2011年10月25日星期二

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] -9

我:頂你,發咩姣呀!      
  其實係咁既,我想約你出去教我做暑假作業呀,    
  唔該你呀!!    
阿欣聽完我咁講,即刻好勞氣咁話:哦!原來又係有目的既! 
                唔幫啦咁!    

我:唔好唔好唔好!最多咁, 
  我約埋你去海洋公園啦!      
阿欣:海洋公園?      
我:係呀,我諗住同我d 朋友去海洋公園。 
  你一唔一齊?唔駛咁悶呀麻!    
阿欣:車,我又唔識你d朋友!        
我:到時介紹你識囉!!(唔知道,佢同amy,兩個咁火爆既女仔一齊,會唔會 有咩火花呢     
阿欣:um....是但啦!見係你! 
   就將就下啦!        
我:咁勉強,唔好去囉!!      
阿欣:咁唔幫你補囉!      
我:唔好唔好!  
  咁去邊度教好呀!      
阿欣:教野咋麻下話, 
   費事特登出去啦!黎我屋企啦!    
我即刻好大反應:下!黎你度??      
        會唔會...會唔會唔係咁好(X!我第一次上女仔屋企咋喎   
阿欣:咩呀!驚我食左你呀!      
   點呀,婆婆媽媽咁,唔補架啦!    
我:唔係唔係,咁約聽日啦ok?    
阿欣:得啦,到時再搵你!    
無啦啦去一個女仔屋企,雖然就真係唔係咁好, 
但我只係去做正經野姐,拿拿林做完走咪得, 
擔心咁多做咩!好啦,唔好咁緊張,平常心,平常心!
為左想快快手手做好晒d暑期作業,我又再一次要麻煩阿欣。 
初時諗都冇諗過,地點會係阿欣屋企,第一次上女仔屋企,難免會有點緊張同避忌。 
第二日,中午時分既時候,我就出門口,同時打比阿欣。 
我:喂,阿欣呀! 
  我應該要答咩車黎呀?    
阿欣:你答xxx號巴士黎啦, 
   費事你一陣答地鐵出黎唔識路行, 
   我會係你落車果度等你架啦。      
因為我冇手提電話,所以一定要講好晒 
係邊度等先安心去收線,一陣去度唔識路就PK架啦真係, 
除時點返屋企都成問題。      
我用紙抄底晒阿欣講既資料,就自己一個答車去啦。 
答巴士既途中,我對部巴士每一次埋站都非常上心,    
直程望到實一實咁濟,方死miss左一個站唔知邊個打邊個。 
好彩,我都有返咁上下智慧, 
第一次去人地屋企,起碼....識落車... 
但..............遲大到    
(心諗:唉,呢次真係X啦媽!   
落左車之後即刻見到阿欣, 
佢就話:頂你咩阿樂!死左去邊黎呀!      
    咁鬼遲架!你想曬死我呀!      
阿欣都係好casual咁,著左件鬆身少少既短袖衫, 
運動短褲(好多女仔都鍾意咁著)同拖鞋,我對佢果時都冇咩特別心邪。  
我:唔好意思呀!搵部巴士需要d時間, 
  d班次又疏...唔好咁火爆住先, 
  我請你飲野,ok?      
阿欣:拿拿林啦!早知我一早走鬼左去唔等你算!!  

買完野飲之後,我地就直接上阿欣家了。 
阿欣原來都係住公屋,只係交通上唔係咁方便而已。 
我一路跟住阿欣既身後,發覺,原來我同阿欣係差唔多高。 
沿走廊一路行緊果時,我就同佢講。 
我:原來,我同你係差唔多高,一直都冇為意添。      
佢見我咁講,以為我踩緊佢,佢話:咁你即刻想話我而家好矮啦!!    
                而家你好高咩!!    
我:唔係唔係,你會有第三度發肉既,放心放心。      
阿欣聽完我咁講之後,突然好大力咁踩隻腳一下...  
阿欣:哼!鬼叫你唔收下口呀。入黎啦!!      
一入到去,我就問:你屋企冇人?      
阿欣:冇呀,返晒工啦!做咩?有問題咩?      
我:唔...唔係..冇野(孤男寡女好似唔係咁好....   
因為第一次上女仔屋企,我真係唔咁亂行,  
就好拘謹咁,企左係度,郁都唔敢郁。 
我環望四周,估唔到..阿欣屋企都幾整齊, 
而且色調幾舒服.....    
阿欣見我成碌木咁,就同我講:坐啦!仲企係度on居居做咩呀!! 
              唔係連坐都要我服侍你呀!!    
佢繼續問:你食左野未?    
我:食左啦你呢?  
阿欣就話:就係因為我冇諗過要等你咁耐, 
     如果唔係我一早食先啦!        
     咁我自己煮我果份架啦!!你拎住d野出黎做住先啦!! 
然後佢就入左廚房,我就開始做我既野。 
當我好安然就緊暑假作業既同時,突然.....      
我聽到阿欣大叫...同時間聽到跌碎玻璃既聲音!          
身體條件反射既作用下,我即刻飛璞去廚房睇下究竟發生咩事,    
一陣有受傷就大獲啦! 
一入到去,我見阿紫蹲左係度, 
同時間,我見到玻璃杯碎左!      
我即刻問:阿欣,你冇咩事呀麻?做咩咁唔小心架...      
阿欣:我想係廚櫃拎碗果陣,隻手唔小心掂到隻玻璃杯, 
   所以.....      
我見阿欣蹲係地上,佢想伸手執d碎片...    
我即刻話:唔好執啦唔好執啦,    
     等我黎啦... 
阿欣聽到我咁講,就起一起身,讓個位比我去執, 
然後佢細細聲咁講:阿樂..麻煩你唔好意思...    
我:少事姐..整跌一隻杯咋麻.. 
我用手執左d大既玻璃碎先...好彩都冇咩事.. 
但到細少少既玻璃碎時,我唔小心..就比佢界倒手..    
我:哎X...(早知用掃把算..   
  (手指即刻滲血..) 
阿欣見到:阿樂你整親呀(佢好大反應..     
我:冇野冇野,好少事姐..我掃埋佢先.. 
  你出去等我啦..    
然後...阿欣出左去.... 
我出返廳..阿欣佢手上拎住左d野行緊埋黎... 
我睇清楚d..原來係膠布同消毒藥水...    
阿欣:阿樂,你整親隻手.. 
   我同你包紮好佢先啦..  
我:唔駛啦..呢d小傷等佢幾日就埋口,冇野架!  
阿欣:快d啦!婆婆媽媽!    (佢係惡d..但我知佢係有我心先咁做) 
阿欣又話:你等我一陣...    

沒有留言: