇出聲,應該仲係唔開心緊。
我要快D將一五一十講比佢聽,唔可以再咁婆媽了。

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-22


我:阿紫,我知你好唔開心,我知你唔係咁想聽到我把聲。
  但都懇請你聽完我解釋先,等我可以了結左件心事,
  之後點,你再話事啦。

我講完之後,阿紫依然冇出聲。
其實佢唔CUT我線已經算大幸,我唔可以氣餒。

我繼續講:其實當初,我真係唔係有心呃你。
     我會講呢個大話,只係唔想你嫌棄我呢個病,
     因為我怕你唔會想再同我做朋友。
     我好唔容易先識到你,好唔容明先從你身上感受到快樂,
     我唔想比呢種感覺從我身上流失呀,我唔想因為我個病,
     令我失去返學既衝勁。
     我真係唔知道,我同你之間既感情會增加得咁快,
     令你受傷仲為我喊,我真係好唔安樂,
     阿紫,好對唔住。

阿紫聽完我講之後,我隱約聽到佢既喊聲。

我再安慰阿紫:阿紫,你唔好喊啦,我真係唔會再講大話架啦。
       我應承你呀,好唔好

個時,阿紫終於同我講野:我知你講大話係為大家好呀,
            但你知唔知道,係個時我真係好擔心你呀。
            (阿紫喊住咁講)

我:對唔住呀,我真係知錯啦,我保證我以後都唔會咁做。
  請你原諒我啦

阿紫索左一下鼻,講:以後唔準再咁啦知唔知呀!
          唔準再令我擔心啦...

我見佢咁講,我即刻好開心咁講:知道知道!

係個一刻,我真係好感謝阿紫咁包容我,
令我既安全感再返返黎,令我同阿紫既距離,又拉近返。
知道阿紫唔會因為咁而嫌棄我,我個心都舒服返好多。

陰霾過後,又係一片晴天。
個一刻,我再次感受到,我實實在在的活在這世界上!

沒有留言: