2011年10月21日星期五

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] - 5

我思緒真的很紊亂,我實在很想找個人傾訴....... 
我還可以找誰.....

個一刻,我只係諗起阿欣。 
因為除左佢之外,我就諗唔到一個信得過既人傾心事。  
不過,我又唔太打算直接將我既愛情實況講佢知, 
我只係想,搵個人傾訴下,令自己可以舒服d。    
我亦都無理由搵阿紫,畢竟大家都係當局者麻。 
我拎返阿欣抄底既手提出黎望望, 
然後就的起心肝打比佢。 
接通既時候,都不禁寒暄幾句先。 
阿欣:喂,搵邊位?    
我:喂..阿樂呀..    
阿欣:咦!?估唔到你都會主動搵我喎,  
   點呀!一定有數學問先打黎啦!!    
我:唔係...只係想同你傾兩句姐..(都放暑假啦,仲問咩鬼數學   
  唔好意思,咁夜仲阻住你。      
阿欣聽到話我搵佢傾計,就話:哈!你都會有想搵人傾計既時候架咩!? 
              做咩呀!你唔係寂寞難耐呀!!      
我:你考試考成點呀?    
阿欣:都ok啦,無你阻住晒我溫書既時間都多左好多!!      
我:唔好意思..之前晒左你咁多時間..      
阿欣留意到我語氣有d唔妥,問:你做咩呀!?好似唔開心咁既!?    
我:少少啦... 
  所以咪搵你....    
阿欣:哦!原來有人想訴苦!      
   講比我聽睇我幫唔幫到你?      
我:咁順攤既你今次,唔會事後又話要爭你一個人情呀?    
阿欣:我先冇你咁cheap呀!        
   講唔講架你!!成日婆婆媽媽咁!    
我諗左一陣,用左一個非常婉轉既方法, 
去表達自己想講既野。 
我:阿欣, 
  如果有d野對你好重要, 
  但你又控制唔倒幾時會失去, 
  你會點做?    
阿欣:嘩,你講到好似好複雜咁既!!  
   收收埋埋咁!你冇食錯藥呀?        
我:頂你!認真答啦!!      
阿欣:冇呀!咁有時控制唔倒你都無法架啦, 
   咪見步行步囉,盡左力就得啦!      
   諗咁多咪盞自己唔開心,又影響其他人!! 
   做咩呀?有野對你好重要架咩?    
比阿欣咁講一講,自己亦都有d想通, 
既然控制唔倒,倒不如做好自己吧,      
第日唔好後悔都好呀麻。      
我:冇呀..問下姐都係..  
阿欣:超!神神秘秘咁!都唔方係見得光既野啦!      
我:你就唔見得光呀!      
  無野啦,你去訓啦!我冇咩事啦!    
阿欣:死呀樂!過橋抽板!!    
   下次你唔開心唔好搵我!! 
   我實唔會理你架!      
我:多謝你啦阿欣,下次請你食野補數啦!    
阿欣:拿你話架!        
同阿欣傾完之後,我的確舒服左好多, 
有阿欣呢個女仔係度,其實都不壞, 
希望我可以同佢做到一對交心既知己吧!
漫長既暑假,正式開始。 
經過昨晚我同阿欣傾過電話之後, 
我亦好好調整左心情。          
既然阿紫本身已經唔開心,我就唔可以同佢一樣, 
我要盡量用愛情既甜蜜同溫馨,去將阿紫既傷口逐處逐處填補。  
第二日,我打比阿紫。 
我:阿紫呀,我地不如聽日去打羽毛球呀,好冇啊?    
阿紫:嗯,好呀,我冇所謂呀。(阿紫既聲音,可以反映倒佢心情依然猶有餘悸) 
               無奈我唔係佢身邊,做唔到任何事 ,我要再努力一點,

我:如果你唔好好調整心情,
 
  你聽日一定輸比我架喎!    
  拿!我地輸賭啦不如,    
  如果你輸左,我就罰你一樣野,    
  我輸左,你就罰我一樣野,好唔好?    
阿紫:咁罰咩先..?    
我:冇所謂呀,只要能力以內既,我都可以為你去做,只要你開心就得。  
阿紫無出聲..唔知佢諗咩呢?    
我繼續講:拿!約實架啦,我一陣去book場。  
     我地打兩個鐘好唔好?      
     兩個鐘夠晒機會比你反敗為勝啦!      
阿紫:哈...    (阿紫終於肯笑啦     
   你又知我一定會輸先既,唔比係你架咩?    
我:係咩,咁要睇過先知喎,    
  但你唔好以為你係女仔我就會留手呀, 
  我唔會架,為左我要win    

阿紫:咁衰架你阿樂,讓下女仔都唔得。    
我:唔得喎!  (我有非勝不可既理由!) 
阿紫:阿樂...  

沒有留言: