2011年9月18日星期日

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] -1

陸運會過後既三月,其實都冇咩特別事情發生,我都係照樣好似平時返學咁, 
同amy阿力吹下水,同阿紫傾電話。雖然生活看似係平平無奇,但只要你知 
道,你每日都會見到你鍾意既人,你每日都知道你鍾意既人等緊你電話,甚至, 
你每日都知道你同你鍾意既人,個關係漸漸拉近,即使日日都上你最唔鍾意既堂, 
你都一樣過得咁開心。 
所以,既然三月係冇咩特別,咁就直接跳入四月。 
有一晚既星期六,我同阿紫傾電話時,傾到一個對我黎講,比較敏感既話題。 
阿紫:阿樂,我今日好開心呀,爹地媽咪今日帶左我去食自助餐呀。 
我:係咩?你就好啦,我咁大個都未食過自助餐架,你係邊度食呀? 
阿紫:其實我都唔係食左好多次咋麻(其實我唔信,我覺得係阿紫唔想我諗到佢咁有錢先咁講) 
   今次係xx酒店食(位於尖沙咀)。 
我:嘩,係尖沙咀呀?咁咪好貴囉。咁d野食實好好味頂啦! 
阿紫:Um....又唔係好貴既,中挺啦!味道就真係好唔錯,勝在夠多花款呀麻, 
   岩晒我呢d鍾意新鮮感既人啦。最緊要佢甜品都有好多可以揀同好靚呀。 
我:哈哈,咁你一定食左好多甜品啦,你咁鍾意。小心d添呀你,一陣食肥你冇人要。 
阿紫:我冇人要咪你要我囉,我先唔驚呀! 
其實,我而家都慣左阿紫呢d曖昧式炸彈襲擊,但慣左還慣左,還是會面紅同心跳加速。 
我:睇下點先啦,好似amy咁就真係唔得掂啦! 
阿紫:車,邊個話比你要(頭先你先岩岩講 ),你肯我都唔肯呀! 
我:照咁睇落,你屋企人都好錫你喎。 
阿紫:係呀,爸爸媽媽都好錫,所以我地關係好好。 
   咁你呢,阿樂,你同你屋企人關係好唔好架? 
我:我同我媽咪關係好好,我自細媽咪已經好錫我, 
  係長氣d,但都係因為想關心我姐.. 
阿紫:咁都好呀。同你爹地呢?識你咁耐,你都好少好少提佢, 
   呀唔係,直情冇提過添。 
比阿紫咁講一講,我既心情即刻開始沉重起黎。 
呢樣野,其實正正係我既死穴。無論同朋友定女友一齊, 
我都唔想討論我屋企野,因為我真係會好唔開心。 
我好直接咁講:我老豆,我一直都當佢唔存在。(我語氣好冷淡) 
阿紫:點解既...... 
我:阿紫,我知道你係關心我先咁問,但係我真係唔想講。 
  我一向甚少提屋企野。 

阿紫:阿樂,有咩唔開心我都可以幫你分擔架,唔怕講喎。 
我:咁點解我一定要同你講先? 
阿紫:因為..因為(有點吞吐),我係你......... 

2 則留言:

Ebenezer 說...

因為....我係妳阿哥?

Unknown 說...

so hurt~~~~~~~~~~~

not correct, but good try~~~

should be girl mentioning to boy~~