2011年10月15日星期六

有一晚 一個來電.......... [(四)初戀下的天空] - 14

雖然阿紫走左,但佢身體既餘溫,佢身體既香氣, 
仍然殘留下我衣襟上, 
這種溫度,這種香味,如果可以歷久不衰,久不褪色, 
你話幾好...

星期日,我同阿紫都留返係屋企做功課。 
而我,當然係一路食住佢d曲奇,一路做啦。    
做功課既時候,回想返尋晚既吻,尋晚既擁抱, 
我用手掂一掂面上阿紫錫既果個位置, 
個心,跳得依然有點快。 
果刻,我突然想落去文具店買d野。 
於是我就走左落街, 
去到文具鋪,睇左一陣,買左我想買既野之後。 
我經過藥房時, 
突然間諗起,阿欣佢係電話曾經講過,    
話佢喉嚨有點唔舒服。 
我就走入藥房,諗住買盒喉糖比阿欣。 
我會出於好心買比佢,係因為佢而家喉嚨痛, 
我都應該負返少少責任,畢竟佢都好落力咁教我。 
買完之後,我就上返屋企,做埋d功課佢。 
第二日返學時,我順便帶埋盒喉糖, 
睇下有冇機會比阿欣。 
返到學校之後,因為有點早, 
要做風紀麻, 
同時覺得佢未必咁快返到黎。 
守到時間差唔多打鐘集隊,我見呢個時候 
應該差唔多返了吧。於是我就特登走去操場, 
我四周圍望望佢集隊既位置,真係見到佢。 
佢自己一個咁企左係度,我就行埋去, 
同阿欣講:阿欣...(眼見佢面色仲有點蒼白,應該未完全痊癒吧) 
阿欣仲係用帶點沙聲既聲音同我講:咦!?阿樂係你呀.. 
                做咩? 
我:Er.... 
冇呀,我見你仲係唔係咁舒服.. 
  我..買左盒喉糖比你, 
  希望你把聲會好d,同快d好返。 
阿欣病既狀態下,亦不忘同我講笑:你係想我快d好返,  
                繼續教你數學咋掛。 
我:唔係..如果我知你唔舒服.. 
  我就唔會叫你果日仲教我數,仲請你食雪糕。 
  對唔住呀。    
阿欣見我咁講,一路望住盒喉糖,面上終於掛左一點笑容.. 
阿欣:阿樂..... 
我:      
阿欣佢第一次,好由衷好正經咁同我講:多謝你。 
見佢咁樣,我倒有點唔慣,我就話:快d好啦, 
                如果唔係你就唔可以繼續鬧我架啦! 
說畢,我就轉身走左啦。 
小息既時候,我尋晚預備左樣野, 
諗住今日比阿紫的。    
巴打,上一篇文講到我落左文具鋪買野, 
但我冇提買左d咩,其實我係買黎預備一樣野比阿紫。 
我行埋去阿紫度。    
我:阿紫(我將手上既野交比佢) 
阿紫:信黎?    (阿紫拎上手望左兩望) 
我:係呀,我覺得,我地既愛情生活入面, 
  需要有d野作為紀錄,以後我地咪可以 
  儲埋一疊,慢慢咁回味下囉。        
阿紫見我呢個提議, 
佢就話:不如我地每個星期寫一封情信比大家交換, 
    將一個星期發生既野,特別既事情,都寫入去, 
    咁大家咪可以了解大家多d囉。          
見阿紫咁講,我都好開心,因為我原本既意願都係咁。    
我就好快咁應承:好呀,第時我地儲起晒佢, 
        可以拎個箱入左佢添。      
大家仲記唔記得,我話有兩樣野幫我去寫呢個故事? 
一就係日記,第二,就係呢樣 - 情信 
每一段愛情,如果唔好好紀錄,將來想搵返果種感覺都好難, 
果時,我邊買得起相機,手提電話邊好似而家咁方便, 
拎起就影。所以,我地就用一個傳統既方法去紀錄。 
到現在為止,我始終覺得,日記同書信係最好既紀錄方式。  
我:不如落去行下囉。    
阿紫:好呀。    
我同阿紫就落一落去操場行... 
我:阿紫,你d曲奇好好食呀, 
  果日我一路做功課,一路食,好快就食晒啦。  
阿紫:係呀,咁下次我整蛋糕比你食呀,好唔好呀?    
我:好呀,咁咪好麻煩你?    
阿紫:傻佬,我地可以一齊整架麻。      
   (情侶之間一齊整野食,真係好大樂趣   
講完之後,阿紫拎左盒睇戲果時買既利口樂出黎, 
食左一粒。    
阿紫:食唔食呀?    
我點點頭,就從佢手上拎左一粒黎食。 
點知.....有個不速之客黎緊        

見到amy走緊埋黎,原來佢都係落操場買野食, 
唔怪得一小息就唔見左人。      
Amy:阿樂阿紫,你地落黎買野食呀。    
阿紫:唔係呀,諗住落黎行下咋麻。    
Amy:哈!有冇咁痴纏呀你地, 
    成日糖痴豆咁。      
我:點呀,Amy 
  係咪你而家既生活太dry,    
  所以唔抵得我先。      
Amy:痴線既你都,    
    唔抵得你咪即係等於侮辱左自己!    
    我先唔會呀!    
阿紫:就黎期末考試啦, 
   Amy你開始溫書未呀? 
   時間表都派左啦喎,六月中考。    
Amy:哈哈,阿紫,我呢d邊會係 
    一d未雨綢繆既人黎呀。      
    唔到考果日前一晚我都唔會既。  
我:哈,說話又唔係咁講呀,    
  好心你明知自己蠢,就唔好咁懶呀麻。  
Amy:死阿樂你以為你成績叻好勁呀!    
    你數學咪又係輸比我!  (佢係惟一得一科數學勁過我) 
    點呀!駛唔駛姐姐過返兩招比你呀!      
我:唔駛啦,我有阿紫教我得啦!      
阿紫:哈哈,我邊度得呀, 
   而家要你教返我就真。      
係呢度出完之後,劇情會飛快少少, 
愈近考試既時間,我同阿紫都唔會有d咩 
特別事發生,因為我地都講好左,讀書第一, 
留返暑假既時間先慢慢再一齊享受我地既二人世界。 
至於我同阿欣,大家都知道, 
每個星期係見一次,所以,我地都係得返幾個星期 
時間有見面既機會,其後就係考試同放暑假。 
所以,係呢個星期四, 
阿欣照如常幫我補課。  
阿欣:阿樂,你數學進步左喎!  
   算你知機啦, 
   雖然之前份測驗岩唔到九成, 
   不過以你既智商,岩七成都好唔差架啦!    
我:食啦你!我好比心機溫架!    
  頂!一好返就即刻串串共咁, 
  買喉糖比你都晒錢既。  

阿欣變返正經咁講:阿樂, 
         其實我好多謝你盒喉糖。  
佢拎一拎出黎,話:你睇下,我仲未食晒架。  
我:咁你留返下次病慢慢食啦!    
  仲有唔好用呢d語氣同我講野, 
  我好唔慣!      
阿欣:多事啦你!我語氣邊有變到姐!    
   你係咪撞聾呀!!    
   不過,估唔到你條友仔, 
   傻頭傻腦咁,都幾細心架喎!    
我:你咁係讚緊我?  (屌!佢會讚我我要買六合彩啦真係要   
阿欣:超!讚你一句就鬆毛鬆翼,叻唔切咁。 
   收返啦而家!      
我:話時話, 
  點解你成日都好似,自己一個咁?    
阿欣:點解你咁八掛架煩人!    
我:出於好心姐(講真,冇特別意思,我係鍾意關心人果類人黎) 
阿欣:以後我地都唔會見面多幾多次架啦, 
   考試完都放暑假。我冇必要咩都同你講姐下話!  
   仲有呀!你唔駛旨意考試前搵我呀, 
   我自己都要溫書喎!            
我:咁可以補多幾多次?    
阿欣:唔知呀,我諗兩次倒啦! 
   做咩呀?唔捨得呀!      
我:發夢啦你!      
  我睇下可以點係呢兩次見面用盡你咋!    
阿欣:死cheap精! 
   未見過男仔好似你咁cheap架!    
我:你都幾雙重標準架喎, 
  頭先讚我,而家又彈我!  
  你係咪更年期呀!  
阿欣即刻拎本書打一打我:你就更年期呀死cheap精! 
            我走啦,係咁啦!    
其實,我同阿欣既關係,就好似比較close d既朋友一樣。 
我,之所以會對佢有點興趣,唔係因為我鍾意佢, 
而係因為,我覺得,佢係呢間學校讀,係唔開心... 
同我之前對呢間學校既感覺一樣, 
但無奈我唔可以問到佢任何野,因為佢有時實在太封閉自己.... 

沒有留言: