2011年10月4日星期二

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 5

返到家之後,食完飯無耐, 
阿紫就打黎。      
阿紫:傻佬,做緊咩呀?      
我:冇呀,岩岩食完飯咋,你呢?    
阿紫:我都係呀。      
   阿樂.. 
我:做咩?    
阿紫:能夠識到你真係好...      
我:哈哈,傻瓜黎。 
  大家都係咁需要大家架啦,    
  我地以後只要能好好相處,我就滿足架啦。    
阿紫:嘻嘻,放心啦阿樂,我會好好珍惜你架! 
   係喎,你就黎生日啦喎。      
我:係呀,咁你想送咩禮物比我同埋點同我慶祝呀?    
阿紫:邊個話會送禮物比你姐, 
   而家有我咪已經係最好既禮物囉!    

我:咁矛既你,  
  不過呢份禮物,真係我咁多年以黎最開心。  
阿紫繼續話:咁你要好好睇實啦, 
      如果唔係飛走左就冇架啦。  
我:我會好好捉實你,唔比你走架。    
阿紫:阿樂你既生日,只係我地兩個慶祝好嗎? 
我:點解唔叫埋阿力amy佢地既,多d人唔係開心d咩?    
阿紫:咁我地而家已經係情侶呀麻, 
   我想過d二人世界呀。    
(哦,原來阿紫係想多d時間大家獨處) 
我:好啦好啦,破例比次機會你啦。    
阿紫:車!應該係掉返轉先岩呀!    
我:咁我差唔多沖涼啦,阿媽催我.. 
阿紫:好啦,咁快去d沖啦,我唔阻你啦。 
我:好啦,早抖...    
阿紫:咪住!你差d野未講喎..    
我:差d咩?    
阿紫:唔知呢..  (阿紫講得好含蓄) 
我真係唔知..但係我果刻憑真心咁講:阿紫,我真係好鍾意你。    
阿紫甜甜咁講:哈哈,好骨痺呀。      
       好啦,快d沖啦。 
我:唔,拜拜!      
我同阿紫相戀既七百三十天,就由聽日開始。
星期五過後既果個週末,我都未咁快同阿紫過二人世界住。 
因為...........仲有好多功課要做      
不過來日方長,太急進反而唔好麻。 
而家我同阿紫既關係都改變左,令到我對返學更加有衝勁! 
星期一返到學校既時候,因為太熱,      
我就諗住就去小食部買盒凍朱古力奶飲,(就黎糖尿病   
點知....心諗:唉..唔係呀麻...    
阿欣:喂!阿樂!今次又扮見唔到我啦!      
我:下,唔係呀,我睇緊有咩好食咋麻...    
  (唉,晨中流流就咁黑仔     
我同個小食部老闆講:唔該要盒凍朱古力奶呀。    
阿欣又搭嘴:又飲奶!?      
      中一啦你都,仲未戒奶咩!    
我:阿姐,我飲咩又關你事既。      
阿欣:哎呀!識得反駁啦而家!    
我:都係跟得你多姐!    
果刻,阿欣即刻拎住包彩虹糖,同個老闆講:入佢數呀唔該!    
然後就走左去。      
我反應都反應唔切,冇理由佢拎走左我又唔比錢架, 
惟有死死氣就範。頂!次次見到佢都冇好野架! 
然後我諗諗下都真係唔忿氣, 
次次比佢咁恰法都唔撚係路, 
於是就追出去。        
我:喂!野食你就食左啦,快d比返錢!      
阿欣:阿樂,你唔係一包彩虹糖都同我計呀麻。(佢裝出一副扮可憐既樣子   
我:好人好姐我就無所謂既, 
  但你平時對我咁惡,我唔想請喎! 
  上次你飲左我盒奶我都未計呀!      
阿欣:車!我有話比返你架,係你自己死蠢唔要咋麻!    
我:真係未見過人好似你咁無賴架喎! 
  你唔係話好多男仔追架咩,你叫佢地請你咪得囉!    
阿欣:我唔鍾意呀!佢地請我就要受架啦!    
係呢個時候,我亦見到阿紫返黎.......
見到阿紫可愛既樣,我啖氣都即刻消晒。  
同時我都費事同佢嘈...      
我:唉,算啦!費事同你糾纏啦,拜拜。    
然後我就行上前去阿紫度。 
阿欣:喂...(可能佢覺得我無啦啦走左好無癮同好突然, 
        所以想叫停我問我咩事,但我都懶理) 
我去左阿紫度之後。    
我:阿紫,咁早返既。      
阿紫細細聲係我耳邊講:掛住你咪早d返黎見你囉傻佬。    
我:哈哈,咁岩既,我又係咁諗喎!掛到訓唔著就早返左黎啦。  
阿紫:係咩(阿紫用好懷疑既眼神望住我) 
   頭先我見到你同個女仔好似幾好傾咁喎, 
   邊個黎架?  (語氣帶點醋意) 
我:唔係囉!一d都唔好傾呀!    
  佢就係幫我補數學果個姐姐囉,  
  佢好惡架!同你比差好遠!      
阿紫:下,真係睇唔出喎,      
   佢個樣幾靚,好難同惡拉上關係..      
我:你有所不知啦,佢個樣同佢性格係唔對稱架...    
阿紫:哈哈,傻佬黎既, 
   我地快d去集隊啦!        
我:咪住,阿紫,我買左盒朱古力奶比你飲呀(因為比阿欣搞到我冇晒心情飲,惟有比阿紫) 你行路返學都熱架啦,請你飲啦!      
阿紫:多謝你呀阿樂,抵錫。        
集完隊之後,就係兩堂連堂數學。 

沒有留言: