2011年10月10日星期一

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 9

阿欣:喂!    (好大聲咁對我講) 
我嚇窒左...我:係....(即刻死狗mode    ) 
阿欣:又話溫書,唔拿拿聲拎出黎點溫呀!      
我:係係係,唔好意思,我即刻拎出黎..    
阿欣:爽手啦!慢吞吞咁!(語氣仲係好唔友善     
我心諗:咁唔係辦法架喎,佢咁樣點教我野呀..    
    一陣教教下我唔識做,佢咁惡當眾鬧我咪好瘀皮...    

我見阿欣咁既情緒同心情,實在覺得佢冇辦法可以好好教我,
     
於是,為左我數學成績著想,我把心一橫。      

我:阿欣,我出一出去先。
     
阿欣聽到,即刻X老母咁講:  頂!咩你咁多野搞架!    
             可唔可以坐定定咁溫書呀!  
             去邊呀你!?    
我:去廁所呀。    
阿欣:快去啦!麻鬼煩!  (好彩佢冇追斬我既衝動   
果左一陣,返返去。 

阿欣:搞咩呀,去廁所去咁耐!
   
跟住佢再望望我手上拎住既野, 
繼續話:哦!你條友仔原來走出去買野食!    
    我真係唔識死架喎!   (我見佢真係嬲嬲地   
我:阿欣,你唔駛勞氣住,    
  呢杯朱古力新地唔係比我食架,係比你架。  

佢聽到我咁講,即刻碌大隻眼望住我,完全唔識比反應。
 
但我佢見面上好似冇繃得咁緊,心入面都鬆一口氣。    

阿欣:咁好死會買新地比我!?
   
   都唔方好啦!講啦!仲有咩要求呀!?(送野比你食仲咁不屑   
我:冇,我見你頭先咁火爆, 
  咪諗住買杯雪糕比你下左啖氣先囉。 
  我要求好簡單架咋,希望你可以專心咁教我數。  

我講完之後,阿欣竟然會笑....
 
其實我見佢幾次面,都係見佢笑過兩次...(第一次係我叫佢姐姐果次) 
我:係囉,笑多d咪幾好。    
阿欣見我咁講,即刻嚴肅起黎:關你咩事姐我笑唔笑!    
              係咪溫書呀,快手啦。(雖然仲係咁惡,但始終回復正常水平) 

呢一刻,我個心都定d,起碼我既決定冇錯呀。
 
一路補,一路聽阿欣教, 
其實佢教我既方法入耳好多,適合我好多。 
可能因為佢以前數學都差過掛,大家有種共鳴係度。  
我開始,發掘到佢呢方面既優點...

佢一路教我既期間,一路食雪糕,    
講真,好似一般女仔食雪糕既姿態咁,斯斯文文。  
呢個女仔,外表係堅強型,骨子裡倒有點女性基因麻, 
如果佢冇胸既話我實以為佢只係長頭髮既男仔。 
一杯雪糕,就已經可以融化倒佢外表剛勁既脾氣。 

佢見我望住佢,阿欣就話:做咩呀?想食呀?拿!
 (然後筆左一啖遞埋黎) 
我即刻個身向後左,話:唔駛啦,你慢慢食啦!    (惹人誤會就唔係太好) 
過左一個半鐘頭,終於補完。    

我:多謝你呀,阿欣。
 
  我聽日會好好比心機。 
阿欣:你拎唔到九成你死比我睇呀話你聽, 
   枉你晒左我咁多時間。      
九成!?我聽到都吞一吞口水:盡量啦。    
我:頭先果個應該係你同學吧,點解你對每個人都咁惡既? 
  咁點識朋友?    
阿欣:問問問,問咁多做咩姐!    
   我唔需要同佢地做朋友喎! 
我:咁多d朋友開心d麻。  
阿欣:多朋友就開心架啦咩?你而家覺得我好唔開心咩?      
   冇野啦下話,我走架啦!      
我見佢唔係好願意討論,我都無謂再問。 
佢講完就自己一個走先,而我溫多陣,亦都離開

沒有留言: