2011年10月12日星期三

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] – 11

因為夏天,阿紫著左條膝頭對上多幾分既短裙(當然冇可能好似而家咁短啦,唔同年代) 
我:阿紫,其實你......(對腳都幾得,我唔係想講呢d) 
  其實你唔紮辮都幾好睇架喎。    
阿紫:你鍾意呀,阿樂?    
我:係呀。  
阿紫:嘻,我偏偏唔比呀,下次紮返lu      
等你心思思。    
我:哈,你試下呀拿! 
  咁我地快d行啦,抓緊時候買飛呀麻。    
於是,我地就同行去戲院, 
步行緊既期間,我一路都好想有拖住阿紫既衝動,    
但我真係唔夠膽,同埋好緊張,手心一直出汗(雖然平時都係咁出架啦   
我又費事阿紫介意.....    
我地去到戲院,睇下有咩好睇, 
我地一路望左一陣, 
估唔到,我地異口同聲咁:不如睇呢套囉。      (一套西片黎,名就唔公開啦) 
阿紫見我同佢心靈相通,就好開心咁笑住話:咁去買飛囉。      
雖然,我未拍過拖,但我都知道,呢d野最好係男仔比錢既。 
我買飛果時,就諗住拎埋阿紫果份既錢出黎, 
點知..阿紫:傻佬,AA咪得囉, 
       唔好晒錢比埋我個份啦。  
我果刻雖然唔明咩係AA呢個term,但我get到係分開比。 
講真,我果時既零用真係唔得,見阿紫咁體貼,我真係好開心。    
(情侶間我好多時都係aa,真係想請先會請,直至而家都係, 
 冇必要將呢d野當成義務吧,有時都會比女友請下,開心咪得囉 
 有時太公式化反而唔好) 
買左位之後,我地見有時間, 
我:不如去超市買下零食一陣睇戲食囉。 
阿紫:好呀,行啦。
去到就近一間超市, 
我同阿紫就開始慢慢行,睇下有咩好食啦。    
平時,我自己落超市既時候, 
都會直踩去零食掃薯片就算,    
連行都冇興趣行,快快手買完野就返屋企果隻。    
但係,當阿紫同我一齊既時候, 
唔知點解,就好想,同佢慢慢咁行,    
慢慢咁享受我同佢既每分每秒,畢竟, 
每一段愛情既開始,都意味住,愛情期限亦開始倒數著。 
我地,好仔細咁,睇下周邊既野, 
無論用唔用得著又好,我地都會討論一番咁,    
當時既感覺,我地就好似老公婆,去討論今晚煮咩送一樣。  
去到零食區既時候, 
我:你鍾意食咩薯片架?我可以就你架喎。    
阿紫:冇所謂呀,我鍾意食熱浪多d。    
我:咦?你都鍾意食辣架。    
  我又係喎!    (即刻揀返一包) 
阿紫:係呀,係咪好奇怪,其實我都幾食得辣。    
我:咁岩晒我口味啦!    
我就拎個籃,裝住d薯片, 
我見阿紫雙手都拎住左個紙袋,我費事再叫佢拎任何野啦。

兜下兜下,阿紫話:我想買利口樂食呀(估唔到,利口樂,會係以後變成一個 
                  好重要既一樣野,大家留意哦   
我:你鍾意食利口樂架咩?    
阿紫:係呀!黑加倫子味。(呢隻味,我到而家都非常懷念,原因以後再講吧   
阿紫拎左一盒之後,用手遞一遞比我, 
果時既我,接觸到阿紫隻手,    
果時,我實在唔想放開,我就輕輕咁,捉實左佢, 
然後又捉實,變成拖住。 
我好緊張,心跳得好快,又唔知阿紫會唔會介意...    
阿紫見我拖住佢,即刻面紅紅咁:傻佬,你咁茅架, 
               咁樣借d意拖住人既。    
我:我而家唔拖住你,我驚以後都冇機會呀麻。    
阿紫聽我咁講,就更加拖得我更緊,    
然後用另一隻手""住我,挨埋黎....    
阿紫:咁樣夠實未呀?    
阿紫第一次同我咁近距離接觸, 
我真係有點招架不住,  
但果一刻既心靈衝擊真係好大。    
我輕輕咁,搣一搣阿紫個面:夠實啦,傻瓜。        
然後,我地買完野,就開始去睇戲啦。

沒有留言: