2011年9月22日星期四

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] - 4

阿紫:唔係,我拎轉過黎同你一齊食呀。    
佢呢個舉動,實在令我有點錯愕,同難為情,畢竟成班同學係度....    
我:下...會唔會唔係咁好..好多人望住架喎。    
阿紫:怕咩。  (阿紫輕輕一句,令我開始對佢既膽量改觀,究竟係佢大膽,定係我細膽?) 
我記得,我果日係食荷葉飯既,阿紫就係食唔知咖哩牛腩定魚蛋之類既飯, 
食左咁多年唔同既飯盒供應商,始終覺得中一時既陽光午餐最好食。    
於是,我就同阿紫對住咁食飯。  
amy就答爹:你地駛唔駛咁煙韌呀      
阿紫:哈,amy,你誤會啦,我拎過黎係想方便傾下燒烤既野咋麻。 
   我地去邊度燒好呀?      
amy:不如石澳啦!        
我:石澳?邊度黎?        
amy:妖,都唔知你係咪住係香港,成個大鄉里咁,石澳都唔知係邊!    
我:咁真係唔知都冇法    ,我冇咩所謂,石澳就石澳啦!    
阿紫:係呢,阿樂,頭先老師做咩話你發呆既?    
我:冇呀,諗野諗得太入神之麻。    
阿紫:諗咩呀??    
我:下,冇呀,唔係咩特別野。(唔通真係講你知送禮物比你咩!) 
阿紫見我咁講,即刻用好懷疑既眼神望住我。 
加上,對住阿紫咁近距離食野,真係好唔慣,有點唔自然。 
阿紫:見你成日發呆,不如日後我就叫你阿呆啦!    
amy:哈哈,好呀!呢個名岩晒佢!    
我:            
阿紫:阿呆,(阿紫拮左舊薯仔我)幫我食d啦, 
   我食唔晒咁多呀    
阿紫:要唔要牛腩呀?      
我:下..好..好呀。(我即刻變紅紅咁,話晒係班房,卻公然咁夾野食比我) 
阿紫:          
   快d食啦,食完你要落去搵miss呀。    
我:係喎(唉,真係唔想搵,我最怕就係比miss照肺) 
我拿拿林食完之後,掉左個飯盒。 
我:咁我落去先啦,阿紫。 
阿紫即刻好快咁講:咪住!你未食藥呀。 
我:係喎係喎,哈哈.....太心急添..  
阿紫即刻裝出一副沒好氣既樣。 
阿紫:正一大頭蝦黎!    
食完藥後,我就落去搵數學miss。 
我敲敲教員室對門,講:唔該我想搵miss chan呀! 

miss
係度,佢示意叫我係出面等。 
無耐,miss出黎, 

miss chan
:阿樂!      
我:miss chan..........    

miss chan
:做咩頭先咁唔留心聽書呀。    
我:下..我諗野唔小心諗得太入神咋麻。  

miss chan
冇好氣咁講:雖然你主科成績唔錯, 
          但你數學既底子真係幾差, 
          我想你花多d心機係呢科上,唔好忽略佢。 
          中一既數已經咁,你點樣跟上去?  
見佢咁話我,我其實都唔知點知好.... 
我就話:miss chan,我由細到大數學底子都比較差,    
    我真係唔知點樣做,我屋企又冇多餘錢請私人補老師..... 

miss chan
:本來我諗住每個星期留你一日堂做數既....    
我聽到老師咁講,即刻好大反應:下...唔好留我堂呀!    

miss chan
:阿樂!      你聽埋我講先。      
我:對唔住,miss chan    

miss chan
:本來我諗住每個星期留你一日堂做數既, 
     當我又唔可以係你旁邊督促住你做, 
     而你本身底子又咁差,得你自己一個做一定冇咩效用。 
     你知唔知道,學校有個補習計劃架? 
我:補助計劃?      

miss chan
:即係搵d比你大兩年以上既高form同學教你地。 
聽完miss咁講,我都大概知佢講咩,小學都有(叫咩大哥哥大姐姐計劃之類)  
我:咁即係我都要每個星期抽一日留堂做數?但就係比d大過我既人教?  

miss chan
:冇錯。我已經幫你搵好添架啦,佢都係我教開。    
我:下.......      

miss chan
:下咩野    
我:冇,咁逢星期幾呀?    

miss chan
:逢星期四,四點至五點,xxx室。 
我:哦....今個星期開始?    

miss chan
:係呀!唔通下年呀?        
     咁你乖乖地聽話啦,我會觀察住你既數學成績架。    
我:知道啦,miss chan...      
果時心諗:唉,估唔到臨放假前,都要搞d咁既野..... 
     我真係唔想補呀..    

鏡頭一轉,話咁快就到星期四, 
放學既時候,我急急咁執書包。 
阿紫:阿呆,做咩咁急咁既,你好趕咩?    
我:係呀,我比miss chan話我數學差,每個星期四都要留低 
  ,比人教我數學喎。    
阿紫:哈哈,咁你真係要比心機啦,我幫唔倒你d咩,但我會精神上支持你既。  
我:好啦,咁我走先啦。      
於是我就去度指定既課室地點,一入去, 
心諗:頂,冇人既?唔係得我一個留堂呀......      
咁都冇法,我惟有坐低等人黎。 
等左十分鐘倒,終於有人入黎..... 
我見到佢,係女仔黎。    

??
:你就係阿樂?    
我:...係。(我諗佢大概中三至四倒啦,身材中等,長頭髮紮辨, 
        樣子有點成熟,我記得係幾靚女,畢竟我果時係零機會接觸呢d 
        大過我既同學) 
我果時冇諗咩邪野,佢既樣就算有幾靚都好,都唔關我事, 
我只係想快d完快d走!      

??
:讀中一架呵?(語氣有點冷淡,可能佢都覺得補習係麻煩同晒佢時間掛) 
我點點頭,同時帶點緊張。 

??
;咁我地開始啦!    
我:咪住先,我仲未知你叫咩名..     

??
:點解要話你知!    (佢語氣有點不友善) 
我:下..哦..咁..開始啦(唉,今次大獲啦,我遇著個咁惡既女仔, 
               個樣點討好都冇用啦   
係果刻,我更加想走.....
我多口一問:呢間房,點解得我一個咁既?唔係話係補習計劃黎架咩? 

??
:係,不過miss chan專登book左一間課室比你, 
  佢話其他同學係比較差同唔守規矩,成日傾計, 
  你同佢地一齊既話會冇幫助。 
  問咁多做咩,快d開始!      
我:哦..對唔住。    


??
:你而家數學教到邊呀?拎本書出黎啦,冇書點教!?    
我:係,知道... 
  我地教到多項式,我唔識點樣調位,咩搵主項果d,我覺得好難...  
佢睇一睇之後,即刻話:下...呢d好易咋喎,    
           你連呢d基本野都唔識?    
我:係呀...(識既話我就唔駛係度啦!    

??
:虧你係最好果班!九成上堂唔留心聽書啦! 
  快d啦,唔好晒時間!      
於是,佢就由頭開始教我,有時教極我都唔識,佢自己都會好"" 

??
:有冇搞錯呀呀樂!講極你咁做都唔識既!    
  乘調過去變除呀!唔係加減呀!你試下再錯呀啦!我褲都除甩你呀話你聽!  
(佢真係好惡死,我真係頂唔順...仲惡過amy...) 
我:可唔可以唔好咁惡....    

??
:你估你係大少呀!快d做,做唔識唔駛旨意走呀你!    
終於,都做完數,佢見我算有少少進步,就放過我。 

??
:好啦,今日講到咁多,未見過d人好似你咁鬼蠢。    
我冇出聲,扁一扁咀:咁我走先啦,姐姐。    
佢聽到我叫佢姐姐,即刻笑左出聲.. 

沒有留言: