2011年9月10日星期六

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -6

入到班房,嚴肅既氣氛頓時令我有點不自然,有點窒息。
眼見班主任,拎住張成績表,望左好一陣...冇出聲

見到班主任咁,我就更加緊張(唉,一定唔方好啦真係)
班主住終於開口,對我媽咪講:X太,阿樂佢既成績,,,,,,

究竟,我既成績係點.......
我唔想冇得同阿傾電話呀...........

班主任對我媽咪講:X太,阿樂佢既成績....好好喎!
         阿樂佢好多科表現都唔錯,特別係中英。
         雖然數學就差D,但佢今學期既成績係
         全班第二,全級都係第二。

我媽媽聽到班主任咁講,即刻由衷地,微笑住咁同我講:
阿仔,你真係叻仔。見你成績咁好,阿媽就真係放心。

我好記得,我阿媽講呢句既時候,一路都用手,輕輕摸住我個頭。
而我,亦都一直望住我媽,留意到,
從佢臉上既笑容同眼神中,我可以感受到佢既喜悅。

原來,作為一位媽媽,所要既喜悅,係咁簡單就夠。
無論生活幾辛苦,係呢一刻,佢都會覺得值得。
我媽,係個一刻,真係笑得好欣慰,笑得好感動。

佢笑既時候,我發覺,佢眼睛既魚尾紋,比以前明顯多了,深了。
同時,我留意到,佢以前烏黑既頭髮,亦開始經不起時間的洗禮,
髮上的風霜,漸漸白了;手腕上的皺紋,漸漸密了。

我個時先知道,原來,我好耐都冇,好似今日咁,
坐得咁近,去留意我媽咪。
我心入面同自己講:媽,妳真的變老了..........
我見咁既情況,我真係有D想喊。

班主任:睇黎阿樂你同你媽咪既關係唔錯喎。

老母:係呀,樂仔好乖架係屋企都,成日好勤力咁溫書。

班主任:咁就岩啦,阿樂,你要好好KEEP住成績
    唔好令你媽媽失望啦知嗎?

我:知道。 (我一定唔會令佢失望)

就係咁,我接過成績表同試卷,就出左去。
出到去,我見阿紫仲等緊我,同佢講:
你未走既原來?

阿紫:諗住等你呀麻。

我同我媽講話遲D先返,所以佢就走先。
我同阿紫講:不如,我地係學校行下囉。
(個一刻,我想對阿紫耐D,想同佢單獨相處,
 於是今次我主動!!)

阿紫:好呀。見你咁主動就益下你啦!!

我同阿紫,落左露天操場,準備在校舍晃晃。
星期日既學校,
少了熟悉的人煙,少了嘈吵的追逐,少了催促的鐘聲
但,卻多了幾分寧靜,幾分舒適。

好少可以見到學校咁靜,今日還是頭一次。
我同阿紫,一路慢慢咁行,一路望下四周既環境。
才發現,岩岩入黎呢間學校既時候,都沒認真行過。

二月的冬風開始有點春天的感覺,最起碼不入肉刺骨。
我一路行,一路合埋眼享受住呢種恬靜既感覺。
我相信,阿紫都係一樣。

剎那間,風吹起左阿紫少少頭髮,
在微風下既佢,更添幾分飄逸,幾分秀麗。
佢用手,輕輕將佢耳邊既頭髮撥向耳背。
我依然靜靜咁,睇住阿紫每一個小動作。

阿紫:係呢,你成績點呀?

我:估唔到幾好,全班第二。你呢?

阿紫聽完我咁講,驚訝地:嘩,咁叻仔既你!
            我不過不失咋。

我:頭先我聽到....
  原來你屋企有工人架?
  冇聽你提起過咁既。

阿紫點點頭:係呀,我見有工人又唔係咩特別事,
      所以咪冇講囉。

我心諗:咁又係,阿紫都習慣左。
    同埋,我又點同阿紫講我呢家心底諗咩呢。
    我同佢既家庭背景,真係天壤之別。

我轉轉話題:係喎,我考得咁好,有冇獎勵先!

阿紫挨向我耳邊細細講:咁你想要咩呀?

我面紅咁講:冇所謂呀,只要係你送既,我咩都鍾意。

阿紫:哈,傻佬。冇得咁貪心架,
   我咪已經講左我會比驚喜你囉。
   心急鬼。

我見阿紫話我心急鬼,我都笑左:好啦,約定架啦。
               我會好好咁等下你個驚喜。
阿紫:我有D口渴呀,陪我去飲品機買野飲呀。

我話好,然後阿紫按左一包朱古力奶飲。
佢揀完之後,到我想入錢買野飲時,阿紫用手阻止我。

沒有留言: