2011年8月28日星期日

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-13

阿紫:傻佬真係傻佬。咁都唔識。
   即係話,佢地痴埋黎都係想同我拍拖。
   但惟獨得你,我感覺到你係真心對人好同冇私心既。
   所以我先放心同你一齊玩,先唔抗拒你。

我:咁又係呀,我又真係冇咩私心,人地對我好我就會對返人好架啦。

(所以話,童年既時候,對人永遠都係最真心,有個句講個句。冇咁多顧忌,

同時冇咁多利益衝突,可以放個心,同人做朋友。出到黎社會,邊個會係你朋友?

我地人類係幾時開始,違背自己既良心去對人?)

因為阿紫講左好大段野,我需要d時間消化,我停左一陣....

心諗:究竟,佢對我既感覺,係好朋友,定係其他?
   我冇機心,究竟,係好定唔好?唉,呢d問題點解會咁煩架,唔諗啦

我想轉移話題,實在唔想咁快探討,於是.....

我:你幾時生日架?問下咋,唔代表想送禮物比你!(今次先發制人 )

阿紫笑住講:哈哈,你又知我想話你想送禮物比我既!?估唔到我同你開始有
      d心靈相通喎。我4月生日既。

阿紫接著問:咁你呢?

我:我5月生日架。

跟住,阿紫講左句令我好震驚,好手足無措既說話,呢句,我永遠都記得!

阿紫聽完我講我既生日日期之後.....

阿紫:下,你5月生日架!?噢,我係唔會鍾意細過我既男仔既。

當時我係諗緊送咩生日禮物比佢好,但當我聽到呢一句之後,

我個心真係好唔舒服,係個一刻,聽到呢句咁沉重既說話,我既心跳,

就好似識得感應咁,每一下跳動都變得好沉重,成個人既思緒開始亂,

我實在忍受唔到呢種壓抑感。

阿紫:阿樂,阿樂,你做咩呀,唔出聲既?

我:冇,可能因為感冒唔舒服,想早d休息。(點解要比我聽到呢d說話呢)

阿紫:咁我聽日再買熱朱古力奶比你暖下身啦。

我:我諗唔駛啦,我都係唔想飲住。我訓覺啦,88。

係我收線個一刻,我聽到阿紫想叫停我,但我實在收得太快。

我諗,佢應該感覺到我有d唔開心,想安慰返我。

但係無論佢點安慰,都無法彌補佢個句說話。

所以與其係咁,倒不如快d收線。

我訓係張床,望住個天花板,腦海不停盤旋緊佢個句說話。

而我,亦都係第一次,因為一個女仔既說話而唔開心。

冬天既夜晚,的確係好凍,但係,點都唔及,而家我個心咁荒涼。

究竟,我係咪鍾意左阿紫?如果係,我又應該點做?因為,就連

我自己,都好介意個病。同埋,佢根本睇唔上細過個既人...

點解我仲要自尋煩惱??就係咁,反反覆覆,就訓著左.....

第二日返學,我見到阿紫,就再勾返起佢尋晚所講既野,

我冇理佢,就係咁,個日,連堂都冇心機上,返到屋企,

老母講:喂,阿仔!有個女仔搵你幾次呀,打黎屋企,叫你搵返人喎。

我:係咩......(心諗,一定係阿紫黎)

老母:做咩頭dup dup咁呀!哦!係咪對人做錯事呀!

我:痴線既你都,唔同你講啦。

我一支箭咁標入房,拎起個電話,究竟,打唔打好......?

最後我都係決定左,打比佢。對住呢個女仔,我真係投晒降。

電話接通左。我即刻話:喂,阿紫呀,你搵我?

阿紫:........(佢冇出聲)

我:喂,阿紫,你聽唔聽到我講野呀?(無理由既,明明接通左架啦)

係電話既聽筒,傳來好一兩下索鼻水既聲音。我聽到之後....

沒有留言: