2011年8月25日星期四

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-4

班主任:阿紫,第三行,第三個位。
    阿力,第五行,第四個位。

阿力:X!哎呀!冇得同佢坐

我笑左出聲,真係冇佢咁好氣。

我:認命吧啦你!這些機會不是你的!

班主任:阿樂!!........

................

 
第三行,第四個位!

我坐埋去,先知原來我係坐係阿紫後面。

坐我隔離果個女仔....真係...

.................




X

肥!!

X,我心諗,雖然我就話唔介意姐。但至少有見正正常常,普普通通呀

個肥婆同我講:Hi,我叫AMY呀,我係咪好肥呀

我笑左聲:下,唔係呀,幾標準呀....係古代果時。

AMY:死人頭呀!

說時遲那時快,AMY即刻揮動佢孔武有力既手掌,一野拍落我背隻到,

猛然發出一聲巨響!

我諗呢一聲,阿紫都聽到,即刻轉個頭望一望後面發生咩事...

見到我趴左下張枱度。因為真係好x痛

阿紫:嘩,佢咩事呀!趴左係張枱度既?

AMY:冇,佢想非禮我咋麻。

我即刻彈起身反駁。

我:大姐,講笑都搵第樣呀,我揀非禮都揀阿紫啦就算係

AMY:哎呀!仲咁口硬!信唔信我再打力呀啦!

我:唔好!放過我啦AMY!我咁樣會比你打到骨折架!我唔想咁細個就駝背呀

阿紫:哈哈,你地都幾有趣喎!

AMY:鬼同佢有趣呀,一陣俾人誤會咁點算!

我:打風都未誤會到我同你有野啦下話

阿紫繼續笑,近睇佢真係幾可愛,同埋皮膚好白,初時真係冇咩留意清楚。

阿紫:咁其實,頭先到底發生咩事姐?

AMY就一五一十講出真相。講完之後阿紫笑得仲開懷左。

阿紫:其實你都幾可愛架喎,你叫咩名呀?

我:阿樂。

阿紫:哦!你叫阿樂,唔怪得咁識講笑啦。

我:邊關事呢。(我本身個人真係悶,係有時ONON99咁)

阿紫繼續講:其實我對你有印象....

我即刻......o 咀

3 則留言:

通通 說...

劇情可以去得快D就好囉...

Unknown 說...

太快未必好...

Unknown 說...

但保證是好故事