2011年8月28日星期日

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來- 10

我:有咩問題??

我繼續問:咁呢個病嚴唔嚴重?

醫生:藥物係可以控制,呢層唔需要咁擔心。

我見冇咩野,我就出返去。我老母就繼續傾。

其實,本身個家庭已經夠複雜,再加埋個病,實在令我太煩太唔開心。

後尾發現,原來錢銀都係一個負擔,畢竟我屋企唔係好有錢,只係算基層。

家人關係唔好令到我老母既負擔更大。一想到呢度,我就真係好內疚,咩都做唔到。

就係個一刻,我個腦。就只係諗起阿紫。但另一方面,我又有D顧慮,無啦啦搵人始終

唔係太好,所以我都扮冇野,唔講佢知。但心入面一直唔好受,唔開心。

因為日子天氣開始凍,我地亦換上了冬季校服。有時放學無意經過,見到

阿紫排緊舞,心入面都好鄧佢呢份熱誠同活潑開心。佢見到我,都會對我微一微笑。

而我放學課外活動練緊Table Tennis既時候,佢知我練緊,好多時都會黎睇一睇我。

今次亦唔例外。

阿紫:阿樂。(佢向我招一招手,示意我過去)

我:咩事呢?

阿紫:冇呀,見買左盒熱朱古力奶比你暖下身呀。見你練得咁辛苦。

我:真係喎!多謝你呀。

見到佢呢種行為,我既心入面其實真係好溫暖。

唔係因為呢盒奶本身有既熱溫,

亦唔係因為純粹天氣凍既反差,

而係因為,我真正感受到,係一片煩惱周旋緊既期間,係得佢,阿紫,

表現得咁關心我。試問一個中一生,點頂得順屋企咁多唔開心野,而加仲加埋個病。

我望住呢盒奶定住左一陣,心入面有股力量凝聚緊係我眼睛,我感覺到我有D想喊。

阿紫見到我定左神,問:做咩呀你?呢排怪怪地咁既?

我繼續Dup低頭,講:冇呀。(隱約帶點嗚咽)

教練:喂,阿樂,唔好掛住溝女啦,練波啦!

阿紫:咁我遲d再搵你啦,走先啦,88。

就係咁,我目送住佢既背影離去.......

雖則唔係d咩會死人既病,但我要多注意體育堂同要帶藥返學校食。

而家幾乎每個朝早,阿紫都會買盒熱朱古力奶比我,放係我台面。

不經不覺,成為了習慣。

AMY:你就好啦,日日有朱奶飲!

我:你咁想要比你囉。

AMY:唔好啦,容咩易飲肥我。

我聽到即刻....

我:你仲有得肥咩! (我講完即刻扮閃去掉垃圾,費事又比佢打)

今日好凍,得十度倒。我見阿紫不斷縮埋個身。係午飯時間,我好自然咁,

除左我件校褸,直接從後咁幫佢披住。佢感覺到有野披住,佢望住我,

眼眨眨咁,我見佢碌大隻眼望住我....

我:係咪凍?我見你個身縮埋左,我諗住你著住佢應該會暖D。
  趕唔切買熱朱古力奶,用件校褸頂住當先啦。

阿紫見我咁講,好甜咁笑住,講:咁細心既你!(跟手摸左我個頭幾下)

就係因為呢個行徑,有D人見到都嘩鬼咁叫,我就覺得冇咩野,一於懶理。

阿力見到,即刻走埋黎:力哥,我又凍呀,可唔可以除件衫比我呀?

沒有留言: