2011年9月5日星期一

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -1

得到阿紫既原諒之後,我心情又回復返。
以後,我就可以唔駛咁辛苦,繼續keep住講大話啦。(總之一早坦白咪幾好 )

一月份,係我地學校考試既月份黎。
老實講,我比較想係聖誕節假前考試,搞到放假都要心掛掛。

我為左唔想我老母見到我考試成績又話我,所以我都要比心機溫書。
係果排,我同阿紫都少左傾電話。因為大家都想考好D,等以後升中二
都大機會同一班呀麻。

臨考試前一晚,我依舊係屋企,好努力咁溫書。

老母走埋黎同我講:阿仔,唔好溫咁夜啦知麻,聽日一朝早仲要考試。

我:知啦!我會睇時間。

係呢個時候,電話響起。
我老母即刻對住我笑笑口,好似我唔駛講,都知係阿紫打黎咁。

於是我又仆出去聽啦。

我:喂。

阿紫:喂,阿樂呀!你溫書溫成點呀?

我:差唔多溫晒啦,你呢?

阿紫:哦,我已經溫完啦。
   所以咪諗住打電話比你,傾一陣就去訓。

不經不覺間,電話,已經成為我同阿紫溝通既一個習慣。
每晚,我都好期待佢把聲。更何況而家臨考試仲傾少左呢

我嘆氣左一聲:唉,溫書真係好枯燥呀。考試快D過就好啦。

阿紫:我就係知你枯燥,所以而家咪打比你囉傻佬。
   你而家個心仲係掛住溫書架,難得我搵你傾計。(阿紫又抱怨我啦 )

我:係啦係啦,知你對我最好啦。我而家唔溫書,只係專注同你傾,好冇?

阿紫:嘻,算你啦!咁先係架麻!
   喂喂,食左藥未食左藥未!(管家阿紫又發作)

我:呀,係喎,差D唔記得。等我一陣,而家食。
 (好彩,差D又溫溫下書唔記得食藥)

食完之後,我繼續講:阿紫,多得你提我咋真係。

阿紫:你睇下你啦,成日都咁大頭蝦,個病又點會好喎。
   你話過你唔再要我擔心架啦,以後要乖乖地準時食藥呀知麻!

我見阿紫又咁溫柔對我,當然唔會婉拒:知道啦,大小姐

阿紫:點呀,咁而家仲有冇痛呀? (依然咁關心咁問)

我:有你陪就咩痛都冇晒LU

阿紫:車,口甜舌滑呀你!
   好啦,咁都唔阻住你啦,快D溫書啦知麻。
   考完試之後,我比個驚喜你當獎勵啦!
我:唔唔,早抖。

究竟,阿紫會有咩獎勵比我?
我真係好期待,希望考試快快過去吧!

係考試果排,我同阿紫都冇咩特別事發生,都係溫書多。
所以我直接跳過呢個考試期好了。

連續一星期多既考試,終於完畢。
因為考試放早既關係,AMY有個提議。

AMY:喂!阿樂,一陣有咩野做呀?

我:冇呀,都考完試啦,一身都鬆晒!

AMY:咁岩啦,不如我地去食個LUNCH啦,叫埋阿紫阿力。

我又冇咩所謂,於是我叫AMY去問阿力,我就行前去搵阿紫。

我:阿紫,你得唔得閒呀?不如我地同埋AMY同阿力去食飯囉,好冇?

(其實我都冇同過阿紫食過飯,今次真係第一次。
 雖然唔係單獨約會,但個時覺得一班人會開心D,所以我都唔會咁介意。
 希望阿紫會應承去啦 )

阿紫:噢,原來有人想約我食飯,驚唔好意思,就拉埋AMY同阿力落水。
   (阿紫語氣又變得好鬼馬,同時好似我比人感覺係不懷好意咁 )

個刻,我估唔到阿紫會咁講,睇黎佢D妄想症又發作

我梗係要澄清:唔係喎唔好意思,係AMY叫我約埋你既。

2 則留言:

浪子m: 說...

謝謝留言, 你這裡的黑background怕不怕看傷眼?

Unknown 說...

有沒有更好的顏色建議下?