2011年9月17日星期六

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -13

每個人一觸之發,如箭般飛快迅速! 
一開波起跑已經比兩個身影過頭。 
心諗:仆街,比頭先分左心添,要追呀! 
我個刻,唔理三七二一,發盡全力去追,去沖 
目的只係想拎個牌比阿紫睇。 
我用盡全力跑既途中,心口又突然形成左一股壓力。 
心諗:唔好而家呀!快D消失啦,比完賽之後你要點痛我都冇所謂!! 
但係,身體卻不聽使喚,心口從壓力變成一股痛楚,並慢慢加劇。 
唉,仆街啦真係,我要堅持呀! 
個一刻我依然想維持呢種速度,但因為實在太痛,我開始力不從心。 
眼見,第三個,第四個,第五個,第六個,第七個身影都追過左我, 
我個時諗:係佢地加速了嗎...... 
不...原來係我減速了..因為,我實在太痛, 
而家我已經變成包尾,速度好明顯由跑,變成緩跑。 
突然減速既果一刻, 
我相信全部人都應該知我有唔妥,更何況阿紫..... 
但我冇望向阿紫既方向,我唔想分心,我繼續好堅定咁望住終點線, 
我,仲要衝過終點呀....... 
終於,所有人都過晒,而我就隔左差唔多十秒先過.... 
當我過終點時,因為實在太痛既關係,我身體微微向前傾底左....... 
我,到底怎麼了................

眼見全部對手都過左我,我實在,實在心有不甘。 
心口上既疼痛依然冇消減過,剎那間我覺到陽光光線好刺眼, 
好似彷彿叫我停止,唔比我再望向前跑咁。 
但我都冇放棄,喘息住完成整段路程。 
一百米,原來係咁長的嗎........ 
我過終點時已經筋疲力竭,我再發唔倒任何力,身體不由自主地, 
微微向前傾,那種莫名其妙的下墜感,我到而家仲記憶猶新.... 
我意識倒我就黎向前跌,我就係千鈞一髮之間, 
用雙手係臨落地時支撐身體,唔好跌傷,但我雙腳卻意外地無力, 
令到我向前失平衡時,雙腳膝頭直接撞落地下..... 
我個一刻既感覺,只係:好痛............... 
好在既係,我仲尚有意識。 
個時,我只聽到各班一眾為選手過終點既歡呼聲,震耳欲聾。 
我對眼既焦點有點模糊,但我開似見到有工作人員開始沖緊埋黎。 
但果時實在耳鳴得好犀利,好辛苦。 
果一刻我不禁諗:我,究竟會唔會有事.......... 
高頻既耳鳴聲不斷係我耳邊迴響,令我個人更能集中。 
我心入面不停想開聲求救:有冇人,有冇人可以幫下我..... 
突然,耳鳴聲開始漸漸化去,取以代之既係一把男人聲: 
同學!同學!你聽唔聽到呀!同學! 
我望一望果個人,應該係個工作人員或者醫療人員吧。 
我冇反應比佢,佢話:唔好理啦!快d扶起佢先!快d帶佢去醫療室!! 
然後我感覺到我既身體,左右兩邊都比人用手抬起。 
工作人員又話:小心,慢慢行呀! 
(我心諗:唔可以再慢啦!!!)

就當,我俾人扶住行緊果一刻,我終於見到阿紫。 
頭先應該係比工作人員遮一遮住左佢,我無法子睇到。 
阿紫見到我果時即刻好緊張:阿樂,阿樂,你有冇事呀! 
             你唔好嚇我呀!阿樂!!(我第一次見佢咁緊張既表情,佢已經想喊) 
工作人員:請唔好圍咁埋黎唔該,比多d新鮮空氣比呢位同學。 
我個時實在痛到無辦法作出d咩回應比阿紫,我只係知道, 
我,又再一次令阿紫擔心我。唉,我真係失敗。 
我知道我自己咁,我亦只係比左個微笑比阿紫,示意我冇咩事。 
當然,呢種沒有任何說服力既表情,係唔會抹去阿紫果份擔心,果份驚嚇。 
阿紫比工作人員講一講之後,就冇再出聲,好合作咁慢慢係旁邊跟住我。 
終於,差唔多行到醫療室(其實都好近),臨入醫療室時, 
工作人員對阿紫講:呢度你唔入得去架喎! 
(那時時間,12點20分) 

沒有留言: