2011年10月1日星期六

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 2

然後,我就落返去,經小食部走出校門, 
我行緊既時候...有人從後拍我膊頭.....    

補完左數學之後,當我想走出校門時,有人從後拍拍我膊頭。 
我望向後面,原來係阿紫黎.... 
估唔到佢咁耐仲未走。 
我見佢仲係度,就話:咦?阿紫,仲未走既你? 
阿紫:係呀...Um... 
其實我特登等你架..(阿紫又開始吞吞吐吐) 
但你比我想像中遲左,我幾驚以為你已經走左啦.. 
我:唔好意思呀,我頭先因為有個小測,所以教野果度 
  可能就唔到時間,所以先遲左走。 
  下次你要搵我預先同我講咪得囉,唔駛等得咁辛苦呀麻。 
阿紫:冇所謂啦,反正我有時間.. 
我:係呢,咁你搵我咩事? 
阿紫:Er...你聽日放左學有冇時間? 
我:聽日...冇問題呀, 
  做咩? 
阿紫:冇,我想約一約你咋麻.. 
我:約我去邊? 
阿紫:聽日你就知架啦,咁我走先啦, 
   約實架啦!拜拜! 
估唔到,佢等我個幾鐘頭,就係為左講呢番說話, 
想問我聽日有冇約,然後就走左.. 
其實有咩打比我講咪得囉... 
不過,我諗諗下,阿紫咁做都唔係冇原因既, 
畢竟佢可能覺得而家我地既關係仲有點尷尬, 
當面講好d掛。 
當時我心入面真係好想同阿紫講:阿紫,你究竟係度諗緊咩野? 
望住阿紫走出校門,我真係有股衝動想拉住佢,唔想佢走, 
當面問佢:你究竟考慮成點.... 
但我真係冇呢個勇氣,同時我又唔想迫佢, 
費事嚇親阿紫,令到大家既關係惡化落去。 
我呆左咁企係度諗野,腳步原來仲未郁過。 
正當我想走之際,見到有個熟悉既身影係後樓梯落黎...

當我望清楚d之後,我更加想走,於是就加快腳步當睇唔到佢, 
點知....        
阿欣:喂!阿樂!      
   作死你呀!做咩見到我就急急腳咁走呀?  
   而家我好失禮你咩?      
我:下,唔係呀...    
  我冇見到你呀,咁岩走之麻。(呢個時候梗係兜得就兜啦   
阿欣:扮晒野咁,一睇就知你講大話啦!    
   大話都唔識講又要學人講,懶叻咁!      
我:你自己一個走既?    
阿欣:係呀!你知唔知點解呀?      
我:點解呀,欣姐。 
阿欣:頂!都叫你唔好咁叫我!(跟手一下拍左落黎) 
   我得返一個人走都係因為你咋!(同時瞪一瞪對大眼望實我   
我:下,因為我?你唔好屈得就屈喎!    
阿欣:如果唔係你個蠢人要我幫你補習,      
   我就唔駛咁晏走啦!仲好意思話我屈你!      
我:咁都係一日半日姐!    
阿欣:一日半日唔當係呀!?      
   你都走架啦下話,拿拿聲行啦!仲企係度做咩! 
   貪學校香咩!  (好似係你叫停左我同我吹水先架喎   
我:哦....      
當我地走出校門時,我心入面不斷詛咒佢:行上邊啦,我唔想同你同路呀! 
點知....頂!原來佢都係行落去!        
我:唉..    
阿欣:唉咩呀!?      
我:原來你都係行下邊架?      
阿欣:擺明啦!係咪唔得呀? 
   哦!我知啦!頭先你唉左聲,好明顯你係以為我行上面架啦!  
(頂,咁你都知我諗咩...     
我:下,我冇呀..      
阿欣:車!既然你唔想我同你一齊行,咪早響囉! 
   我而家就行快d!拜拜啦!      
(就係咁,阿欣就急步行快左... 
 我見佢咁,反而仲好,唔駛比佢一路煩到我去搭車  

佢行快左好幾步之後,轉身望住我。 

阿欣:我真係未見過人好似你咁
cheap架喎!
   
   估唔到你真係會唔理一個靚女!    

我聽到佢咁講,即刻話:你都痴線既!
 
           邊度有靚女呀?我睇唔到喎!    
跟住佢就等我行到佢度,佢先繼續行。 
我:你唔係話走架咩?    
阿欣:我諗過啦!唔想咁便宜你! 
   既然你唔想同我行,我就偏偏要呀!吹咩!    
於是,我地就一路行,一路傾計。 

沒有留言: