2011年9月23日星期五

有一晚 一個來電.......... [(三)邁向戀愛的仲夏] -5

??:我叫阿欣呀! 
  好啦!快d走啦,唔想見到你。你再唔走我繼續同你補架啦!  
聽完佢咁講,我就急急腳走左.. 
唉...簡直係惡夢...擺明恰我係中一 
我幾時先補完....
星期四呢個惡夢過左之後,我諗諗下都係頂唔順,    
於是我趁星期五,臨放復活節假前,我去搵搵miss chan  
我依舊去教員室搵佢,出黎之後, 
miss
問:點呀,呀樂,搵我咩事?    
我:(其實我都唔知點講,我果刻有點吞吐)..Er...    

miss chan
見我咁,就講:有咩唔怕直接講喎。    
我:miss chan,我覺得幫我補果個同學好惡呀, 
  我可唔可以換人呀?    

miss chan
聽我咁講,笑左一笑:阿樂,我專登搵佢黎教你架。    
我:點解要個咁惡架....?      

miss chan
:佢係惡左少少,但係佢以前都係好似你咁, 
     數學好差,成日唔合格添。但因為佢之後好努力, 
     成日主動做數同走黎問我,而家數學比以前好好多。 
     我會搵佢教你,係因為佢以前都好似你而家既處境咁, 
     我相信佢教你既時候應該會有多d共鳴,d方法應該都適合你一d。 
係果一刻,我真係唔覺果d咩所謂既共鳴,我只係覺得佢惡....    

miss
見我冇出聲,繼續咁講:阿樂,換人我就唔會咁快架啦。 
             你比佢教多一陣,睇下慣唔慣, 
             唔慣我先再比你換啦,好冇?    
我:哦...咁好啦..(果時實在冇選擇揀)    
我返返上去,撞到阿紫,佢見我頭dup dup咁, 
就問:阿樂,你做咩野?    
我:冇呀,我補習果度想換人咋麻,不過miss chan唔肯住喎。  
阿紫:上左一堂咋喎,咁快想換?佢教得好差咩?    
我:唔係,之不過佢好惡咋麻,同你比差好遠....    
阿紫:哈哈,你咁即係讚我啦喎。      
我:咁我都係講事實,你好佢好多好多倍。    
阿紫見我咁講,仲笑得開心d添, 
女仔真係鍾意比人讚。    
上課鐘聲又再響起,我就同阿紫講:我地今晚先再傾聽日燒烤既野啦。 
阿紫笑笑口咁話:好呀,我等你電話啦!    
夜晚十點倒,我打比阿紫。      
我:阿紫,你聽日最遲要幾點走呀?    
阿紫:Um....我諗六點倒啦。      
我:咁呀,咁我約你上晝十一點係筲箕灣地鐵站等啦, 
  我地集合左之後先去買野。      
阿紫:好呀,冇問題。      
我見仲有幾日就係阿紫既生日, 
雖然我仲未諗到送咩禮物,但我想阿紫呢個生日同佢一齊過。 
於是,我果刻鼓起最大勇氣。        
我:阿紫,我知幾日後就係你生日,我想同你一齊過呀...    
  (我個心一路跳得好快,一路好急咁講     
講完果一刻,個心即刻舒服d,同時又好緊張等緊阿紫既回答。  
阿紫:哦,原來有人想同我慶祝生日。    
我:係呀...你想唔想呀....    
阿紫:有冇生日禮物收架先?  (佢專登玩野咁講,識落阿紫既人都知其實有冇佢都冇所謂) 
我:有呀,你生日咁重要既日子點會冇呢?      
阿紫:咁係咩黎架?    
我:到時你咪知囉,咁你即係肯唔肯呢?    
阿紫:我諗應該冇問題既,但我夜晚要同屋企人慶祝,所以只可以比到下晝既時間你咋。 
我:我冇所謂呀...      
阿紫:咁不如我地去尖沙咀啦,橫掂我夜晚都要係果度食飯慶祝。  
我聽到阿紫咁講,我就答應左,其實我都未去過尖沙咀.... 
我:好啦,咁聽日見啦。      
收左線之後,我仲煩緊送咩... 
當我諗下諗下既時候,我靈機一觸,諗到一樣佢應該會幾鍾意既禮物, 
各位巴打你地又估唔估到送咩呢?
係燒烤果日,我諗朝早九點半倒既時候, 
突然有人打去我屋企,    
咁我心入面即刻X晒老母啦,邊撚個pk咁早打黎阻住我訓。    
我聽電話:喂...    
阿紫:阿樂...Um..你未起身呀...    
我聽到阿紫把聲,成個人都醒晒,估唔到佢會打黎叫我起身。    
我:下..唔係呀..    
阿紫:仲係度扮野喎,聽你把聲就知啦。    
   快d起身啦,又話約十一點。 
(係...但係而家先九點半..     
我:知啦,我而家就起身..    
原來有人叫起身既感覺都唔錯...特別係鍾意既人添..    
咁我就好準時十一點去到啦,費事要人等呀麻。    
陸陸續續佢地三個都黎到,我地就去就近超市買野食。 
入到超市,amy即刻癲左咁狂掃野食,真係唔得佢死!    
我:嘩amy,你食唔食得晒架!    
amy:冇問題架啦,有阿力係度呀麻。    
阿力:而家買左d咩食呀?    
阿紫:丸啦,腸仔,豬扒,雞翼,粟米,牛扒,雞扒, 
   茄子,青椒,魷魚....(唔記得)    
我:都差唔多啦..好夠食啦已經      
阿紫再話:呀,咪住,要包棉花糖呀(果然鍾意食甜食)      
買完野食過後,我地就去買燒烤用具呀,炭呀,野飲果d。 
買完之後....重到死.......    
我:頂你amy,買咁鬼多野,又要我拎,重死人咩, 
  早之唔叫你黎呀真係          
amy:咩呀,大家都有份食架麻,最多我幫你拎d啦。    
講完之後,amy就走埋黎,拎走左我最輕果袋(丸)...      
我即刻諷刺話:真係好謝你呀amy,我而家輕左好多.....      
阿紫見我咁重:阿樂,我幫你拎d啦.... 
我:好啦,比左袋魷魚佢....          
就係咁,我地就答巴士去石澳燒烤場........
去到燒烤場...估唔到今日都幾多人燒烤...    
咁又係既,復活節放假唔出奇... 
石澳環境當時都算唔錯...    
我地就即刻霸左個爐...    
咁我同阿力就去透爐啦,而阿紫同amy就去拆開d野食先... 
透好爐之後,我地都開始燒...... 

沒有留言: