2011年8月26日星期五

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-5

我:我唔係同你有咩仇口呀?我未見過你架喎

阿紫笑左聲,微笑住咁講:唔係,你係惟一一個,

係我做緊自我介紹果時訓覺既一個男仔姐,我當時

覺得你真係好冇禮貌。

我淡淡地說:係咩......(因為我根本唔喜歡呢度返學)

阿紫留意到我好似有心事咁,想繼續開口:你...

班主任:好啦唔好再傾計啦,就夠鐘上第一堂,快D拎好你地D書出
    黎乖乖地等下一個老師黎啦。

阿紫見到MISS咁講,就拎返個頭果去。


我亦覺得,原來我一開波俾佢既印象,就係無禮貌,唔怪得人地會記得我。

我又唔係D咩靚仔,講樣貌,大把人好過我,係呢個階段既人幾時會講性格呀。

估唔到果時既我,思想已經唔似係一個中一既學生,個腦已經會識諗好多野,煩好多野。

可能就係因為我係一個複雜既家庭長大吧.......

第二日放學返到屋企,沖完涼,攤係張床度諗....

唉,雖然係就係唔開心架啦黎呢間讀,但入左黎點都要比返D心機讀,

如果唔係實俾老母x餐死!!

諗返一層,其實今日都幾開心呀,起碼識倒朋友(個肥婆AMY除外 )

開學之後既幾日,我都好俾心機上堂,同D同學都開始傾多左計。

上堂亦都再冇訓過覺。話咁快就黎到LUNCH TIME。

咁我就照係課室拎我既飯盒啦,點知.....

AMY:喂,阿樂!幫我拎個飯盒啦。

我:唔想幫你喎。

然後佢即刻舉起佢個拳頭,向我施壓。

我:唉,怕左你!好心你咁肥就自己拎啦,你知你一日既運動就係得你去拎飯盒個程架啦! 你咁都唔好好珍惜下呢個機會。

AMY:咁多野講,叫你拎就拎啦!

如是者,無奈地拎完比佢我就繼續食飯啦。

當我食食下之制(其實我食野速度一般係果時),我隔離既手停左。

我望一望,屌!唔撚係呀!條肥婆咁快就食完!?痴線架!

AMY望住我眼甘甘唔出聲。

我心寒一寒講話:做咩呀AMY,唔夠食呀?我唔會比我個盒飯你架!

AMY:唔係呀,我想你幫我個飯盒掉去垃圾箱呀,唔該呀!

我:頂,你真係麻鬼煩!

當我食完野出去掉完返埋位之際,有人想問我功課既野,咁我咪答佢。

正當我答完佢,想轉身行返去我個位之際,我聽到一聲好尖既大叫聲音。

呀------------之後全班靜晒。

沒有留言: