2011年10月28日星期五

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] - 11

咁我係門外等一陣啦,望住海洋公園門前既閘位, 
我心入面講:終於,都可以好似普通小朋友咁,入去玩機動遊戲啦...  
良久,阿欣第二個到...      
我:阿欣,估唔到你都咁早喎!      
阿欣:似你咩,成日遲大到!      
我:係咩?唔知邊個成日同我補課果時遲到呢可?    
阿欣:車!唔知呢唔知呢!!    (一大朝早就同我鬥咀   
無幾耐,阿紫,阿力同amy都陸陸續續到啦。 
阿力同amy都用比較好奇既眼光望住阿欣。    
我就梗係識趣幫佢地介紹下先啦,    
於是... 
我:唔好意思呀,突然加多左個人, 
  佢叫阿欣呀,係之前幫我補數學既。    
我繼續講:阿欣,呢位係amy,阿力同阿紫。 
大家都分別sayhi      
阿力:阿樂,你就好啦! 
   有阿紫不得止,而家仲收收埋埋, 
   多左個阿欣走出黎.....      
   有佢係度我日日都補數學真係!        
我:你咁好數學駛鬼補咩!      
阿欣:你地好呀,叫我阿欣得架啦, 
   我份人好隨和既,冇咩所謂架。  (頂你!係度扮純情!?       
Amy:阿欣你好呀, 
    我地都好歡迎你今日一齊加入我地架, 
    一陣玩得開心d喎。        
阿力:係囉,我地不嬲都玩得好放, 
   盡興一d呀麻!      
阿紫:係呢阿欣, 
   你成日幫阿樂補數,真係唔該晒你呀, 
   佢一定比倒好多麻煩你啦。        
阿欣:都唔會既,    
   我份人都好樂意去幫人架,    (頂你咁你都講得出   
   所以有咩唔識我都會盡量教佢。      
我:頂你阿欣,今日搞咩咁斯斯文文呀講野,    
  平時佢唔係咁架!你地比佢地呃左啦!!        
阿欣:阿樂,你對我有誤會我係唔會怪你架。      
阿紫:係囉,阿欣佢咁好,點會好似你咁講咁惡呀。    
Amy:咪係!肯定你個死人阿樂成日蝦人先啦係都, 
    阿欣你唔好理佢姐,我地入去玩囉。          
(頂你阿欣,你好野,大家都比你呃晒        
入到去,我地即刻拎張地圖出黎睇先啦。 
我見到有個地方,寫住動感影院,聽個名都幾過癮, 
心諗:屌!我就睇你有幾動感!!      
我:喂喂,不如去左動感影院先啦,好似幾正。      
阿力:好呀,唔好講咁多啦,一於直踩入去啦。    
果日其實都幾多人去玩。 
我地排隊玩動感影院時,都不忘吹下水。 
我:阿欣,你今次係第幾次黎呢度?    
阿欣:第一次咋,之前都冇咩機會黎。    
amy:我地又係喎,咁岩既。 
阿欣:係呢amy阿紫,平時阿樂對你地點架,點解你會同佢咁熟既?  
amy:阿樂份人冇咩野既,係有時串串共,乞人憎左d囉!!!      
阿欣:係呀..佢有時都會串我架..    
   你知架啦,我一個女仔..點樣識還口喎(我發誓我要殺左你   
阿力:頂你阿樂!補習姐姐咁好人你都串! 
   你真係唔識死頂啦!    

阿紫:咪係囉,人地話晒一個女仔黎架麻,點可以對女仔咁無禮貌架。      
我:我冇呀..我只係當佢係第二個amy姐...      
amy:頂你阿樂無啦啦燒埋我個啖,而家我好差咩!!      
阿欣:算啦算啦,我知道阿樂有時對我咁惡佢自己都唔想既,    
   我明白佢唔係有心架,所以好多時我都會包容佢,    
   我知道佢心情唔好可能因為數學做極都唔識架姐。(嗚呀!!點解會咁架   
阿力:頂你,好心你就唔好發洩落人地度咁衰啦。      
Amy:咪係!阿欣你唔駛怕,下次佢再蝦你同我地講, 
    我地實支持你。              
我:冤枉呀大人...我冇呀      
之後阿欣就做左個鬼面比我睇。        
無幾耐,我地就入去影院度玩。 
一開波覺得,超!都係冇咩分別姐, 
最多張凳大d。      
屌點知佢播片果陣,竟然識郁!! 
初時以為有咩問題,輕機,    
原來係個個都識郁既...    
跟住我就好投入咁一路睇片啦, 
講真動感就真係有少少既..係唔夠刺激囉 
跟住我地就去坐攬車去第二邊啦。
講真,我人生係答攬車果一刻,先知道... 
原來我有畏高。一路答攬車果陣,我就一路 
捉實條柱,攬車耐唔耐驚過某d位會震下震下。 
諗起都覺得驚          
Amy見我捉到條柱咁實, 
就好大力咁拍拍我膊頭話:阿樂!原來你畏高架!! 
            哈哈,唔駛怕喎。 
然後amy就輕輕咁跳一跳, 
X架攬車即刻有d左搖加擺!果下真係嚇撚到我X晒老母! 
我就即刻話:amy我拜託你唔好跳,    
      你咁既身型跳一跳既,小弟真係性命不保,  
      我唔想同你死埋一齊呀。    
阿紫:哈哈,阿樂,邊有咁誇張呀, 
   你唔駛咁驚喎傻佬。      
Amy:係囉,我自己都未驚。(你點會驚呀     
阿力:過到去不如玩海盜船啦!    
我地大家都話好。 
海盜船坐最邊邊先好玩既.. 
於是我地都坐最後,講真離心力都幾出。 
玩還玩,我都不時留意住自己既身體狀況。 
記得玩緊海盜船果陣,阿紫好緊張咁捉實我隻手,    
捉得好緊好緊...可能佢真係驚玩呢d機動遊戲。 
完左之後,我同阿紫講:阿紫,你受唔受得住架, 
           如果真係太驚記住唔好死頂呀。    
阿紫:冇問題喎,我仲ok呀而家。    
我:咁阿欣你呢? 
阿欣:我唔怕呀,完全冇問題。 
   你唔駛擔心我架喎。      (真係愈黎愈睇唔過眼你係度扮晒野) 
我:冇,我費事一陣玩玩下有人驚到暈左姐就掃興咋麻!      
amy:作死你呀!又咁串人啦!      
    (amy又用佢個拳頭黎要脅我     
敵眾我寡,我終於明白呢個道理。                
阿欣:咁不如去玩過山車啦,睇下邊個會暈      
我:好,駛驚你呀!! 
  阿紫,你有冇問題架?      
阿紫:我想試下呀..    
   但阿樂你個病.. 
我:我問過醫生架啦,應該唔會有問題。 
  放心啦。      
阿欣:阿樂..你唔得就唔好勉強呀..(佢突然好關心我     
我:車!你都識關心人架咩!        
  唔好扮野喎!我唔會比你睇死架!        
阿欣即刻扮可憐咁同amy講:amy阿樂又蝦我啦!        
頂,有amy係度一日我都處於劣勢, 
算..好男不與女鬥! 
去玩過山車好過

沒有留言: