2011年10月16日星期日

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] -1

我同阿欣,不經不覺,見面既次數亦都愈黎愈少。 
上次補課聽阿欣講,話佢考試都要溫書,可能佢唔會再幫我補。  
又岩既,我都麻煩左佢咁耐,佢亦都好應該為自己既成績打算下, 
而我又唔好意思打搞倒人,惟有係呢兩個星期,重溫幾多得幾多吧。    
今日,阿欣依然好用心咁教我。  
我亦好比心機,主動去學,去問。  
我:阿欣,呢條數係咪咁做?    
  我唔知個答案岩唔岩。 
阿欣:等我睇過!(然後佢自己做一次) 
   岩呀!答案冇錯呀。    
我繼續問:咁呢條呢?我諗黎諗去都諗唔倒個思路應該係點。    
阿欣:唔...睇睇先... 
   哦!拿你應該咁樣先! 
   然後再抽佢出黎...再調位! 
   咁先約到最簡既!      
我好快咁吸收完之後,就再問,    
點知... 
阿欣:喂喂!阿樂!!    
   你駛唔駛咁捉緊時間問我數呀!! 
   原來你真係想用盡我既!    
   陰毒得你呀!      
我:點陰毒都唔夠你陰毒啦!      
  我係見你話考試要溫書, 
  我費事再煩到你咋!!    
  一陣你考試成績差賴我咪pk!    
阿欣聽完我咁講,又碌大左隻眼定左望住我。    
佢成日咁既舉動,究竟係度諗緊咩!? 
我:咩呀!而家特登show你對眼有幾大啦喎!    
  得啦得啦!我認我唔夠你大啦!    
阿欣:你係唔想阻到我溫書,先想盡量係僅餘既時間學埋去?  
我:係呀!講多次都嫌長氣啦!    
  拿拿林啦!!      
阿欣:你條友仔,唔聲唔聲都幾識為下人著想!        
我:咩唔聲唔聲,係不嬲都係!!      
阿欣:超,真係嘔死呀!    (佢即刻做左個扮嘔既姿勢   
   牙擦擦咁!真係想升巴你!      
我:好心你唔好咁暴力啦! 
  似返個女仔少少得唔得架!  

阿欣:咩我好唔似女仔咩而家!!      
   邊忽唔似先!!      
我:性格囉!!    
阿欣:哼!性格呢d我鍾意點咪點, 
   最緊要我覺得舒服咪得!!      
我衝口而出咁講:咩你真係覺得舒服同開心咩? 
        你只不過掩飾緊咋掛。      
阿欣聽到我咁講,佢呆左唔識再反應 
之後佢細細聲講:今日補習時間過左好耐啦,我走先, 
        下次見。(佢好似真係唔開心同嬲嬲地     
阿欣佢搞咩,點解成日都要咁收埋自己... 
好好地講比人聽唔得架咩!真係唔明佢份人咩構做。 
返到家,我再溫多陣書, 
就打比阿紫傾下計吹下水。 
每晚呢個電話就成為我一日溫書既動力。 
我:阿紫,你話我地考試完之後做咩好?    
阿紫:阿樂,你仲識玩咩運動架?    
我:唔..羽毛球都還可以既,做咩?    
阿紫:羽毛球我岩喎,不如考完試我地一齊打呀?    
我:好喎,順便當做下運動呀麻。 
  你都要做下呀,唔係會肥架!    
阿紫:咩姐!而家我好肥咩?    
我:少少少少咁啦,    
  不過我鍾意呀!有少少肉攬落都舒服d呀麻。    
阿紫:唔比你攬喎,等我減完肥先啦!      
我:唔好呀...      
阿紫:哈哈,傻佬,你要考好d呀, 
   如果唔係連暑假都冇得見呀知麻!    
我:知道,我一定會快快考完試, 
  然後痴實你既。          
阿紫:嘻,咁訓啦,早抖啦!    
我:唔,咁一齊啦,早抖。    
我同阿紫,就約好左考完試第一個節目 
係去打羽毛球。而我同阿欣,就剩返一次見面時間

最後一個星期既上學天, 
過埋就要考末期試了。 
估唔到,一年既中學學期過得咁快,  
可能因為有朋友陪住,返學變得開心左,  
又冇咩好擔心吧。  
當然,最重要既係,有阿紫呢位女朋友,    
不時同我締造甜蜜既回憶, 
不時同我交換一下情信, 
令大家更了解大家,更愛大家。  
有一日,我同阿紫小息時繼續落去散下步。  
阿紫忽然問我.........    
阿紫:阿樂呀,你知唔知咩叫呀?    
我:?咁同鍾意有咩唔同呀?    
阿紫:梗係有唔同啦, 
   愛係更深一層次d既野黎架啦,  
   我睇書話(阿紫好鍾意睇有關於愛情既書,或者小說) 
   如果一個人係愛對方,會無私咁為另一半付出, 
   只要對方幸福,佢自己就會覺得幸福。 
(阿紫呢一句,我永永遠遠,都記得。 
 因為我,曾經為佢咁樣做過......) 
果時,我仲係唔明,因為實在太深奧。    

沒有留言: