2011年10月6日星期四

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 6

Miss Chan:好啦,今日我會教完呢個chapter既書。 
然後會係星期四上數學堂時測驗,大家有個心理準備, 
      好好用呢幾日既時間溫書啦,知麻!      
我心諗:唉,唔係呀...星期四測,咁我咪冇機會叫阿欣教埋先測!? 
    比miss chan知道我數學成績仲係咁差實死架喎........    
果一刻我真係唔知點算...    

Miss chan
:特別係你呀阿樂!你知架啦,我會好好觀察住你d成績架。  
     (唉,miss咁樣擺明迫我測好d...)      
見仲有兩日時間,我打算聽日搵阿紫陪我係圖書館溫書, 
我諗有兩個人一齊溫,應該會好過得我自己一個掛....

由細到大我都唔知點解數學觸覺一直都好差, 
老師教我既數學方法唔岩適合我掛, 
Miss Chan
講完話要小測後,我當晚都有拎本書黎睇下, 
但發覺.....自己睇真係點睇都唔撚明,      
又唔知點做。心諗:唉!惟有聽日同阿紫去圖書館先算...    
翌日朝早,我返到課室,趁見到有時間既時候, 
我問:阿紫,你今日放學得唔得閒?    
阿紫:得呀,做咩呀?    
我:冇呀,見就黎要數學小測, 
  我想同你放左學一齊係圖書館溫書咋麻... 
  有你陪住應該會有動力d..      
阿紫:嘻,係咩?見你咁需要我,我就成全你啦! 
   不過可能溫一個鐘倒就要走啦喎。      
我:嗯,冇問題。    
食飯既時候,阿紫就例牌將個飯盒拎過黎向住我一齊食。 

Amy
:阿樂,你就黎生日,阿紫有冇話想同你點過呀?    
我:唔知喎,你問阿紫啦...        
阿紫見我拋個波比佢,就話:未諗到架,    
             睇佢乖唔乖先囉, 
             聽話咪同佢慶祝。      

Amy
:哈哈,真係唔話你地兩個似情侶都唔得。    
   成日係度唱雙簧。  
我同阿紫見到Amy咁講,大家都笑左一笑, 
心裡面都有個答案:其實我地已經係情侶啦。  
不過,大家都唔想將件事咁揚, 
所以只好保密先... 
阿紫:Amy呀,你可唔可以遲d陪我一齊揀禮物 
   比阿樂呀?有你一齊幫下眼都好呀麻。      
見阿紫咁講,我:哈哈,阿紫,你會唔會搵錯人呀, 
        Amy既眼光邊度可信架..    

Amy
:行開啦你!我d品味不知幾好呀,    
   有我幫眼你執度啦! 
   阿紫,你出去時就約我啦,我幾時都得既。    
我:咁Amy你順便買多份當係你自己送比我架啦!    

Amy
:發夢啦你!      
食完飯後,我照舊拎藥出黎食.. 
當我想拆開藥包時, 
阿紫話:哎,阿樂!等我幫你呀。    
於是,阿紫就一包一包咁,一路望住藥包上個label 
一路跟住咁拎相應份量既藥出黎.. 
我咁大個人,都未比女仔接觸過我d藥... 
阿紫拎完d藥之後,就放係紙巾上面,等d藥唔好掂到台面整污糟... 

Amy
見到咁:阿樂,你駛唔駛等阿紫餵埋呀..      
阿紫見Amy咁講,即刻係用手拎左一粒藥丸,放響我個咀面前... 
對住我講:呀.....(示意叫我張開口)    
我見咁樣,實在太難為情,於是我就拎返阿紫手上粒藥丸自己食返.. 
畢竟如果真係做既話,實在會有太多人望...    
食完藥後,好快就過埋lunch後果幾堂,到放學了...
放學後,我地執好書包,就同阿紫一齊去圖書館。  
果時我冇咩睇書既習慣,所以中一真係極少數入圖書館, 
估唔到,我都會為左數學,認認真真咁溫一次書。    
我阿紫揀好位坐低左之後,就開始溫書啦。    
不過,溫書進度依然係非常緩慢,    
因為我真係唔識點做..於是, 
我:阿紫,你識唔識做呢條呀?    
阿紫見我問書d題目,自己就做下... 
雖然係慢左d,但阿紫最終都做到個答案。  
我見阿紫做到,即刻細細聲講:阿紫,你好叻呀, 
              快d教我點做啦。    
然後,阿紫亦都細細聲咁教我,畢竟係圖書館, 
講野太大聲會比人趕走... 
如是者,果短短一個鐘頭, 
我就不斷咁,問阿紫,呢條點做,果條點做。 
雖然佢唔係條條都識,但都好盡力咁教我。    
阿紫見我又問數,就細細力"dook"左我個頭一下, 
同我講:傻佬,你上堂究竟有冇聽書架。    
面對住阿紫呢個提問,我真係唔知點答好。 
溫溫下書既途中,我有時都會好自然比阿紫分左心, 
好唔集中咁...間唔中要望一望佢先肯專心返d溫書。  
阿紫見我咁唔專心,都會"dook"下我個頭。    
(所以話,我真係唔明,點解人地去自修室溫書會帶埋 
 自己條女去溫,咁點樣集中精神溫書?一陣你又搞下佢,佢又搞下你咁) 
以前溫書,我覺得係一種相當乏味既過程。    
而家,有阿紫陪住,連枯燥既事情都會變得生動起黎。    
所以,時間亦過得相當之快。 
轉眼間,一個鐘頭過左去,阿紫都要走。 
而我就同佢講:阿紫,我仲想溫多陣,你返屋企先啦好嗎?    

沒有留言: