2011年8月31日星期三

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-14

阿紫...佢喊緊??

我:阿紫,你係咪喊緊?Sorry呀,我唔應該係學校唔理你,
  我知我咁做係好唔岩,對唔住呀真係。(你搞到我都想喊埋一份 )

沒想到,原來我既一舉一動,都會牽引到佢既情緒。
沒想到,我,第一次整喊既女仔,就係阿紫。

我個心實在好難過,真係咩都唔重要啦,最緊要佢開心返,以後話點就點啦。

係呢一刻,我好相信,所有曾經愛過,曾經鍾意過人既男仔,不論個女仔係

咪鍾意你都好,你都唔想,你都唔忍心,睇見你鍾意既人流眼淚。

阿紫終於開聲,佢把聲嗚咽得好緊要,應該係喊得好犀利.......

阿紫:你係咪已經唔再理我啦

我笑住講:哈哈,你講咩,好lur呀,我聽唔到真係。(可能因為喊得太勁,講野好 lur)

心諗:哎,仆街鳥,佢喊緊我仲笑添,今次屌啦星啦真係

阿紫:我喊緊你仲笑,你好衰呀。(好似喊得仲犀利左)

我:對唔住對唔住,唔笑唔笑,你慢慢講。

阿紫喊到咳左兩聲,問:你係咪已經唔再理我啦?

我:唔係,我唔會再咁架啦。(無論佢對我既感覺係點都好,個一刻我已經無所謂)

阿紫:成班已經冇同想同我做朋友架啦,我唔想冇左你,我唔想連你都唔理我呀。

係呢一刻,我先真真正正發現同明白。

原來阿紫,一直以黎係學校,都係唔開心咁過。平時見佢笑面迎人,原來都只係掩飾緊。

直至識到我,令佢可以開懷d,將開心既事情蓋過唔開心既事情。日日笑住咁過。

而我,當初入黎呢間中學度讀,都係好唔開心,好唔願意。直至我識到阿紫,佢令我返

學既日子,變得愉快,因為佢,令我對返學,變得有所期待,期待下一日會發生咩趣事。

原來,我地大家都不約而同地,咁需要大家。咁需要一個倚靠。

呢d,唔通就係緣份?

我同阿紫既距離,就係因為佢咁真心,咁直接既讀白,彼此拉近左一大步。

感情就係咁,有時要經歷過起起伏伏,經歷過開心流淚,經歷過彼此既對話,先會成長。
相方唔互相澆水,施肥,愛情亦只會係萌芽,經唔起考驗,最後枯死。

我同阿紫,就係因為今晚彼此,赤裸裸咁講左大家既心聲,先會將距離拉近。

當然,離同佢一齊既時間,仲有好大短路要行。愛情,就係要付出心機先有,

個晚,我清楚知道,阿紫同我原來係好似。我亦開始知道,佢需要d咩。

離聖誕愈黎愈近,個個人都好似討論緊,聖誕假去邊好。

AMY係我隔離又再單打我:喂!阿樂,聖誕有咩搞呀?

我:超,你都傻既,點解要話你知姐?總之唔會同你過咪得。

AMY:頂!講野冇句好聽既。人地問你野你唔可以好好咁答架咩?

我:冇呀冇野做呀得未呀!!

AMY:喂,靚仔!唔好話AMY姐有好野唔益你,聖誕不如一齊?

屌!我冇聽錯呀,定係我食藥食得多開始有幻聽!呢句說話應該阿紫同我講先係。

我:得,你拎呢一年去減肥,下個聖誕咪同你出囉。

AMY即刻搵本書想拍鳩我,我即刻口快快講左.....

我:拿你再打我我老死都唔會同你去。

AMY呢條肥婆,聽力咁好,身體咁多脂肪,編編冇積係佢個耳仔度,
而家仲識玩捉字塞添。

AMY即刻奸笑:哈!我唔拍力啦而家,即係你會去啦!

我X,點會咁樣架  唉,算數,反正聖誕冇野做,阿紫又去泰國。

我:煩人,咁有咩做呀?

AMY:唔駛驚,我先唔會單獨同你出去,孤男寡女容咩易.....

我:你唔駛再挑逗我啦,我對你真係冇興趣,入正題啦。

AMY:我地諗住叫埋阿力,叫埋其他幾個朋友去踩單車咋麻。

我:哦,單車個位點夠你坐呀,你個屎忽都唔平衡啦。行單車徑做運動啦你

AMY:算!!見你今次咁合作,我就唔打你!!約定架啦。

就係咁,我同阿力同AMY仲有幾個男仔女仔將會去踩單車。

聖誕假前最後一日,我地班搞左個聯歡大食會。(唉,例牌野,年年都搞 )

每個人都要負責整唔同既野食呀咁。

而我,就梗係叫我老母整佢最撚手既秘製雞翼啦。
(個次我好記得整左60隻,因為我諗住每人有兩隻呀麻,最後比老母X到HIHI, 話攞苦黎辛搵佢笨。 )

咁個大食會都係例牌野啦,波羅腸仔沙律薯片伴生菜呀果D。

阿紫就整左姐哩糖。我見到佢,我即刻同佢講:嘩,整咁大盤,咪有排整!?

阿紫:都唔係呀,同我屋企人一齊整好快手咋麻。

AMY見到我盤雞翼即刻話:好似好好食咁喎。(頂佢條肥婆 )

我:唔好意思,冇你份喎。

AMY:頂!唔好咁孤寒啦,佢即刻拮我....一隻雞翼走左去。

我:頂,真係冇佢收!

阿紫:你地兩個都幾襯架喎。

我:係咪連你都咁講呀,唔比你食啦!(我即刻轉身)

阿紫即刻用手捉住我隻手,講:哎,唔好唔好!我想食呀

我FEEL到佢又再掂我隻手,我諗緊縮定唔縮之制。

佢突然用佢雙手,摸左我隻手幾下.....

阿紫:點解..你隻手咁凍同咁濕既?你唔舒服?

比佢咁講一講,我即刻縮手:係..我隻手不嬲好多手汗,所以我唔鍾意
             人地掂我隻手。(因為自卑 )

阿紫佢即刻講:唔係呀,幾得意呀

我心諗:佢既取向係咪有問題,定有怪癖。

我:點會得意呢,上次我特登將我D手汗抹落阿力塊面度,佢即刻雞咁腳大嗌住跑去廁所洗面 (我成日都會咁整人,由中一至中七都係 )

阿紫即刻大笑:哈哈,你真係好鬼衰。

然後阿紫輕輕拮我舊雞翼,慢慢咁放係佢咀邊,細細力咁咬左佢一啖。

之後阿紫又碌大隻眼望住我:好好食喎

我:係咩,等我試下先。

我放低盤雞翼(好撚重),拮左舊。講:係喎!(我老母係得既! )

之後佢拮左個姐喱糖,話:阿樂,張開口。

我即刻話:唔駛啦唔駛啦,我自己黎得。(唔慣 )

阿紫:唔好啦,快D啦,就黎跌啦。(舊姐哩拮得唔好)

就係因為咁,我第一次,比女仔餵我食野(除老母外)。

唔知係咪因為佢餵既關係,定係因為落得多糖既關係,

個舊姐哩,係我食過最好食,最甜既。

阿紫跟住話:係呢,我去泰國之後,你會唔會掛住我?

又突襲我,搞到我又面都紅埋。

我今次好堅定咁答佢:會呀

阿紫聽完我咁講之後,即刻哄左埋黎我耳邊,我扯左(好似係)..

阿紫細細聲咁一個一個字講:咁你等我返黎啦喎

我點點頭。然後望返碟雞翼!頂,差唔撚多冇撚晒

我:唉,搞錯呀,我食左一舊咋

阿紫:唔緊要,食我個D姐哩啦。

阿紫全程一路微笑住咁望住我,我地兩個,就好似小情侶咁,互相食大家整既野。

就係咁,我就係聖誕聯歡會入面,食左好多阿紫整既姐喱。(起碼有一個月無意慾再食 )

大食會食到咁上下,當然輪到遊戲時間。(好老實講,個時既遊戲時間冇咩特別事發生,我唔會多講

鳥,因為唔想作情節  )

遊戲完左之後,仲有少少自由活動既時間。我就諗住再睇下有咩好食啦,食姐喱玩完遊戲

之後咩都消化晒。阿紫無啦啦走埋黎,因為佢係由我正面行過黎,於是,好明顯係可以見

到佢雙手放左係後面,神神秘秘咁。佢依舊用佢招牌式既笑容.......

問我:阿樂,我有D野想送比你呀,你估下咩黎呀?

我唔想估,所以想偷偷地望下佢身後雙手拎住既禮物。

佢意識到之後,就好鬼馬咁後退兩步,同我保持返距離,唔比我望到。

阿紫跟住話:拿,唔准咁奸茅呀,如果唔係,唔送比你架!(佢又do起個咀咁講 )

我見咁既情況,心諗:一於而家俾埋啦。(我都預備左野想送比阿紫 )

我:阿紫,你等我一陣。(我就即刻走去我書包,拎左我份”禮物”出黎)

阿紫好疑惑咁唔知我想做咩,於是一路都皺緊眉頭望我。

我拎完手上份禮物即刻學阿紫咁,放係身後。

我行埋去阿紫面前:阿紫,我都有野送比你呀,你估下咩黎既?

阿紫笑住答:嘻嘻,大家又會咁夾既。

然後,阿紫提議:不如大家數123之後拎出黎比大家睇呀?

我聽到呢個主意覺得好唔錯,我答:又好,一於咁話啦。

就係咁,我同阿紫就互相望住大家,一齊數:1--2---3!!!

我地見到大家份禮物,都不禁眼仔碌碌望住對方.....

沒有留言: