2011年10月8日星期六

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] – 8

阿欣見到我好驚訝咁同我講:作死你呀,咁大聲!    
             仲以為邊個叫我!估唔到係你!  
             點呀,搵我咩事呀!!      
我:Er.....今日得唔得閒呀?    
阿欣:做咩呀?想約我呀?      
   我 full-booking 啦喎!      
我:唔係呀,因為我聽日數學小測, 
  所以我想搵你今日放學幫我補數呀...      
阿欣:哦!原來係有目的先黎搵我既.. 
   唔怪得你會上黎啦..車!咁市儈架你..    
我:唔該你幫下我啦,我今次測得唔好會死架..      
阿欣:點解我要幫你先?我有咩得著?(頂,你都係咁市儈姐   
我:我請左你飲左盒奶同埋彩虹糖囉...      
阿欣:車!得過少少野就想我幫,        
   好難呀!幫你都得,但你遲d要還個人情比我!    
我:咩人情呀?    
阿欣:未諗到喎!諗到先話你知啦!      
我:頂,是但啦!咁你放左學落黎我班房門口等好嗎? 
阿欣:得啦!煩人!    (然後佢就走返入去   
唉,鬼叫我數學差咩.. 
而家搵佢幫手又要爭佢一個人情.. 
不過都係拎到阿紫份獎勵最緊要    

於是,放左學,我就拿拿聲執書包。  
出班房門口等阿欣,點知.....佢又遲到。    
頂,今次又係要我等,我已經遲落堂架啦!!      
等左無耐,終於見到佢。    
我:喂!你d惡習真係唔改架喎!      
  成日都遲到,好心你做人守時少少得唔得?      
阿欣:車!你個人都幾奇怪架喎,      
   而家唔知邊個有求於我呢?要佢等下都好應該姐。    
我:唔好講咁多啦,我地去邊度溫呀?    
阿欣諗左一諗,講:出去溫啦!        
我:下,要行咁遠?出去邊呀...      
阿欣:叫你出就出啦,仲係度嫌三嫌四!    
   再嘈我就唔同你溫架啦!      
頂!我一定要忍!        
我:唔好唔好,欣姐你話點就點。        
阿欣笑笑口講:算你啦,行啦!(真係當正自己係女皇咁,下下要人就佢   
我地一路行,一路講。 
我:咁我地去邊好呀?    
阿欣:求其啦,是但一間m記咪得!      
雖然係嘈d,但冇計啦, 
總好過一陣佢發老脾唔幫我補就PK啦。    
我突然醒起一個靈感,就即刻同阿欣講。      
我:喂!頭先你係咪話未諗到個人情點還既..    
阿欣:係呀,咁又點?    
我:我諗到啦!拿,你今日幫我補左, 
  聽日星期四咪唔駛幫我補囉,咁就唔會晒你時間啦!係咪?    
阿欣聽完,即刻好大力咁拍我背脊:你就想呀!發夢都冇咁早! 
                聽日照補呀!      
我:下..點解呀..      
  唔係呢,我真係唔想晒你時間,你話你大把人約架麻..    
阿欣:冇啦,我推晒佢地,得返你一個咋!      
   你試下唔補阿拿,我即刻話比miss知。    
我:咁鬼狗既你!          
阿欣:係呀!吹咩!慘得過有人受呀!    
(見到佢個得戚樣真係好想大巴大巴咁升佢) 
如是者,我地終於到左m記。

到左m記,好彩,都唔係好多人姐。 
我地就求其霸左個位。    
坐底左之後,點知有人行埋黎...      
睇一睇佢校徽,係我地學校既..      
路人甲:咦!我冇睇錯呀! 
    你竟然會同個o靚仔一齊去m?    
阿欣:關你鬼事咩!彈開啦!    
   而家我去邊又要你管!      
   你係我邊位呀!(火爆到極點  
我見到阿欣咁既語氣同佢對答,我當堂嚇窒左,完全唔識反應。      
果個人應該係佢同班同學吧,我以為阿欣對我既語氣已經係惡。    
估唔到佢對佢識既人仲更加惡死添!我都係唔好咁快同佢混咁熟,    
一陣佢都係咁對我就真係蓋世寶X老母啦!          
路人甲:抵你咁既性格無人鍾意架!      
    o靚仔你要小心d佢呀!(唔駛你講我都會啦,我有眼睇   
然後佢就走左... 
我見情況咁僵,我真係聲都唔敢聲...

沒有留言: