2011年10月20日星期四

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] - 4

果次電話之後.... 
就係一連一個星期既考試... 
難就唔係話太難, 
劇情上亦冇咩值得紀錄, 
所以只好直接跳過。 
但係,考完試之後..... 
我得知到一個..相當之驚訝既消息。  
考完試之後,身體就即刻如釋重負一樣, 
終於,可以拋下那乏味既書本,知識, 
去享受一個漫長既暑假啦。 
考完試離開禮堂果時,我即刻行埋去搵阿紫。 
我好開心咁話:阿紫,終於考完試啦! 
       我地可以成日見面,做大家想做既野啦。 
       係呢,我地約幾時打羽毛球好呀? 
       星期六日應該會多人book吧, 
       不如我地揀平日呀,好冇呀? 
我一輪咀咁講,同時亦都留意到,阿紫好似心不在焉咁, 
佢冇咩反應比到我,同佢平時活潑既性格表現大相逕庭。 
我見佢好似冇留心聽我講野咁,於是:阿紫?你聽唔聽到我講咩架? 
佢係呢一刻終於望住我,強顏歡笑起黎,話:嗯嗯, 
                  平日呀麻,好呀,就平日啦。 
(佢語氣低沉左好多,仲有不經意擺出一副若有所思既樣子) 
我見佢有點唔妥,我就問:阿紫...你唔舒服嗎..? 
阿紫微微地拎一拎頭,話:嗯..唔係呀.. 
            可能因為考完試有d攰掛.. 
正當我想問佢一唔一齊食飯之濟,阿紫就話:阿樂呀... 
                    我有d眼訓呀, 
                    我想返屋企先啦, 
                    遲d再搵你啦。 
阿紫同我講拜拜之後,佢就自己走左。 
我從未見過阿紫而家咁既舉動, 
我可以好肯定咁覺得,阿紫,並唔係單純攰咁簡單。 
一定係發生左d咩特別事,但佢冇同我講。 
而阿紫呢個舉動,令我更加擔心.... 
因為阿紫佢不嬲唔係d咩收收埋埋既人, 
今次佢連講都唔想講..呢件事..一定係非同小可... 
唔知點解...我就係有呢種不祥既預感.. 
希望係我多心吧..

到左夜晚,阿紫佢出奇地冇打比我, 
平時佢都會係夜晚十點期間倒打一打黎(哈,我亦都係十點倒出文,是巧合吧) 
,但今日,佢冇....我愈諗,個心就愈唔舒服, 
我就愈想知道,究竟發生左d咩事。 
我打電話比阿紫... 
第一次冇人聽...我隔多十分鐘再打.. 
今次通左。 
阿紫:喂...(我一聽佢呢一下我已經知道佢喊緊) 
我即刻問:阿紫,你..喊緊嗎? 
阿紫:嗯...(果一刻我真係好心痛,女仔眼淚既威力真係好大) 
我:阿紫,我知你而家好唔開心。 
  你可唔可以老老實實話我知發生左d咩事? 
阿紫停左一陣,同我講:我真係唔知點講你知好呀,阿樂,  
           我講唔出口。 
我:點解會講唔出口?關我事既? 
阿紫:嗯..我驚你會怪我呀...(佢講到呢d,喊得犀利左,線聲亦變得模糊起黎) 
我安慰佢話:我應承你,我絕對唔會怪你。 
      既然係關我事,我都應該有權利知道架麻, 
      乖啦阿紫,比我同你一齊承擔啦,好冇?(如果我可以係佢身邊,我一定會緊緊抱住佢) 
阿紫見我咁講,應該有d心軟:你真係唔會後悔? 
我聽到阿紫咁講,我心都有d怯... 
但始終都要知架啦...我惟有堅強一點,畢竟我係男仔麻。 
我:放心啦,阿紫 
  我唔會後悔..你講啦

阿紫一路喊住,一路同我講:阿樂....              我...我要搬屋啦...              我要轉校啦....
聽到佢咁講..我個心簡直好似係比刀割開左一樣.. 阿紫..佢話..佢話要搬屋....?? 果一刻,我都呆住了... 不過,我仲想問..究竟係搬去國外定係點...
我膽戰心驚咁問:阿紫..你係要去外國..?(拜託唔好呀)
阿紫:唔係..我只係搬去新界...     因為屋企人想搬一間再大d既屋,同埋揀一間再好d既中學..    所以我就要迫住搬屋..佢地已經決定左啦..    我改變唔到任何事...
我個心都定d:阿紫,只係搬去新界咋係麻..        香港有幾大姐,搬遠d都可以出黎見面架麻...        即使..即使我地唔同學校...        我地最多咪一個星期見面一次囉,        唔緊要架喎...
阿紫見我咁講,就話:我唔想冇左你呀......
我:傻瓜..無啦啦點會冇左我呀...   唔好亂諗啦..   拿你乖d,我都知你攰架啦,你今晚好好休息啦,   我地仲有個漫長既暑假過架麻,係咪?
係果一刻,我仲係好天真咁以為.... 搬屋轉校,並唔係d咩大件事,唔會影響到我同阿紫既感情.. 我仲以為..每個星期可以見下面,感情都一直會維繫倒。 但係,就係因為呢個決定,呢個轉校,呢次搬屋, 我同阿紫既愛情出現了暗湧,已經開始咁,無聲無色地, 慢慢咁向我逼近,究竟黎到既時候,我仲招架唔招架得住?
阿紫同我既差距,屋企既高牆,再次狠狠地提高起黎.....

其實,我並沒有想像中那麼堅強。 
阿紫,畢竟是一個,思想簡單, 
     是一個,喜怒形於色的女孩子。 
若然在愛情上,雙方都是那麼柔弱的話,怎麼能好好維繫呢? 
只要阿紫有任何一刻落淚,或者是不開心, 
我都會扮演一個堅強的角色,去安撫阿紫。 
老實說,我根本沒有經驗,沒有精鍊的措辭去說服人, 
畢竟自己還是一個中一生。 
但我有的,是一顆,會對阿紫無私付出的心, 
      一顆,會對阿紫真誠以待的心, 
這,就是真真正正的愛嗎? 
我雖然在阿紫面前裝作堅強, 
這亦是男朋友該負的責任, 
男朋友,難道不是不應該讓自己心愛的人流淚嗎? 
我只是做我該做的事,盡我的本份而已。 
可是,安慰阿紫過後, 
我的心,亂了,徹徹底底的凌亂不堪。 
不停地忐忑著,就像想跳出來的樣子。 
究竟怎麼了,就連我自己的一顆心,也想爭脫出來去找阿紫嗎? 
我開始擔心, 
擔心以後在學校,沒有阿紫的日子, 
擔心以後在學校,失去了阿紫的身影, 
        失去了她的微笑,  
        失去了她的聲音。 
我就是怕,連她的樣子,也會從我記憶中被披上薄紗, 
一層一層的,漸漸變厚,最後,連回憶也模糊了。 
我不斷安慰自己,說服自己, 
告訴自己說:也不是什麼生離死別麻! 
      這麼擔心幹嘛? 
我會害怕,不是因為我不信任阿紫。 
我會害怕,不是因為擔心阿紫會對我漸漸變淡, 
我會害怕,是因為,我怕我們的愛情,會漸漸變了質。 
就像蘋果一樣,你一天不把它給切開,或許尚可以保留很多星期。 
若然,你把它切開了,暴露於空氣中,蘋果中的鐵質會在空氣中快速氧化, 
漸漸變了質,不能再保存多久。 
現在,我的心,受外力,受一股強大,而無法控制的外力, 
給切開了,我還能保存多久? 

沒有留言: