2011年9月2日星期五

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-18

AMY:咩係機心??

我:頂,你真係!咁簡單既詞語都唔識。算啦,講你都唔明架啦。

阿力:你就好啦,起碼你有對象。我就真係咩都冇啦。

我:男人婆阿晴囉。

阿力:你又提佢,都係因為你咋。

我:其實AMY都唔錯呀,你可以考慮下。

AMY:頂你咩,無啦啦燒埋我個忽。我先唔受溝呀!

我同阿力即刻大笑:哈哈!!你係冇人吼姐!

AMY:話時話,識到你地做朋友真係幾好,幾開心。

阿力:

我:我都係。快D拿拿林飲埋佢,再踩啦。

我地三個,既友誼,係個刻,真係邊個都取代唔倒。
大家真係要好好珍惜朋友。
無女一場空唔緊要,但唔可以冇真心朋友。

就係咁,我地個日踩單車都踩得好開心。當然時不時都有諗住阿紫。

返到屋企,好攰,第一時間去沖涼。沖完涼出黎,

電話響,暱名電話,究竟邊個會打比我?我最憎就聽暱名電話!

個刻,我真係好唔想聽!!!

從細個開始,我就唔鍾意聽匿名電話。(講真,我都唔知點解咁)

但唔知點解,呢個匿名電話,令我有股衝動去聽。我用手,提起電話。

我:喂!

電話傳來一陣陣沙沙聲,有D刺耳。

我繼續:喂!!  搵邊個!?

電話都繼續傳黎沙沙聲,心諗:屌,唔係咁邪呀!鬼食泥!?

我想CUT線個陣................

??:喂? 唔該搵阿樂呀!

我:我係,你係邊個.......????


有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-18


??:搞錯呀,咁都唔認得我把聲,阿紫呀!

我:(一聽到)..SORRY呀,電話收音唔係太好,認唔出

個刻,真係估唔到,阿紫,會打長途電話比我,真係好驚訝

我個刻開心得好緊要:點解你會打比我既,長途電話好貴架喎。

阿紫:傻佬,掛住你咪打比你囉!睇下你有冇同其他女仔傾計呀麻!

我:冇呀冇呀,今日去左踩單車返黎咋,玩得幾開心。你泰國果邊點呀?

阿紫:都幾好玩呀,食左好多野,而家睇緊表演咋麻。

(唔怪得沙沙聲咁嘈)

我:快D返啦,我開始有D掛住你啦!(我個刻真係衝口而出)

阿紫:嘻,係咩!你都會架咩?唔返LU.....(真係跳皮)

我:唔好啦

阿紫:等多我三日啦,好快咋麻傻佬。

阿紫繼續講:好啦唔講啦,長途費貴呀!早D休息啦知嗎?

我:知道。

雖然短短個兩三分鐘,但呢個電話,即使係佢CUT左線之後,我都好唔忍心放低。

雖然,明知道佢已經CUT左線,但只要我拎住個電話,彷彿,佢就好似仲係我耳邊咁。

回想起今日阿力講過既說話,我,係咪應該去追佢.....??

我個病,又係咪介意黎都多餘??又應唔應該同佢坦白講??

如果失敗左,我會唔會因為咁,同阿紫連朋友都冇得做???

相信大家都經歷過呢種心理拉据戰,亦都會明白呢種感覺,

呢種狀態,係幾咁唔好受!你想得到多D既時候,又唔知會唔會因為咁,

反而失去多D。你唔去追求既時候,機會就永遠唔會到你手。

追求愛情,就好似一種打賭,一種賭博。但你往往無法估計到賠率係幾多,係幾大。

你,又做好輸晒既準備未?

個一刻既我,究竟,又做好呢個準備未?定係呢一切一切,都係得我係度單戀緊...??

係阿紫走左個幾日途中,老實講,我真係冇咩好做,唔係睇電視就玩下電腦咁。

記得個時,科技仲未咁發達,根本就冇咁多野可以係互聯網度下載,邊度會有咩

bt呀,foxy呀呢樣野呀。未有咩mp3格式既歌係網上面任人下載。

要睇電影聽歌,大多數人都係去碟鋪買。所以,個時我都好鍾意行下碟鋪。

聖誕假入面,惟一我有樣野想買,就係discman 。

於是,係阿紫返黎個日,就同我家姐一齊夾錢,就走去百老匯呀個d大行度買。個時一個

discman既價錢都ok貴架(至少對我地黎講 )。

最後,我地都買左一部sony 既 discman。(銀色的)

買完之後,就同家姐去行下唱片鋪。個時聽到一首英文歌,覺得隻碟幾正,

大家又估唔估到係咩歌呢.............?

其實係westlife首my love。真係好好聽

(而家聽返,歌詞都幾應景)。

如是者,咁我就買左隻碟,亦成為我聖誕最大既收獲,最大既一份聖誕禮物。

其實,呢隻碟,對我黎講,絕對係有一份特別既意義係入面。

當然,到至今,我仲保留住呢隻碟。

返到家,食過飯後,一路聽住westlife隻碟。

心入面,一路係度諗:

阿紫,你係邊?應該差唔多返到香港吧。

希望你真係要安全,平安咁返到黎。(唔知點解,個時我會覺得坐飛機好危險 )

當聽到my love既時候,我家既電話響了.......

我即刻仆過去接,老母嚇親話:嘩,阿仔,你駛唔駛咁心急呀,好緊要咩個電話?

心諗:緊要,當然緊要啦,我等左四日啦,就係等今日呢一個電話。

我連忙用手拎起電話,講:喂,係咪阿紫?(我好心急,好急促咁問)

當時個心不停默默咁唸住:一定要係你呀阿紫。( )

沒有留言: