2011年10月26日星期三

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] - 10

阿欣好快又回復返開心... 
咁同我講:我地開始做暑期作業啦! 
     費事晒左d時間! 
我見佢咁,我先放下左戒心.. 
覺得佢好似冇咩事,應該係我多心吧。
打後既時間,我地都好認真做暑期作業。 
大家各做返自己既野,我有唔明時,先問佢,等佢教我。 
重重覆覆,來來回回咁,幾個鐘就過去。 
我見天色開始晏, 
我都應該係時候要離開。 
阿欣就話:阿樂,你而家係學校應該開心返d啦,  
     有你女朋友成日陪住你.. 
果刻,我心諗:之前就係..而家...佢都要搬屋..  
我話:都係既。 
   其實同你一齊既時候都好開心。  
阿欣有點面紅:下..點..點解? 
我:係兩種開心黎既, 
  我同阿紫,就係情侶之間果種甜蜜溫馨既開心。 
  我同你之間,就係果種交心得黎,大家對大家好有共鳴果種開心。 
  無論係邊一種,我都會好好咁珍惜。  
我繼續話:我走啦,海洋公園約實你架啦! 
     到時再見啦! 
同佢講再見之後, 
我就坐返原本既巴士返返屋企。 
坐車既時候, 
我諗緊: 
其實,我真係算好好彩,可以識到阿紫.. 
沖淡我唔開心既學校生活。 
反而,阿欣佢... 
就未遇到一個,真正令佢可以開開心心去返學既理由, 
莫說一個男朋友,除左我之外,連一個交心既朋友都冇... 
果一刻,我真係好希望,佢可以搵到一個, 
真正對佢好既男仔,比到佢開心同幸福。 
唔知呢個人...會係邊一個呢....
因為約左阿欣一齊去, 
我點都要通知返阿紫既。 
我打比阿紫同佢講.... 
我:阿紫, 
  我地去海洋公園呢,會臨時加多一個人喎!  
阿紫就好好奇咁話:邊個呀?咁突然既?  
我:阿欣囉,幫我補數學果個女仔呀。  
阿紫:哈,你之前唔係話同佢唔岩架咩?  
我:係.. 
  佢人係惡d,但佢本質唔錯既, 
  心地又唔係差。  
阿紫:點解無啦啦又會諗到叫佢去既?  
我:哦,因為佢今日教我做暑期作業呀麻, 
  數學唔識,我又唔想放到後期先做,浪費左我地相處既時間, 
  於是我就搵佢教一教我啦!    
阿紫:咁佢真係幾好人喎, 
   成日幫你,等你仲成日話人惡呀果d添!  
我:我都係講事實姐, 
  同埋去海洋公園,你話架麻, 
  多d人玩會開心d。  
  話唔埋你地兩個都會好岩key呢。(雖然性格真係差好遠  ) 
阿紫:冇問題呀,我又唔會介意既, 
   有你陪住我咪得。      
   我驚到時你顧住d機動遊戲仲多過理我咋。
我:點會呢,你吸引好多。 
  係喎,你怕唔怕玩機動遊戲?  
阿紫:都怕架,但我盡量會試下既。    
我:哈,唔得唔好格硬黎喎記住。 
阿紫:知啦知啦長氣。 
   係喎,我聽日搬屋啦,    
   應該好唔得閒,我搞掂晒d野之後再搵你啦。 
我:阿紫... 
  你搬到咁遠...    
  我地以後見面..會唔會好困難架?    
阿紫:傻瓜黎既,答車咪得囉.. 
   又唔係行路黎,有幾難喎。 
   要見我以後就要比d耐性啦。  
我:嗯..  
  信住你先啦...(其實我真係好唔放心     
阿紫:唔准苦瓜乾呀, 
   錫啖你補數啦(阿紫就係電話聽筒裡面傳黎一個kiss既聲音比我) 
我:哈哈,可唔可以要多幾啖呀。            
阿紫:你就想阿傻佬,快d訓啦。    
我:唔好囉,要多一個,一個, 
  ok?      
之後,阿紫係電話又比多一個kiss我, 
然後大家就去睡覺了。    
其實,阿紫提到去海洋公園時, 
除左擔心錢銀既問題之外, 
另一個令我有點卻步既因素, 
就係我究竟承唔承受得住機動遊戲既衝擊。 
我費事一陣又好似陸運會果個情況, 
自己膽粗粗去自把自為,真係十條命都唔夠死。 
去海洋公園,我點都要同我老母講。 
我:媽,我過多兩日會同同學去海洋公園玩呀。 
媽聽到,即刻放低手頭上既家務, 
有點擔心咁走埋黎同我講: 
阿仔,唔係阿媽唔想你去, 
之不過你都知自己咩問題架啦, 
你知我唔會放心比你去架。 
我:媽..但我真係好想去.. 
  我一直都想去呢個公園玩好耐架啦.. 
  點解其他同學可以玩既野,我就唔得喎! 
媽:你唔好扭計住啦, 
  聽日我要去拎藥,順便問埋醫生比唔比先啦! 
  如果佢話冇問題既,我就放心比你去.. 
  如果佢話唔得既,你就要乖乖聽話呀,知麻!! 
我聽到阿媽咁講,我依然唔係咁開心。 
阿媽摸一摸我個頭,好語重深長咁同我講: 
阿樂,我得你一粒仔.. 
我唔想你一陣有咩事呀, 
乖啦!聽醫生點講先啦好唔好.. 
就係咁,我無可奈何地, 
跟媽媽一齊去拎藥既同時,順便問醫生意見! 
第二日朝早,我同媽就去見醫生。 
熟悉既醫院, 
熟悉而濃烈既消毒藥水味, 
熟悉既醫生房間, 
熟悉既一位朋友。
我已經升中二,有d野已經識諗左,懂事左, 
所以我更加應該要對我既病,對我自己,對母親, 
負上責任。我唔再係以前阿媽帶我黎,但我對自己個病卻 
不求甚解既阿樂。 
醫生:樂太你好! 
   樂仔你高左喎比上次。 
我:醫生你好,今次又麻煩你啦。 
醫生:唔駛客氣,盡返我既職責姐。 
醫生繼續話:呢排痛得頻唔頻密? 
我:都唔太頻密, 
  我有定時食藥架麻, 
  信得過你喎醫生。 
醫生:樂仔,記住有需要時先食, 
   盡量唔好太依賴藥物呀知麻。 
   痛既程度有冇增加到? 
我:都冇咩,好多時都係比較輕微。 
醫生:而家食緊既藥仲係有效止到痛吧? 
   (醫生應該check緊有冇抗藥性徵狀吧) 
我:有效呀,開返而家食緊呢隻就ok啦。 
醫生微微地對我笑一笑:樂仔好叻仔喎, 
           可以咁清楚自己,答我咁多問題。 
我:係呢醫生... 
  如果我話,我聽日會去海洋公園... 
  以我而家既情況...究竟會唔會有咩問題..... 
醫生聽到我講時...諗左一陣... 
同我講: 
阿樂你過一過黎,我同你check check心跳, 
心電,量量血壓先。 
於是,我就乖乖聽話,等醫生幫我檢查。 
醫生一路幫我做檢查, 
不是都同我吹下水,傾下計。 
醫生:係呢,阿樂,你知唔知你自己咩血型架? 
比醫生咁講一講:唔知喎真係.. 
醫生微微笑:其實,樂仔你係O型血既。 
我:O型?即係點架? 
醫生繼續同我講:O型血,其實係可以幫助倒好多人架喎, 
        你知唔知架? 
我:唔知呀,咁幫到好多人咪好囉,咁都開心D呀麻。 
醫生:係呀,我地好多時都好需要O型血既人捐血, 
   因為佢地既血係可以幫到全部血型既人既。 
我:係架,咁而家需唔需要呀, 
  我都可以捐架喎。 
醫生:哈哈,樂仔,你咁細個仲未係時候既, 
   等大個D先啦。 
   相反,如果你要血,你就一定要搵返O型架啦喎, 
   知麻? 
我:咁...咪好唔著數囉? 
醫生:係架..同時都好寶貴。 
醫生檢查完之後,同我講,亦同我媽講。 
醫生:其實樂仔而家既情況都叫樂觀, 
   機動遊戲對佢個病既問題影響始終唔大, 
   不過,若果阿樂你發覺玩完機動遊戲後有咩不適, 
   就一定要停止呀知麻? 
   最好玩每個機動遊戲之間既時間唔好太頻繁,咁應該冇咩問題。 
我就好開心咁講:咁即係可以去? 
醫生點點頭! 
我:好野!(我終於放心啦

期待左咁耐,終於等到海洋公園。 
我地就約好左係海洋公園門口等, 
因為我太心急,所以早到左。    

沒有留言: