2011年10月19日星期三

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] -3

阿欣:車!好似搞到我好想知咁!我先唔希罕呀!  (隔左三秒後...) 
   快d講啦!!    (佢成日講說話都前言不對後語     
我望一望個鐘,話:頂!就黎冇時間啦!        
         遲d講得唔得呀?講埋數先啦!!    
阿欣:拿你話架!你唔講我頭都拎甩你!! 
估唔到,千絲萬縷之間,竟然比我搵到一個機會 
可以套到阿欣講佢既野......有時呢d真係人夾人, 
佢本身真係好唔鍾意八掛或者懶關心佢既人, 
但聽到我講話我都係唔開心,同佢一樣處境, 
果一下,估唔到就係通往阿欣心扉既一道橋

唉,真係唔撚係講笑。 
個幾鐘頭係咁做數學,真係會令人頭暈眼花。      
可能係因為用腦用得太盡。    
到完左果一刻,真係鬆一口氣。    
我:終於溫完啦!好野, 
  跟住就唔駛見到你啦!!      
阿欣即刻打一打我隻手:頂你!你好唔想見到我咩! 
           哦!而家叻啦!打完齋唔要和尚啦!  
           忘恩負義死cheap精!!      
我:又係你自己話考試唔好煩到你要溫書架麻, 
  咁唔通我仲要見住你咩!!      
阿欣:超!你估我好想見到你呀又!      
我:哎,既然大家都咁唔想就岩啦! 
  而家就各散東西啦,我都走了。    
阿欣:喂!阿樂!    
   你仲有野未同我講喎。    
我諗左一陣,我:哦!(差d唔記得左) 
        你話唔開心果樣野呀, 
        不如我地係電話講啦,我真係好攰啦!    
阿欣:做咩呀,想搵藉口拎我電話呀!?    (完全冇咁既意思囉   
我:咁算啦,唔駛講慳返。        
阿欣:你就想呀!橫掂我又冇蝕低!    
   記住啦!9xxx xxxx      
我:好啦,我夜d搵你啦...      
我繼續話:阿欣,好多謝你教左我咁多..    
     我真係好感激。      
阿欣聽完我咁講,竟然會面紅,佢應該唔係成日聽真心說話吧。  
我:哈,你面紅呀!    睇唔出你咁易面紅喎!      (雖然我都係) 
阿欣:死屎啦你!走啦!仲望望望!再望我插盲你呀啦!      
其實我真係好唔鍾意考試, 
每日要溫書既感覺真係好枯燥!    
冇阿紫做緩衝既話,一定會好快放棄。 
返到屋企,因為太攰....    
食完飯沖完涼就訓著左.....唔記得搵阿欣講返件事...  
於是,我第二日放學返到家, 
就打電話比阿欣補返啦。  
可能始終同佢唔係太熟,而且又係女仔, 
打電話比佢時都顯得有點兒緊張。    
阿欣:喂。  
我:喂,唔該阿欣呀。    
阿欣:我係呀,你係邊個?    
我:我係阿樂呀!    
阿欣:頂你阿樂!!又話尋日打黎, 
   搞到而家先搵我!!    (又係咁火爆) 
我:唔好意思呀,我尋日太攰訓著左呀!    
  今日補返都一樣姐!遲到好過冇到呀麻!    
阿欣:超!做錯事仲藉口多多!      
   點呀。    
於是,我就將初初係學校既野,點解會唔開心, 
同埋屋企野,都講左比阿欣知。 
我覺得佢係信得過既人,所以我對佢亦冇咩介懷。  
佢聽完之後.... 
阿欣:估唔到,你屋企既事情係咁不濟...    
我:嗯..(每次講完我都會心情有點低落     
阿欣可能知我唔係太開心,於是話:對唔住呀!仲要你提返起呢d唔開心野。 
                (阿欣竟然會講對唔住     
我:算你有返d良知,咁你呢!到你啦!      
阿欣:車!點解要話你知呀!    
   你又唔係我邊個!    
我:喂,講好左唔好咁茅架喎!      
阿欣:講啦講啦煩人!      
阿欣語氣變得凝重起黎:其實阿樂你講得岩.... 
           我係學校的確唔開心...    
我:點解既?    
阿欣:因為我既性格同其他人好唔同... 
   我唔鍾意造作..講野又唔鍾意轉彎抹角.. 
   唔似得班入面d八婆咁,講又一套,做又一套, 
   係人面前就扮fd底,係背後就講人事非! 
   我最憎就係呢d人!      
我:所以你..就識唔到朋友?因為你呢個性格...    
阿欣:係呀!佢地會搞d小圈子排斥人。 
   我實在覺得太無聊,我都懶得理佢地。 
   至於屋企....  
我:屋企都有問題?  

阿欣:嗯... 
   我老豆間唔中會打我媽咪, 
   所以我好憎男人...        
   男仔都冇個好架    (我見佢咁斬釘截鐵既語氣..我都有d怯) 
我:所以...你就成日都咁惡對人?      
阿欣:係呀!我想好好保護自己呀麻!(佢語氣亦都低沉起黎) 
(阿欣..其實你咁樣..咪仲顯得你內心愈脆弱... 
 諗諗下..佢真係幾慘...       
我安慰阿欣話:其實呢, 
       你雖然惡d,但你心地都好好既。 
       又幫得人,又有義氣,又爽直。    
阿欣聽完我咁講,終於歡顏一點:哈,你咁係讚我啦喎!    
               定扮晒野想哄我咋!!  
我:真心架。    
阿欣:多謝你呀阿樂, 
   你係我第一個會講咁多自己心事既男仔...  
   講完出黎我個心真係舒服一d。    
我:咁咪好囉,笑多d人都靚d啦!!      
阿欣:我不嬲都咁靚架啦,駛鬼要笑先靚呀!  (屌!正一自大狂黎   
   你以後有野唔明都可以打電話問我架喎, 
   雖然見唔到面。      
我聽到佢咁講,當然狗衝咁應承啦!! 
臨收線果一刻.. 
阿欣:阿樂,我得閒可以打比你架可??    
我:是但啦,我full-booking架喎成日都。      
阿欣:頂你食屎啦!學我呀!跟尾狗!      
我:咁既語氣,你打黎我都唔聽啦!        
阿欣:我理你呀!你唔好唔記得你仲差我一個人情呀!(頂!咸豐年既事啦) 
   我訓啦,係咁啦!        
就係咁,我同阿欣就將大家埋藏係心底既野, 
互相交換。係果一刻,我倒覺得, 
我同阿欣可以發展成交心既朋友就好, 
畢竟大家既處境有點相似,更容易令大家有一份共鳴係度。 
交朋友好易,交一個願意交心既朋友,真係好難。 

沒有留言: