2011年10月17日星期一

有一晚 一個來電.......... [(五) 為愛沉溺的七百三十天] - 2

阿紫又問:阿樂,咁你係愛我,定係鍾意我呀?    
我:我唔清楚係邊一樣呀, 
  但我會盡力令你過得幸福架。      
阿紫聽完我講之後,好滿足咁甜甜地笑。        
然後好溫柔咁講:阿樂,你對我真係好好。 
        如果可以一世都痴實你就好啦。 
呢個如果,會永遠都只是屬於一個假定句嗎... 
阿紫...我可以,一世都比到幸福你嗎??...... 
     我可以...一世都見到你呢個幸福既笑容嗎?.....
放完學,我見仲有少少時間先過去補課, 
我就同阿力吹左陣水。    
阿力:你就好啦!成個暑假有阿紫陪你!  
我:咁你暑假有咩做呀?    
阿力:我諗都係同d朋友打波多架啦, 
   或者去下打機咁囉!    
我:岩啦!你打波咁勁,唔好晒左佢呀麻! 
  入埋校隊,大把女你溝啦!      
阿力:X!講到咁遠, 
   得先算啦!!      
   喂!暑假唔好只係陪女先得架! 
   一齊出黎玩下呀麻!    
我:當然得啦! 
  我地再約啦!    
  我差唔去補課。    
上星期見激親阿欣,今日我都係唔問咁多啦 
一陣佢發老脾我就真係仆街啦,數學收皮就唔好啦! 
今次我一入到課室..竟然............ 
阿欣會早到過我...    
阿欣拎一拎個頭望向我:搞錯呀阿樂!咁遲架!!!  (遲左兩分鐘姐   
不過...佢今日....有點唔同..      
我定左咁望住佢.....    

阿欣佢,今日戴左一副黑色幼框眼鏡...      令到佢個樣變得更加純,同有點乖乖女,    出黎既感覺同冇戴係好唔同。  (我都係戴眼鏡,但我永遠都做唔到呢個效果,唔知點解女仔先得   果一刻,我可能比佢呢個look吸引住, 所以望到入左神都唔知。     阿欣:妖!阿樂你做咩仲on居居企係度呀!       明知自己遲到就唔好仲係成擔豬油膏咁啦!         動作快少少得唔得呀!!!!     我:係係係,唔好意思。(屌!我果時做咩鳩)
我拿拿林坐埋去,話:你今日戴左眼鏡喎。
阿欣:廢話!係度明故問!           做咩呀!而家唔戴得呀?
我:唔係....     阿欣:我見d散光有少少嚴重,咪戴一戴眼鏡想睇清楚d囉!    同埋想認住你個衰樣呀!!       我:我都係散光喎!     阿欣:頂!唔好講埋d無聊野啦!散光都好認叻既!   於是,我地就開始左做正經野先.... 做做下,佢突然話:阿樂,你d數學,真係進步左喎!          而家冇以前咁on居啦d答案。     我:梗係啦!不過都係多得阿欣姐你既功勞姐!     阿欣:車!死察鞋仔!    (明明自己聽完我咁講都笑一笑,擺明受啦,又死口唔認  

我:阿欣,上次對唔住,我唔應該話你..  
  你好似嬲嬲地咁...  
阿欣停左一陣,先再開聲:是但啦!我知你唔係有心! 
            我只係唔明你點解會咁想知姐!! 
            唔係八掛仲會係咩喎!    
我:我唔係八掛.. 
  因為..我直覺feel到你係呢度唔係太開心 
      其實我以前都係一樣... 
阿欣聽到我咁講,即刻話:點解呀?  
我:你話我知,我咪話你知囉!

沒有留言: