2011年10月24日星期一

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] - 8

一聽電話,阿紫:阿樂,你返黎啦, 
        我好掛住你呀!        
哈,估唔到,一接通電話,      
就即刻黎個甜蜜轟炸,    
好!我都唔可以蝕輸先得!!      
我:阿紫,我都好掛住你呀,    
  唔只呀,我開始愈黎愈鍾意你,就黎鍾意都癲左啦!  
阿紫:哈哈,係咪架, 
   但我唔鍾意癲佬架喎。    
我:哈,咁你變埋癲婆咪得囉,大家就可以一對啦!    
阿紫:嘻,無黎正經。  
   點呀你今日去探外公。    
我:其實,我外公已經過左身架啦。    
阿紫聽到,有點驚訝:阿樂,我以為你外公仲在生添...  
          因為之前都冇聽你提過......    
我:唔緊要,我地每年都會探佢一兩次既。 
  原本講好左四月清明果時探既, 
  不過我唔得,就改左係暑假。 
  見尋日有機會,就同阿媽去探一探啦。    
阿紫:阿樂,你真係孝順呀。 
   今日咁曬,去果度咪好辛苦囉?  
我:其實我就唔係太辛苦既, 
  係辛苦左我媽姐,佢要同我一齊去。    
阿紫:又係既,你媽咪咁錫你, 
   有佢係度,你就可以感受下家既溫暖同幸福啦。  
我:唔,仲有另一個重要既人,都令我好幸福同溫暖架。  
阿紫:係邊個呀?  
我:咪你囉,傻瓜。    
阿紫:嘻,咁你要好好對我同你媽咪啦。    
我:嗯,我會盡力去比幸福你,同我媽架!  
我繼續話:阿紫,你幾時會搬屋呀?      
阿紫:其實都裝修得七七八八架啦, 
   下星期應該會正式搬去。    
我:咁你部琴呢,都會搬過去嗎?(其實,阿紫係有學開琴 
阿紫:係呀,好開心呀, 
   部琴終於可以放係我自己間房啦。    
   以後彈既就唔駛成日係客廳彈, 
   嘈倒屋企人睇電視啦。    
果時,其實阿紫咁講我都呆一呆,    
一部琴已經夠大部, 
莫講話我買唔起,    
放係廳都未必有位,    
佢竟然可以,將佢放係房....    
佢新屋,究竟有幾大..    
呢d,我真係羨慕都羨慕唔切。 
我亦都好登阿紫高興,話:咁咪好囉, 
            以後要比心機練呀! 
            第時可以做一個靚女鋼琴老師呀麻。  
阿紫:哈哈,仲差好遠喎。    
阿紫繼續話:阿樂,你去過海洋公園未?    
我:未呀(笑啦笑啦    
  (入場費咁貴,我點有錢去呀...       
阿紫好高興咁話:我都未呀,不如叫埋amy同阿力一齊去囉。 
去主題公園多d人會開心架!      
我:好呀,咁我幫你問問啦。 
  幾時去好呀?  
阿紫:而家先7月17日,我地7月25號去好冇? 
   呢個期間,我地就專心做暑期作業先,  
   唔好玩晒個暑假先黎做呀麻。  
   一個星期,可以做到好多架啦! 
我:又好,一於咁決定啦..  
   
死啦..錢銀方面點算...    
之前已經用左好多錢...唔敢再問阿媽拎    
見阿紫提議完去海洋公園過後, 
我就已經聯絡左amy,佢話冇問題。  
然後,我就打比阿力。      
我:阿力,點呀,暑假你除左打波仲有咩野做呀!?    
阿力:冇呀,打機都打到悶啦!    
   你有好路數?    
我:係呀,諗住約你同埋amy仲有阿紫一齊去 
  海洋公園咋麻!有冇興趣先!      
阿力:喂X!掂喎!    
   去海洋公園梗係玩過山車果d啦!    
   諗落都過癮,一於預埋我啦!    
我:咁約實7月25號去架啦喎!    
阿力:冇問題冇問題!!    
我:阿力,我..有d野想你幫幫忙..    
阿力:有咩就講啦!    
我:我可唔可以問你借住..一半錢去海洋公園?     
  因為我前排用得太多錢......所以...    
阿力冇猶豫,即刻好爽快咁應承:冇問題!    
               你有錢先慢慢還比我啦!!  

果時,我真係好感激阿力。      
我:唔該你..真係..    
阿力:X!客咩氣!大家一場老友!    
最擔心既錢銀都已經冇問題... 
我亦都係時候, 
趁呢個星期,好好做下d暑假作業。  
我每日做d,每日做d。 
X!其實都幾枯燥! 
你老味本暑期作業中英數中英數中英數咁不斷重覆,  
又作文又填充又計數又閱讀理解,日日係咁做真係悶到 
抽晒筋!我仲要on99到,我以為呢本野係真係要交比老師改。 
(後來先發現,我等到佛誕耶誕,到中二成個學期都完撚埋,中一本暑期作業都冇收過, 
 真係你老味hihi               ) 
其實,我係做晒中文同英文練習d頁數先。 
因為數學我唔係太鍾意做,留到最後。      
屌!點知一做到數學後期果d頁數,又難到hihi  
唉,咁樣會拖慢進度架喎....    
係果刻,我靈機一觸.... 
嗯!一於..搵一搵阿欣教我吧!!    
數學唔掂,搵阿欣都好正常姐,岩唔岩先!    
所以,我就即刻搵佢。    
我:喂,阿欣呀! 
  唔好意思呀,有冇阻住你呀!    
阿欣:都唔阻既,做緊暑期功課呀!    
   一睇個來電就知係你,原本仲諗住唔聽添架!    
   死煩鬼成日煩住晒!    
我:我都係特登打下比你姐..    
  之前又話我唔搵你,而家又話我搵你煩。    
阿欣:多事啦你!駁咀駁舌係度!    
   又咩料呀,屎忽樂!    
我:夏天果然火爆,    
  冇,我諗住請你飲杯屎樂冰姐想!    
  之前話請你食野補返數呀麻。    
阿欣:嘩你個死cheap精呀!    
   由食野變成請野飲!死狗樂!  (頂,你一日改我幾多花名呀   
我:冇計啦大姐,我近排冇咩錢,      
  你都知小弟家貧,請將就將就,到有錢時先請返你好唔好?      
阿欣:好啦好啦!有野飲好過冇,但你唔會特登約我就係為左請野飲呀!?  
我:有咩問題?你都冇人約架啦!      
阿欣:食屎啦你!邊個話呀!排晒隊等我呀!      
我:咁比我打尖呀!我想約你呀!    
阿欣聽到我咁講,就細細聲咁, 
聲線中猶帶點兒靦腆:阿樂,你約我.....? 

沒有留言: