2011年9月7日星期三

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -4

一路行商場,大家都一路睇野。
黎到一間書局門口,阿紫:阿樂,有書局呀,不如我地入去囉!
(阿紫拎轉身,一路好興奮咁講)

我答應左之後,佢就即刻拉住我隻手入去。
阿紫:咁行啦

我比佢捉住隻手,心入面有種難以言喻既悸動,
我個心,又再好似觸電咁,跳得好快。

我地一路行,一路睇唔同類別既書籍。
去到烹飪書一欄時,阿紫問我:係呢,你鍾唔鍾意食甜品架?

我話:鍾意呀,係甜品我都鍾意食架啦。

阿紫見我講完之後,拎起書架一本甜品書,
阿紫:不如睇下有咩甜品好食LO

阿紫靠近我身邊,方便同我一齊睇。
阿紫一路翻開本書,我地一頁一頁咁討論。

阿紫:呢個都唔錯喎,
   喂喂!呢個又好似幾好食呀!

我:係喎,我鍾意食呢款多D。

阿紫:咁岩既,我差D想講喎,比你快左一步添。

個一刻,我同阿紫,就好似一對少夫少妻,
好溫馨咁,討論下想整D咩甜品食。
當然,我都知道,討論完之後,唔會真係一齊整。

但個過程,真係好幸福好甜蜜,
簡簡單單一個書局,簡簡單單一本甜品書,
做就左我同阿紫好多話題。
而我同佢既距離,因為一本書,再一次拉近。

阿紫係我隔離同我一齊睇既時候,隱隱約約聞到
佢身上散發住一種香味,呢種香味,真係好熟悉。

諗諗下,原來係同,之前我打開阿紫送既聖誕卡時,
所聞倒既香味差唔多。

佢一路同我講佢鍾意食邊款時,我一路都望住佢對眼。
我,係個一刻,就好似比佢吸引住咁。

同時,係個一刻,我真係好想有錫落去既衝動。

阿紫見我定左神咁望住佢唔眨眼,問:做咩眼甘甘望住我既?

我即刻回過神:下,冇呀,冇。
       (阿紫,近睇真係好可愛 )

阿紫見我神神秘秘,又摸左我個頭一下,講:繼續一齊睇啦,傻佬。

就係咁,我同阿紫,就係書局度,睇左好一陣書。
今次,沒想到,同一班人食飯過後,會單獨咁,同阿紫一齊行商場。
這,就叫約會嗎?

個刻,我同阿紫加埋,就彷彿像整個世界。

考完試後,踏入所謂的“情濃二月”。
這個名字,該是為情人節而命名的吧。

雖然我諗都冇諗過情人節我可以同阿紫點,因為我地始於唔係情侶。
我亦唔想期望太多,到頭黎如果失望既話,都係自己太過一廂情願所致。
不過,倒讓我感到好奇既係,阿紫究竟要比咩驚喜我。

然而,情人節未到時,我還得要先過一關 - 家長日。
學校既家長日多數係星期日搞,特登要帶阿媽返去已經煩,
仲偏偏要揀係星期日!

因為我既學號都算係下半班,
所以見我既時間唔會太早。
好讓我可以訓耐D!但阿紫就應該朝早見,我諗冇機見撞到佢啦。

就係個日,我仲熟睡緊既時候,有人搖我,一聽把聲,就知係我老母。
老母:喂,阿仔!起身啦仲訓!又話今日家長日,仲唔起身!?

我比佢咁講一講,突如其來個心有股離心力。
心諗:係喎,今日家長日喎!PK啦,唔知醒添。

2 則留言:

Ebenezer 說...

少年時代俾人勾引嘅情景,似曾相識。

Unknown 說...

中學時只收到人情朱古力~~~~