2011年9月2日星期五

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-17

我開口:喂,你地,等埋我呀!

我地沿沙田,踩入大埔,海賓公園果頭。

當時我第一次踩個條路,踩踩下都幾新鮮。我冇特登同阿力,AMY鬥快。

所以我滯後左。但冇所謂啦,我想靜靜咁享受下,睇下風景。

其實我一直都好鍾意踩單車。可以比我靜下,諗下野,同時睇下風景。

沿左條河踩,感覺真係幾唔錯。加上有陽光,暖左唔少。

踩踩下途中,我不經不覺追上了AMY。

我:哈哈!無力啦!? 叫左你唔好牽強,睇下你而家似咩樣。

AMY:你識咩呀!我費事踩咁快,落你地面咋!

我:一定係囉!叫左你平時做多D運動,又唔聽我講,又成日食我D糖。(做咩Q咁撚壓韻)

AMY:超,肥有咩唔好!(我聽到即刻笑左 )

我:話時話呀AMY,你平時比人咁笑,唔會唔開心架咩?

AMY:唔會喎,咪有得人笑囉!我反正唔會理佢地點諗,做咩要令到自己唔開心姐!

比AMY咁講一講,令我開一開竅。樂觀既性格真係好。

(反正我唔介意人地肥唔肥,做朋友姐,駛咩咁揀擇!)

我:真係要比個GOOD你!

踩踩下,我視線唔知點解好自然咁望上天空。

!!真係有架飛機經過喎!!!

個時既我,唔知點解好自然咁加快左腳力,全速想追架飛機。

AMY即刻話:喂!阿樂!無啦啦踩咁快做咩呀!!

我無理到佢,心入面只係想追架飛機。

到最後......梗係追唔到啦。

當時既我,心入面又係度諗:阿紫,究竟..我可唔可以追到你....

到海賓公園,我見AMY真係頂唔順。

我:AMY,不如休息下先。
  阿力,唔好撚踩咁快啦,休息下先啦。

就係咁,我地就停低去休息下。附近見有賣野飲。我就買左三支,兩支比AMY同阿力。

AMY:估唔到你都幾好人架喎!

我:咩估唔到,不嬲都係!(我好強調)

阿力就問:點解你唔約埋阿紫?

我:哦,佢話要同屋企人去泰國喎。

阿力:其實你係咪想追人,我睇得出佢對你應該都有D野。
   係鍾意咪去馬囉,驚咩!

AMY:咁又係呀!盲既都睇得出阿紫對你特別好。

我重申:咁係因為我冇機心姐。(我識得用呢個字了, )

沒有留言: