2011年9月26日星期一

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] - 8

第二日,我就同阿紫約好左十二點係尖沙咀地鐵站度等。 
我一去到,Hi!尖沙咀咁向左走向右走多人既原來。    咁我就等左一陣,心諗:阿紫今日竟然會遲到,平時都好準時架架喎...  十分鐘過後,終於見到阿紫啦,我見到佢時都呆左一呆。        今日佢同平時有d唔同,著左條黑色既連身裙(去到膝頭對上少少), 
記得應該係有少少花邊既...(第一次見佢咁著,令佢變得有點成熟     
阿紫:唔好意思呀,遲左添,做咩呆左阿傻佬。        我:下,冇呀...      你今日著得..好靚呀。  (講完之後我仲係比阿紫吸引住) 
阿紫:哈,係咩,快d行啦,傻佬。  (阿紫講完之後就拉住我隻手) 
我:我唔係好熟尖沙咀架,有咩好行架呢度?  (其實唔係唔熟,係未黎過   
阿紫:我地行下海港城先啦,順便睇下食咩呀麻。      (因為我都知道尖沙咀食野唔平,好彩我都帶足錢出黎     
我:呢個商場真係好大喎,仲好似好高級添。    阿紫:哈哈,係咩,你第一次黎?    我:係呀,平時都唔會自己一個黎啦。    阿紫:不如,我地食呢一間西餐廳好唔好?    我答應左,之後我地就入去啦。 
我地叫完餐之後,阿紫同我講。 阿紫:你知唔知道,你係第一個男仔,單獨同我慶祝生日架?  我聽到呢度,即刻唔知點反應,我:下..係咩...                    我都係第一次同女仔慶祝生日。    阿紫聽到我咁講,就微笑住咁望住我個袋,問:袋入面係咪禮物黎架?                       (阿紫想搶左去) 
但我及時阻止住,我:哈,唔得咁茅架,一陣食完飯先比你好唔好?  阿紫:嘻,咁神秘,咩黎架?      我:唔話你知,你自己慢慢估啦。    d野食黎啦,我地快d食啦!      我見阿紫都係飲凍擰茶,但而家只係黎左一杯, 
我就主動拎個一杯埋黎,我拮完檸檬之後,就比佢飲先。 
我:拿,幫你拮好架啦,你飲先啦,我等下一杯。    阿紫:唔該你呀呀樂,我屋企人都冇你咁細心呀。(講完之後就好甜咁望住杯野) 
阿紫:阿樂你都飲呀啦。        我:係咪架,一陣你又話我做咩用同一支飲管。    阿紫:哈,傻佬,唔會啦,果次同你玩下咋麻。    於是,我地就好開心咁一路食野,一路講笑, 
原來,我同阿紫單獨兩個人既時候,係咁幸福同開心... 
我地食完之後,我話:不如行下海邊囉,我好想睇維港好耐啦。  阿紫又一路推住我膊頭,一路講:咁快d行啦      

其實我記得果時行海旁已經開始西斜, 
陽光比較冇咁刺熱。 
我一路行,一路個心跳得好快好快, 
我冷靜頭腦,先送左份禮物先。 
我:原來呢度都幾舒服,其實我都幾鍾意望海。 
阿紫:你鍾意既話,可以多d黎呢度架麻。 
我:阿紫,(我將手上既袋遞比佢) 
  送比你嫁,生日快樂呀! 
阿紫收到之後,好開心咁講:嘻,多謝你阿阿樂, 
             可唔可以而家拆出黎睇架? 
我:咁樣我會好難為情架喎。 
  (送得唔岩咪好尷尬?) 
阿紫:哈,唔得喎,我生日我話事。 
 咁我拆架啦!(阿紫好鬼馬咁望住我) 
我:好啦好啦,真係怕左你。    阿紫一拎出黎時,睇左一睇, 
即刻笑左出聲:哈哈,阿樂,你係咪第一次包禮物比人架, 
       包得好核突呀。      聽到阿紫咁講,我:唔好笑我啦,我真係第一次包架,我已經包左幾次, 
         今次算係最好架啦          阿紫:哈哈,傻佬真係傻佬。      然後,阿紫輕輕拆開個花紙(我個心就一路講:希望你會鍾意啦真係....   
佢見到之後,呆左一呆, 
然後望住我....... 
我見佢咁既反應,我:阿紫,係唔係唔岩你呀份禮物.....    阿紫:唔係呀....       你點知我想要呢份禮物架? 
(其實我係諗禮物既時候,都諗左好耐, 
 巴打記得既話,應該知道我買過隻westlifecd返屋企, 
 播到my love既時候,佢都話好好聽,其實佢前後講左好幾次) 
所以話,送禮物真係要投其所好,揀到一份岩架禮物係在乎你對一個人有幾細心.... 
我:我之前見你話好好聽,我咪諗住索性買埋隻碟送比你囉。          咁你日後就可以慢慢聽啦,同埋佢有好多首都好好聽架。 
阿紫:阿樂.... 
   你真係好細心呀...我真係唔知講咩好...     但係我真係好開心好開心....原來你一直都對我既野咁上心架.. 
   同咁留意我...呢份禮物我真係好鍾意好鍾意呀....(佢真係開心到講唔到野個隻) 
阿紫個樣真係好似有點感動,我見應該係時候...      我深深吸一口氣,心諗:加油啦阿樂!我實在好想同阿紫發展呀,快d開口講啦!! 
我:阿紫....    阿紫:???
我:我...其實我對你咁上心.. 
  係因為..我真係好鍾意你呀....    

我真係唔相信自己...我居然...向住一個女仔...向住阿紫表白... 
第一次表白...原來..係需要咁大勇氣...      阿紫聽到我咁講,佢都好驚訝...唔識比反應我...     
我見佢望住我定左,而我都望住佢定左...    

沒有留言: