2011年10月7日星期五

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 7

阿紫:好啦,咁我走先啦。(跟手摸左我個頭幾下就走     
不過,得返我自己一個溫時,就變得苦惱起黎..    
岩岩阿紫教完我既題目,我做第二d時又唔識做啦..    
唉!我心諗咁唔係辦法,我實在好驚呢科炒, 
於是我做左一個舉動。    
我落左去教員室,睇下miss chan係唔係度, 
好彩!佢仲末走.. 
於是我就叫miss chan出黎。      

Miss Chan
:咦,阿樂,仲未走既你?    
我:係呀,我係圖書館溫數學咋麻。    

Miss Chan
見我呢個舉動,都讚一讚我:阿樂,你真係好勤力喎, 
                  咁令我更加期待你既成績啦。    
我見Miss Chan咁講,我心入面仲驚,因為我真係唔識..      
我:Miss Chan,我想問阿欣係讀咩班架?    

Miss Chan
:做咩咁問?      
我:冇呀,我見星期四就測驗,我想聽日去搵一搵佢, 
  順便叫佢教一教我咋麻。      

Miss Chan
見我係有原因先問,都好樂意答我:佢係讀3X班既。  

Miss Chan
繼續話:係呢,比阿欣補左幾個星期, 
         你覺得佢教成點呀?    
我果刻除左覺得佢惡之外,真係唔知佢教成點..    
咁我無理由係Miss 前咁講, 
於是我就話:都可以呀,起碼佢教完我都叫識做既。    

Miss Chan
:咁就好啦,咁我就放心比佢繼續教你。    
(一聽到咁,我即刻意識到我頭先講錯野..      
 我真係唔想繼續比佢教..) 
我:咁我要補到幾時架?      

Miss Chan
:唔知架,睇下成績點先算啦。 
      有個人免費幫你補下習唔好咩?      
我:唔係...(其實又唔係話真係唔好, 
只係如果佢可以溫柔少少同正常少少就Perfect  ) 

Miss Chan
:雖然佢係有點惡,我亦都可以理解佢點解會咁, 
      但係佢本質唔壞架,放心啦阿樂。        
Miss Chan咁講一講,我真係唔明.. 
惡都會有原因?      
於是,我搵完Miss Chan都執書包返屋企, 
問左阿欣係咩班之後,    
聽日放學我就即刻去搵佢。      
今日係圖書館溫左咁耐書,成個人都好攰。 
因為不斷係度做數,可能用腦諗野諗得太多, 
搞到個人有點頭暈。雖然係咁,但我夜晚都照平常咁搵一搵阿紫先訓。    
我:阿紫,你數學溫成點呀?      
阿紫:嗯..一般啦, 
   有d題目諗極都諗唔倒答案。    
我:對唔住呀,我數學咁差,    
  一d都幫唔到手,反而仲要你教返我添。    
阿紫:傻啦,阿樂。      
   你成績犀利過我好多架, 
   每個人梗有強項同弱項架啦。 
   我知道你數學一定可以有進步架。    
我:今日有你陪我溫書就好d囉,    
  平時得我自己溫真係完全溫唔入腦呀。      
阿紫:係咩,點解我感覺到有人成日好唔專心咁望住我既?    
   (阿紫語氣亦變得鬼馬起黎     
我:哈哈,一定唔會係我, 
  肯定係其他男仔見你太可愛先係咁望你。  
阿紫:嘻嘻,傻佬,咁你就有得我比人望啦喎。    
我:呀,係呀,我今日去搵左miss chan 
我諗住聽日去搵阿欣請教下佢數學, 
  我唔想一陣出黎成績差又比miss話呀...    
阿紫:阿欣??      
我:佢就係幫我補數果位惡女仔囉。      
阿紫:哦,咁阿樂你要加油啦,    
   如果你測得好既話,我係生日比份獎勵你啦。 
我:咁點先算好先?  
阿紫:嗯...80分以上啦。    
我猶一猶豫..80分..我究竟得唔得呢.. 
唔理咁多啦,為左阿紫,我一定要測好d!!  

因為我怕放學先黎搵佢,佢已經走左。    
於是,我就走出班房,上兩層樓去中三果層啦。 
平時我無啦啦都唔會走上去,今次第一次上難免會有點緊張, 
畢竟係我身邊上上落落既同學都唔係同級,而係大過我既人, 
有d人既眼神都帶點奇異既目光望住我,實在有點唔自然。 

我走到屬於阿欣既班房,我望一望入面睇下見唔見到阿欣既身影。 
而班房都有唔少人望住我,咁我有求於人,惟有頂硬上問啦: 
我:唔該阿欣係唔係度?  (我好大聲咁講   
果時全部人既活動都停止左,(我係咪太大聲     
跟住就有個人行出黎啦, 
係阿欣黎。      

沒有留言: