2011年10月13日星期四

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 12

我地買完野食,就拖住咁,行返去戲院。    
可能因為我太緊張,手心出好多汗,    
有時我都唔好意思再拖,於是我縮一縮手。    
阿紫留意到,問我:做咩縮手既?    
我:我好多手汗呀麻,驚整濕你。    
阿紫聽完我咁講,佢主動拖返我, 
同我講:傻佬,我唔介意架,下次唔駛咁做啦知嗎?    
    再係咁以後唔比你拖架。    
我:知道。    
我地入戲院,就好快咁坐低左, 
於是我地都拎返d野飲同零食出黎, 
預備一陣睇戲果時食。 
拎完之後,我隻手, 
再次形影不離咁,拖住阿紫。    
然後,我地就一路食野,一路專心睇戲啦。 
睇睇下戲途中,我以識到阿紫成日想縮埋個身咁,  
可能佢覺得凍,畢竟戲院既冷氣開得好大。 
佢又著埋裙,一定係有點頂唔順。    
我就係個袋度拎件外套出黎(原本係帶比自己著既,估唔到有用途   
細細聲同阿紫講:阿紫,你係咪覺得凍呀。  
        有見外套呀,你披住先啦。    (然後,我就幫阿紫披住) 
阿紫:唔該你呀,阿樂,    
   你凍唔凍呀,不如一齊蓋住呀?    
我:唔凍呀,你著住得啦。    
於是,阿紫就住我隻手,將個身挨埋黎, 
伏左係我膊頭度睇戲。 
阿紫:咁樣大家咪暖d囉。      (阿紫,真係好溫柔,仲溫柔過我老母) 
每次佢貼近埋黎果時,佢身體微微既香味都會變得有點濃郁,令你察覺到佢既存在。 
咁親密既動作我真係頭一次遇上,    
佢咁樣會唔會搞到我唔專心睇戲架。  

睇戲過後,我地就去左就近既一個餐廳食飯, 
食飯既時候,我地都不忙講下電影既情節, 
同時,又講下我地。    
我:阿紫,多謝你今日陪我過生日呀, 
  只要有你係度,我就會覺得好幸福啦。  
阿紫:只要你鍾意,我每年都會同你慶祝生日架。    
果一刻,我真係好相信阿紫呢句說話..... 
跟住,阿紫就將佢手上既紙袋送比我。 
阿紫:阿樂,你生日我冇咩實質既野可以送比你, 
   但我整左d曲奇餅,諗住比你試試我既手勢架。    
我:咁仲好啦,我最鍾意食野呀麻。      
  其實只要有你陪住我,年年唔駛送禮物都可以架。    
阿紫笑住咁講:傻佬,希望岩你口味啦。    
我打開個盒,已經傳黎好一陣陣牛油曲奇既香味, 
仲鋪左一d朱古力碎添,有一個,仲係哈哈笑個樣黎->  
我好開心咁講:可唔可以試下架。    
阿紫點點頭,然後我就拎左一塊黎試, 
估唔到又幾好食喎!唔會太硬。    
我:你第一次整架?      
阿紫:係呀,好唔好食呀?      
我猛力咁點點頭,搞到阿紫都笑住話:嘻,最緊要你鍾意,我就心滿意足啦。  
自此之後,阿紫都好鍾意整甜品比我嘗試(一黎佢鍾意整), 
而我就成為左佢既御用食家啦。    
食完野之後,我同阿紫,又再拖住手行。 
阿紫:我地行多一陣先走好嗎?反正仲有時間麻。    
我:冇所謂呀,但唔好太夜喎, 
  怕你返屋企危險呀。    
阿紫:唔怕呀,而家有你呀麻, 
   你會保護我架可。      
傻瓜,如果我可以,我呢一世都想保護你, 
但我,究竟有冇呢個機會呢。 
我點點頭,雖然稍稍過左晚飯時間, 
但商場依然好多人。係唔同既人來來往往之中, 
我只係注視住阿紫一個,有時都會靜左落黎, 
係度諗:呢種感覺,真係會永永遠遠屬於我既?    
回想返阿紫應承我當日,佢所考慮既野,係佢多餘,定係我天真? 
一想到呢度,我就再緊緊捉實阿紫隻手。    
我:阿紫,無論點或者發生咩事,我都會一直係你身邊。    
  (果一剎那,我就衝口而出了) 
阿紫見我突然講d咁深清既說話, 
就面紅耳熱咁講:傻佬,無啦啦會發生咩事姐。    
        係你個病唔準有事就真呀。      
我:我地考完試,暑假既時候, 
  我會將全部時間都比晒你架。      
阿紫:哈哈,邊個話要你全部時間架,    
   我想要私人空間喎。      
我:冇喎。 
  (我即刻痴埋去阿紫個身度)拿,而家痴實左你啦, 
   你想fingfing唔甩lu      
阿紫:哈哈,傻佬,你真係好搞笑呀。        
   (見阿紫笑得咁開心,我就放心啦   
阿紫繼續話:阿樂,我真係覺得你好叻呀, 
      咁短時間內數學竟然有進步。  
我:阿紫,多得你咋其實。    
阿紫:點會呢?    
我:因為我係以你作為動力去溫書,  
  雖然最終都係冇八字頭以上,  
  拎唔到份獎勵..........  
阿紫停左腳步,同我講:阿樂,你好想要份獎勵咩?  
佢突然咁講,我有點錯愕:想呀...      
阿紫繼續講:咁...阿樂 
      你合埋對眼呀.....    
雖然我唔知佢點解要咁講, 
但既然阿紫講到,於是我就合埋眼啦。 
佢,究竟想做咩呢?      
我緊閉雙眼,耐心咁等佢,  
不過,等左五秒(阿紫未有指示既仲     
十秒..(開始有點奇怪,冇理由咁耐架喎     
十五秒...(頂唔順啦!!     

沒有留言: