2011年8月22日星期一

有一晚一個來電(一): 回憶都是突如其來的-1

文﹕食野唔走青

中五個年既會考,俾我負負碌碌咁係原校升讀中六

點解係負碌? 唔係因為我唔讀書,而係因為個時D屋企野實在太煩,

搞到我冇咩心機溫書 中六既日子,都係好平淡咁,繼續單身咁過

有一晚,D功課又係多到PK,做到個人都慶慶地,AL咁辛苦把春咩

突然間手提響,咁我睇都冇睇係邊個,就有D燥底咁講

我:喂 ! 咩料呀 !!! (其實部手提都係男仔搵我多,所以習慣左果種語氣
  (利益申報:我唔係GAY )

??:嘩 (我諗佢嚇親),做咩你變得咁惡既

我心諗:把女仔聲咁熟既...........邊X個黎!?

我:你係........

??:搞錯呀,咁都唔應得我把聲架(好明顯埋怨緊我),我係阿紫呀

我當時既反應係  > >  唔怪得把聲咁甜咁熟悉

我:唔好意思,對你咁惡添,我一開波冇睇邊個就接,估唔到係你打黎

阿紫:車!我唔搵你,你都唔會搵我架啦

我:唔係,近排中六忙呀麻(我仲唔啦啦聲兜咩,其實我係唔想搵佢)

阿紫:藉口!同你一齊個兩年仲唔知你份人咩!你都唔會掛住我架啦!

我:做咩冇啦啦又提返以前呢(我實在唔想再提起)

我再問:點呀你,升唔升到中六

阿紫:車!而家先識黎關心我。

我:係呀,咁講定唔講呀,唔講慳返。

阿紫:正一死人頭黎!講啦講啦。我升唔到呀,去左第二間重讀。

我見佢語氣明顯down左,我都費事再講呢個話題。

我:唔,唔好講學業既野啦,既然你一場打黎。

阿紫:算你識趣啦

然後,阿紫用好溫柔既語氣:係呢,阿樂,你記唔記得我地係點識架?

我:記得,中一個年..........

就係咁,回憶,都是突如其來地,被勾起了。

就係因為阿紫個電話,初戀既回憶再次從心底某個位置,被喚醒。