2011年8月28日星期日

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-12

英文老師問我:Lok!How to spell "restaurant"?

我突然比佢咁嚇一嚇,唔撚記得點串,我起身個時呆左一呆。

阿紫拎轉頭做口型比我睇(r-e-s-t-a-u-r-a-n-t)

我照咁串返比miss聽。

英文老師:Correct.And pay attention to the lesson!

串完後,我就坐返低,望住阿紫既背脊。

阿紫,呢一個人,就係會咁識關心我,同幫我。

佢頭先呢個舉動,令我更加有衝勁去問佢點解。

放學返到家,見到ICQ佢On左,但...

老母:阿仔,唔好成日掛住玩電腦啦,快d熄左佢做功課!

我:得得得(我心諗冇辦法了,惟有咁啦)

然後我係icq問阿紫:可唔可以比你電話我?我唔用得電腦

阿紫:好呀,xxxx xxxx(手提電話)

我見到就打左個突,個時中一買得起手提電話,應該幾有錢。

做完功課後,我就戰戰競競咁,一隻一隻手指,慢慢咁,按

阿紫既電話號碼,同時比時間我,緩衝自己急促既心跳----

我懷著戰戰競競既心情,按阿紫既電話號碼,終於接通左,

一把好熟識既聲音:喂

我:喂,阿紫呀唔該。(慣左,明知應該係佢把聲都照咁講)

阿紫:我係呀,咁都唔應得我把聲架。(又埋怨我鳥 )

阿紫繼續講:係呢,點解今晚咁快就off ICQ既?

我:冇,我媽見我成日用電腦,佢唔俾我用姐,所以咪索性打比你。

阿紫:哦,得我仲以為你特登搵藉口想拎我電話添。(我個時冇諗過囉 )

我:我諗你有d妄想症啦。

阿紫:車!哄下人都唔得既!

我唔想咁快入正題,於是我就講下其他野先,實在太緊張

我:聖誕節個假期有咩做呀?

阿紫:做咩,你想約我咩?

我:唔係,咁問下得唔得先 (女仔就係咁,永遠問佢野就以為我係想做我問個樣野)

阿紫:冇呀,會同屋企人去泰國旅行。

我聽到咁,有種莫名既失落感,當時我仲解釋唔到點解自己會咁.....

我:你就好啦,我一次都未試過去出國旅行,屋企根本冇咁多錢。

阿紫:要唔要手信呀? (佢咁問我有點驚訝,完全冇諗過佢會送野比我)

我:好呀,平平地得架啦,我冇咩所謂。(唔..係時候入正題)

我吸一口氣:係呢,聽人講,你同d女仔唔係咁岩玩咁喎?

阿紫佢冇出聲,靜左一靜。

我:阿紫?

阿紫:係呀,佢地話我成日都同男仔玩,話我勾引佢地喎。

聽到佢咁講,其實我好唔開心。

我安慰佢話:事實唔係咁喎,係佢地痴埋你度咋喎。同埋你係活潑型既女仔,
      同咩人玩都夾得埋既。

阿紫聽到我咁講,笑住同我講:嘻,你咁樣即係安慰梗我啦喎?

我:因為我覺得你對我特別好呀麻,其實點解係我呢?(終於講左出口)

阿紫再靜一靜。(佢今晚究竟搞咩,成日都好似吞吞吐吐咁)

當我想再開聲叫佢既時候,佢突然講:係因為,其他男仔痴埋黎都係有機心,係得你冇。(佢好直接同急速咁講)

我聽到佢咁講,我個心好似觸左一下電咁。呢種咁特別既感覺,究竟係咩野?

我:機心..咩係機心呀?(我個時真係唔明呢個詞語)

沒有留言: