2011年8月27日星期六

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-9

阿晴:冇呀,我想識佢呀。

我:頂,男人婆真係男人婆,咁直接!抵讚!!

阿晴:你死啦!幫唔幫我呀!

我:求我啦

阿晴:阿樂少,唔該你啦

我:得啦得啦你行開D啦,哄咁埋把春咩!思春咁既樣!
  我幫你都得,以後我鍾意守邊度就守邊度啦!

阿晴爽快咁:無問題!

我:咁我今日守樓梯(樓梯係阿紫上去操場集隊必經之地)

其實我又唔係特登為佢既,只係樓梯冇咁多野做,可以HEA!

打後,見到咁多人經過,都冇見到阿紫,正當我面向樓梯之際,有人從後..

用我雙手請我食左我塊面食一下凍柑 ,凍到我彈起
(因為個時都十一月,涼左好多,但又未換季 )

我想拎轉身屌柒果個人時,發現原來係阿紫黎。

阿紫:嘻,今日都幾有緣喎,撞到你守呢度。

我:冇,我同阿晴講我要守呢度呀麻

阿紫:哦!邊個阿晴!快講  (佢do起個咀,鼓埋個腮講)

我:我個風紀隊長呀。

阿紫:你唔係講佢好嚴好惡架咩?又會咁聽你話既!?

我:唔係,,只係...(諗諗下費事爆人地D野,所以都係唔講)
  都係冇野啦。

阿紫:哦!你死啦!有野暪我!哼!唔理你啦死人頭!

我:哈,你發惡講死人頭都講得幾好聽喎。 (我真係唔識死)

阿紫:哎呀!哼!(仲高音D)唔踩你呀!

講完之後佢即刻踩左我一腳!

心諗:PK鳥!今日對白鞋污糟左,返去實比老母X啦

阿紫:呵呵!抵死!

跟住佢就走就上樓梯。

眼見佢上樓梯......諗左好多野...原來..

........................

佢對腳都幾白  
(因為個時有PE堂,要著住夏季運動服返學,女仔條褲又特別短d )

仲有,有咩咁好嬲呢?真係諗到腦爆!

PE堂教打排球,練習既時候,我就同阿力練。

阿紫就同另一個女仔練。而AMY就同另一個肥婆練。
(冇錯,我個班有兩個肥婆,真係肥婆對對碰 )

AMY咁多位唔揀,編編要揀係我隔離練!

當佢跳起煞球,落低果下。地板上發出一聲巨響。

我大大聲咁講:嘩咩事!?地震呀頭先!? (真係震左少少)

阿力笑撚左出聲:唔係地震,係AMY跳完落地果下既聲響。

我:冇理由,AMY點可能會有聲呢?

AMY好開心咁答:咁又係呀,我咁瘦,點會有聲。

我:唔係,我既意思係,以你既身型,根本冇可能跳得起,又點會落地有聲呢?

AMY即刻搵個波掉9我,痛到我HIHI。

而阿紫聽到,佢今次笑到連個人都蹲左係地掩住個口。(佢笑點真係低 )

每次完左體育堂,阿紫個人成塊面都會好紅。紅得好可愛

但我上完PE堂之後,發現心口有點唔舒服,唔知係咪比AMY打親呢。

真係好痛。放左學之後,痛楚仍然冇消減。我趴左係台面。

阿紫走黎問我:做咩呀你?唔舒服呀?

我:冇,應該冇咩事既(但真係痛得好犀利),我想走先都係。SORRY。

因為真係頂唔順,我決定打電話叫老母陪我睇醫生,因為有D唔妥。

我老母聽到我心口痛,嚇到即刻話唔睇門診,睇公立醫院。

初初我以為佢係驚門診冇料到,原來唔係........

入到醫生房,醫生講:阿樂仔心口痛?

奇怪,我心諗:我一入到去佢就知我叫咩名同咩事!?

言談之間好似發現,我老母唔係第一次同呢位醫生傾過計,醫生好似知我D野咁。

我問:醫生,到底我咩事呢?

醫生老實咁講:樂仔,其實你好細個時,你媽咪已經帶過你黎睇我,所以我先識你。

我心諗:但我唔識你喎,真係冇印象。

醫生:其實你個心係有D問題。(佢好直接咁講)

沒有留言: