2011年9月13日星期二

有一晚 一個來電(二)回憶仍在綻放 -10

放學後既我,拖住那疲乏既身軀。
就連回家既路程,亦令人覺得顛簸。

我一路行,一路望住一盞盞渾黃既街燈,經過無數擦身而過既人群。
就係因為我同阿紫愈黎愈曖昧既關係,令我不由自主地,
諗我同阿紫既將來,諗諗我究竟應該點樣處理呢段關係先適合。

曖昧,一個讀起想黎都覺得曖昧既詞語。
曖昧,一種,令人又愛又恨既狀態。

彷彿,佢令我,失去理性,失去判斷能力,
無法分清楚究竟而家既一切一切,係純粹我自己幻覺,定係現實。
但阿紫個日,的而且確係挨左過黎,我諗:點都應該,對我有點意思吧。

那似是而幻既感覺,正在考驗你,正在挑戰你,
正在測試你,到底有冇膽量去行前一步。

有時曖昧,就好似係沙漠中既海市蜃樓一樣。
你覺得真時,佢可能係假,反之亦然。
但係,佢會令你不斷行前,因為佢知道你,正正想要就係佢。

我個心真係好怕!愈離阿紫愈近,我就愈怕,
因為”幻覺”開始愈黎愈逼真,每一分每一秒都係度侵蝕緊我既理性。
我好怕一路以黎只係得我一個,心甘情願咁會想去爭取呢段關係.....

我實在好想捉緊呢種感覺,實在好想好想再同阿紫發展。
但係,處身係我前面既,究竟係海市蜃樓,定係沙漠綠洲?
而我既結果,會係因為無水飲而渴死,定係能夠絕處逢生,令奇蹟出現?

我自己又究竟,會唔會諗得太多?過份咁,簡單複雜化?
果然,離情侶關係愈近既情況下,要顧慮既野會咁多同咁煩,
我用返屋企個程既時間諗,又點會諗得通,自己應該點做.....

我開始徬徨,但我依然唔敢直接問阿紫,
我唔想呢段關係最終受到破壞。
個一刻,我好想知道,而家既自己,究竟係咪已經對阿紫有私心?
我係街道中望望一對的情侶,不由自主咁將自己同阿紫代入佢地,
我不禁笑左一笑,然後繼續我回家既路...............

仲記唔記得,阿紫既課外活動係咩野?
冇錯,就係啦啦隊。
我地學校有四社 - “X”,“y”,“老”,“母”。

咁我同阿紫都係“母”社。
所以阿紫係母社啦啦隊隊員黎既,會係黎緊既陸運會表演,
並同其他三社既啦啦隊鬥。
(啦啦隊跳舞可謂每年陸運既高潮,有女睇,又有舞睇,
 所以男仔都會we嘩鬼叫 )

小息既時候,我問AMY。
我:喂,AMY!陸運會,你都係做工作人員把啦,
  橫掂以你既身型,出場都無用武之地,唔好累己累人啦。

(我地學校就係咁,陸運會一係參加比賽,一係做工作人員)

AMY:打死我都唔做工作人員呀,咁鬼悶。
    我已經報左名參加跳遠啦。

我聽到咁,即刻笑9佢:哈,你去跳遠!?
           我驚你起跑個下都成問題喎。

阿紫聽到,話我:哈哈,阿樂呀,你唔好成日咁衰咁話AMY啦。

我:車,你自己咪又係係度笑。

AMY:阿紫,佢係咁架啦,呢類人呢,就唔拮唔鬆化既!
    (講完即刻搵支鉛心筆拮我....隻手。痛到我HIHI)

我:頂你咩AMY,痴線架!嘩,睇唔睇到呀!拮到有個印係度呀!
  我實留返呢個罪症比班主任睇架!

AMY:你敢! (講完後即刻卒碟咁卒我隻手,整甩左個罪症 )

我:阿力,你參加咩呀?

阿力:我報左100米短跑,四乘100接力,你呢?

我:我都係參加左100米短跑,同埋跳遠,特登會一會AMY既!!
  (我想睇下佢點出醜 )

AMY:你真係唔識死,同我鬥,聽輸啦你!

阿力:咁阿紫你呢,應該都係啦啦隊啦!

阿紫:係呀,其他個D唔岩我,我冇報啦。

阿力:嘩,成日流流長,好悶架喎。

阿紫:都唔係既,大部分時間去到場地之後都要繼續綵排。

比阿紫咁講,咁咪冇咩機會見到佢,嗚呀!

阿力:大家要好好加油呀,一定要拎班際冠軍呀!!

(我地每級都有班際冠軍,係以睇下邊班得到最多個人項目獎牌去計)

我見阿力咁講,我:放心阿力,我有信心可以拎到兩塊牌返黎!

AMY:係先好講呀你!!

就係咁,阿紫繼續忙佢既啦啦隊

離陸運會愈黎愈近,阿紫既綵排亦都愈黎愈密。
好多時放學後都要即刻落去練舞,真係辛苦,所以放學既時候,
佢好多時都係急急腳咁落去,搞到我想同佢傾下計都唔到。

見阿紫走左,我都想返屋企啦。
不過,係返屋企之前,我仲想見見阿紫,所以打算落去探下佢。
我去探佢之前,特登落一落小食部先。

我黎到排舞室門口,見到閂住左門。
心諗:應該唔比人入去吧。突然走入去唔係幾好咁....

但即使閂左門,我係門外,都聽到歌曲播放既聲音。
阿紫,你應該好專心好努力練緊吧,你一定要加油呀!!

個一刻,我始終好想見阿紫,所以我打算做一個舉動,
就係等佢放 BREAK!

見無野做,咁我諗住拎D功課出黎做下先,等佢出黎。

做做下,時間,10分鐘,30分鐘,45分鐘過去了。
我做既時候,亦隱約聽到,那不知重覆過多少次既歌曲聲音。
咁密集式既排練,真係唔忍心阿紫咁,唔知佢頂唔頂得順呢....

我繼續咁等,終於,門打開啦!!
眼見隊員一個個出黎,我亦見到阿紫。


我向阿紫揮揮手,阿紫應該有D驚訝,
碌大左少少隻眼望住我,然後對我微笑住,揮揮手。

佢行過黎。
阿紫:嘻,你點解仲未走吧?
   (佢見我等佢,好開心。)

我:諗住落黎搵你呀麻,但見對門閂左,
  咪等你放BREAK出黎先囉。

阿紫見我因為咁等佢,笑得比平時更甜:傻佬,你咁等法咪好悶好辛苦囉。

我:點及你辛苦呢,重重覆覆練左咁多次無停。

阿紫甜絲絲既樣,我到而家仲記得,佢輕輕溫柔咁講左聲:傻瓜。

我手上拎住D野比阿紫:拿,見你跳舞咁辛苦,
           我特登買左支寶礦力比你呀。
           補充體力呀麻!

阿紫:嘻,阿樂,你真係細心架姐。

然後阿紫打開蓋,飲左兩啖,遞比我,示意問我飲唔飲。

我亦都無拒絕,無介意,直接掂口飲。

阿紫:傻佬,邊個比你掂口飲。(分明玩野啦..)

我:你囉,上次你都係咁。

阿紫:車,上次點同今次姐。(有咩唔同 )
   不過見你咁細心同等我,就當獎勵你啦!

然後,阿紫都要返返練舞室,繼續去練啦。

沒有留言: