2011年10月2日星期日

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] –3

我:唉,好心你平時唔好咁惡啦! 
  你咁樣做人都唔開心啦!成日得罪人。 
阿欣:車!關你鬼事咩! 
   女仔就唔惡得呀?    
我:咁抵你一世冇男仔鍾意!    
阿欣:邊個話冇呀!不知幾多呀,係我唔受咋麻!  
我:係呀係呀係呀....      
阿欣:死靚仔,敷衍我呀! 
   未見過d form 1 仔好似你咁架!    
我:彼此彼此啦!    
阿欣:車!唔講啦,我行果邊呀! 
我:好啦,下次記得準時呀!!成日遲到! 
佢回頭對住我做左個鬼臉,之後就走左... 
雖然佢人就係惡d,但係佢本質應該唔壞既... 
究竟..聽日阿紫想約我去邊呢..

由於無咩特別事發生,所以情節只好直接跳到放學...  
因為係星期五既關係,好多同學一放學就即刻急急腳走左, 
學校亦顯得比較冷清,操場上已經冇晒平日放學所充斥住既喧鬧聲。 
阿力走過黎問一問我:阿樂,而家有咩做呀?有同學想話去網吧打機喎? 
          你去唔去?    
我搖搖頭:唔啦,今日有約,下次先啦!    
阿力又問:邊個約你咁爽呀?      
我向阿力打左個眼色,而佢都知道我講邊個:咁好啦阿樂,今次放過你先啦! 
                    我走先啦,拜拜!    
同阿力道別後,我亦都開始執拾書包。 
我執緊書包既同時,阿紫亦都回頭望一望我。 
阿紫:阿樂,你會唔會好嬲我?    
我:嬲你咩野..? 
阿紫:嬲我當日拒絕左你....(阿紫愈講愈細聲)  
我:嬲就冇咩... 
  不過..我真係好唔開心..    
我繼續好老實咁講:阿紫,你係我第一個鍾意既女仔.. 
         我果刻真係好想同你一齊,先向你表白... 
         點知...    
阿紫聽完我咁講,面紅紅咁細聲講:快d執野啦傻佬。  
執完野後,我同阿紫亦雙雙,步出校園。    
我:係呢,我地要去邊?  
阿紫:阿樂,仲記唔記得我地情人節去左邊?    
   (因為行斜路既關係,行前左我少少既阿紫,回頭望住我講) 
我微一微笑:點會唔記得呢,公園呀麻。      
阿紫:咁我地去囉。      
行左好一陣,去到公園時,感覺上..同上次情人節我同阿紫既情景差唔多。 
同樣地有公公婆婆坐係度休憩, 
同樣地有耀眼而渾黃既夕陽, 
同樣地去返上次一齊坐既石凳, 
同樣地有阿紫,陪住我。 
果時既感覺,真係幾特別, 
感覺上,就好似時間回溯一樣, 
我地坐底左之後, 
阿紫拉開拉鏈,係袋度拎左樣野出黎。 
我仔細睇左一睇,原來係我送比佢既westlife CD黎。 
我問:做咩帶返返黎既? 
阿紫:因為,我真係好鍾意聽呢隻碟。 
我笑笑口:最緊要你鍾意就得啦。 
阿紫:不如我地而家聽囉。 
我:下,我冇帶Discman喎。 
阿紫會心微一微笑:我有呀麻。 
於是,阿紫就拎部Discman出黎,放左隻cd入去。 
我地,一個人耳邊,用一個耳塞。 
果刻,我同阿紫既距離好似又靠近返少少.. 
阿紫佢,仲係有一種熟悉既體香(唔好話我變態) 
阿紫將歌轉到果首.. 
冇錯,就係我同阿紫都好鍾意聽既一首:My love 
我地聽果時,大家都冇出聲, 
靜靜咁享受呢首歌既旋律, 
靜靜咁享受呢首歌既歌詞, 
靜靜咁享受呢首歌對我地既意義。 
歌曲播緊既同時, 
我亦都好自然咁諗返起, 
我地相識以黎果半年多既日子, 
真係好開心.... 
所以話,回憶永遠都係看似美好, 
起碼你可以去選擇只係回憶甜蜜既片段。 
但係,這種回憶,亦只是僅僅一首歌既時間。 
即使我充滿幾多幻想都好, 
歌一播完,我又要回到現實, 
無論幾咁感觸都好,我都要面對返。 
係呢個時候,阿紫亦出返聲。 
阿紫:阿樂,之前我係咪話要考慮一下既.. 
   我已經..考慮得好清楚... 
突如其來既一切,令我再次無所適從, 
我唔想第一次表白就比人拒絕兩次.... 
我果刻個心雖然真係好緊張.. 
但係我都盡量以平常心面對, 
唔期望太多,因為,我覺得自己根本冇機會。 
究竟..呢隻cd,佢係會物歸原主,定係自己保留返?

沒有留言: