2011年10月11日星期二

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 10

到星期四測驗時,我個心情真係非常緊張,    
但我已經盡左力去溫,做卷既時候我都嘗試咁, 
冷靜地去諗返阿欣教我既方法去做,思路會清晰一點, 
雖然條條都叫寫到野,但我自問對自己既答案真係一d信心都冇, 
我成日都大意計錯數果d。        
做完卷之後,心情都鬆一口氣。 
果個時候,miss chan話:我會盡量係今晚改好,聽日星期五派比你地。 
我心諗,屌!咁撚快知。      
完堂後,阿紫向我提議左一樣野:傻佬呀,你正日果日生日呢, 
               唔係星期六日黎架喎。    
我:係呀,做咩呀?      
阿紫:冇呀,不如我地揀星期六慶祝呀,    
   咁放假我地咪可以一齊慶祝耐d囉,      
   但就唔係正日...所以唔知你介唔介意.. 
我好快咁應承:好呀,正唔正日都無所謂啦, 
       最緊要係你陪我慶祝咋麻。      
阿紫:咁不如我地去睇場戲囉。      
我:(X,你地咪又再笑我  )睇戲?好喎,我未入過戲院。(自己打返出黎都覺得好笑   
阿紫:嘻,咁岩啦,你既第一次咁就比左我啦。      
我:哈,拎去啦,我比幾多次你都得。      
我繼續問:咁睇咩戲好呀?    
阿紫:一係到時去到再決定啦!    
我;又好!一於咁話啦!    
星期六,將會係我同阿紫,第一次情侶既約會,兼第一次比女朋友慶祝生日。 
果刻既我,係度諗,唔知道大家身份都轉變左既情況下,會唔會有多d新鮮感呢? 
放學後,我又如常落去補習數學。 
今日測完已經好攰,放學後又補!屌我真係好撚眼訓。  
入到去,仍然冇人。      
空等左五分鐘,十分鐘.....    
依然冇人黎,心諗:之前佢唔會遲到得咁離譜架喎,搞咩鳩呀  
如是者,我又再等到十分鐘....    
都係冇人,咁我諗住上佢班房睇下啦... 
點知上到去,班房都已經冇咩人...    
頂!佢唔係唔記得今日補課,走撚左去呀!      
搞到我係度呆等左咁耐,真係狗得佢呀!    
唉,算撚數!唔補仲好添,可以返去訓覺。 
於是我一返到去,就撻上床訓, 
訓得好地地,十點鐘倒,突然間,有電話響, 
嘈撚醒左我。    
我拎起電話:邊q個呀?......  

最憎人係我熟睡既時間打電話黎煩鳩我架啦,    
我一手拎起個電話:喂!搵邊q個呀?    
阿欣:作死你呀,咁惡...  (係阿欣把聲,但聽起黎柔弱左好多,完全唔惡, 
              同佢平時比簡直天壤之別     
我:哦!你仲好意思打黎,你知唔知我今日等左你幾耐呀!    
  你唔黎早d同我講呀麻!        
阿欣:唔係呀,你聽我講先啦(把聲有點沙   
   我今日冇返學呀,喉嚨唔係好舒服。    
我聽到之後,都明白到佢返唔到黎都唔想既, 
於是,我就話:唔緊要啦,你病都唔想架麻! 
       不過你而家把聲都幾溫柔好聽呀,我寧願你日日病啦!  
阿欣:食屎啦你阿樂!咁詛咒我!    
   仲嫌我唔夠辛苦呀。(病既時候,即使連鬧人既說話都變得好溫柔   
我:你鬧少d人,積返d口德,病就自然好架啦!    
  既然你唔舒服,尋日又食雪糕!?  
阿欣:咁都買左返黎啦,唔通晒左咩!  
   (佢把聲真係好沙,同埋咳左好多下   
唉,都係我唔好,冇留意佢唔舒服(咁佢當時真係好生猛呀麻,戰鬥格咁) 
仲叫佢係咁講野教我數,我自問都好唔安樂。    
我:咁你早d抖啦,準時食藥啦,同埋唔好再鬧我啦。  
阿欣:病左仲咁笑我,返到學校你就知死,係咁啦!      
莫名奇妙,又要打比人又要收人線!    
好快就到星期五數學堂派卷, 
miss chan
跟住個名一張張咁派到每個同學既台上, 
佢每派一張,我個心就愈緊張... 
頂!點解咁耐都未到我架!快撚d啦!    
眼見miss一張一張咁,派到底..... 
x
!冇派到我手上既!? 唔通唔見左?    
然後佢就返返埋個教師台度,拎起一份試卷, 
好嚴肅叫我個名:阿樂!!    你出一出黎!!!    

miss chan返到教師台前,拎起一份試卷, 
嚴肅咁叫我個名:阿樂!    你出一出黎!    
我見miss chan把聲咁凝重, 
深知道呢獲又奶撻啦,      
唉,我老母知道一定會鬧死我。        
我慢慢咁行出去,唔想咁快接受現實。    
出到去,我望都唔敢望miss chan,驚比佢鬧。 
miss chan
:阿樂.... 
佢望一望份試卷,繼續話:今次進步左喎。    
            平時你測驗d分數都係五字頭, 
            今次...        
佢講完之後就遞份卷比我啦。 
我見到份卷,78.5分。                
其實我已經好開心,因為真係進步左好多好多。    

miss chan
:阿樂,我見到有你進步,我都好開心,  
     因為我相信你花左唔少時間溫, 
     比心機呀阿樂,知麻?    
我對住老師笑一笑,點點頭,然後就返埋位。  
埋位果時,阿紫面上一副擔心既表情, 
同時間扁扁咀,同我講:阿樂,你... 
           係咪測得好差呀.. 
           miss出去同你講咩?    
我知道佢咁為我成績擔心,我就話:唔係啦, 
                我今次進步左呀,      
                你睇下  (我就將份卷比佢睇) 
阿紫見到即刻讚我:嘻,阿樂,你好叻仔呀!  (同時間捉住我隻手   
阿紫隻手,無論任何時候,都好溫暖, 
佢觸碰到我個一刻,個份暖意就好似會由我隻手, 
慢慢咁流竄到我心坎入面一樣。 
不過,我:但係我既分數, 
     始終都係冇八成以上....    
阿紫見我咁講,就話:傻佬,仲有大把機會呀麻。 
          唔駛咁心急喎。(阿紫既心情同說話, 
                  永遠都係咁似水柔情     
                  雖然係冇咩起伏,但就充滿親和力) 
果時,我都用返隻手搭住阿紫隻手,    
同佢講:嗯,我會比心機架。        
唔知道,我雙手既體溫,又會唔會傳到阿紫既心入面呢?  

星期六慶祝我生日當日,阿紫約左我兩點。 
我好準時咁,兩點到左我地指定既大型商場等。 
去到果時,已經見到一個熟識既背影 - 阿紫  
我見阿紫背住我,我就慢慢咁行埋去,唔想比佢發覺。 
行到接近佢背面時,我用手,掂一掂佢右邊膊頭, 
然後我即刻行去佢左面        (係架啦,中一係咁貪玩   
阿紫佢,真係好純情咁,望左去右邊。    
我心諗:傻瓜黎架真係。    
然後佢見冇野就望返過黎,見到我。 
佢意識到我整估佢,佢就用手一路拍住我手臂(仲記唔記得我之前講過阿紫呢個動作?) 
,一路笑住講:阿樂,你咁衰架,整估人。    
我:冇呀,見有個傻瓜咁早到,又背住我, 
  咁咪整估下你,等你唔好咁悶囉。        
我望望阿紫,佢... 
放左條辮落黎,好靚...(自此之後,我鍾意佢唔紮辮果時既樣, 
             感覺真係好唔同     

沒有留言: