2011年12月14日星期三

我遇見了她-20

Fanny:<大佬,你既邂逅真係好特別,真係好令人羡慕!>Maggie:<真係無諗過真係會發生依D既事?阿文…你要學下大佬對Christine既關心啦?>
阿文:<=.=”你咁都可以燒我地依疊度呀!>
Maggie:<女人就係咁架啦! 乜都撈埋來講架啦。>
Fanny:<又啱喎! 女人真係咁架喎。>
我:<咁女人會唔會介意個男人係能力方面差個自己!好似我咁?乜都唔叻,而Christine就係岩岩
相反。樣得、學歷得,仲搵錢多過我。>
Fanny:<大佬…男人先會咁諗野?女人唔係咁諗野架?>
Maggie:<係架?女人真係好簡單! 條件只係比女人一個藉口。但好多時感覺一度,就會乜都會唔理。>
(阿威、阿文好留心聽。相信佢地都好少聽女朋友講女人心事。)
我:<感覺?其實我真係唔明?>
Fanny:<你知道嘛?如果我係Christine一定會好感動。仲要係依D咁巧合既情況下。發展到今日。我一定會同你拍拖。>
我:<^_^你地係我朋友,梗係咁講啦。>
Maggie:<大佬…女人要既野,就好似你咁做既野?>
我:<我咁做既野?>
Maggie:<就係一種依靠。一個無助既環境下,有個愛自己既男人比個膊頭自己。可以陪佢喊。唔開心,可以講笑話氹佢。>
Fanny:<好到point! 係依D啦~大佬,起初佢真係當你係普通朋友,搵你傾下電話,去下街。陪佢攝下時間咁。不過相信過左琴晚之後。佢對你應該唔止依種感覺!>
我:<唔止依種感覺?即係點呀?>
Maggie:<哎呀~ 好難去講得你明架。因為依一種感覺,係好虛無。唔係用個口講,係用心去FEEL架。簡單D~女人就係只要你全心去關心愛護佢,咩野情況之下都同佢一齊去面對。就算開唔開心都可以成日陪住佢。

(佢望一望住阿文)


就係咁簡單。你唔好用咁多理性去分析。點解?點解?或者一定要1+1=2咁。愛情係無定律、無一定。>

Fanny:<Maggie~ 你依句:愛情係無定律、無一定。真係簡而精。大佬Wind~全心全意愛一個人,唔好諗咁多。女人要既就係你個心、女人要既係一個全心全意愛自己既男人、只要個男人不顧一切為自己付出。依個女人可以放棄一切外在條件。>

以前,我係感情遇到困難只係搵阿靜去傾。因為阿靜係可以一針見血去將整件事既來龍去脈仔細同我講。我好多時混亂之中。
佢都可以令我走過咁困難既時間。因為阿靜經歷過既難關,真係唔係好多人可以佢咁堅強。今日,我依兩位細佬既女朋友講D女人心事我聽。所有感情既核心,就係來自就全心全意咁去為一個人。
我同阿威、阿文都係一樣用依種形式去維繫! 我記得98年大約四月~~開始同阿威、阿文成為兄弟。係義工組入面!大家開始好投入。我諗當年我地好年青人啦,要去服務未期癌症病人對於岩岩出來做野既我,同埋讀緊書既阿威、阿文,真係好有難道。我地義工組約十一、十二人都係同我地年齡相約。evh 當時好多人有懷疑過我地組既能力。但係年青人既最大優點就係潛質無限。同樣經驗不足亦係一個好大既缺點。做依一類服務!一定唔可以講錯說話或者表現唔成熟。我地好想證明自己係可以做到。所以,我地三兄弟都係組裡十分落力。(我不能寫得太多機構內容,因為係做義工時對機構及病人既承諾!所以只可以談到依度。)
因為咁我地三兄弟就係當中由一個義工組入面既支持,到生活上既互相關心、照顧、彼此既激勵!
點解成為兄弟呢?主要發生左兩件事。
第一件事係關於阿文。當年佢鐘意左組入面既女仔叫Stella。當見Stella第一次眼時,阿文仲係度同阿威埋怨:點解D組員咁扒既。唔會唔會嚇親D病人。當時佢地好唔鍾意我。後來同我熟左。由於阿文佢份人比較容易鍾意人,佢同Stella合作多左、日見夜見。跟住就鍾意左人,至今成為我同阿威既笑柄。依件事,由於我地多左經歷,阿文漸漸係我身上多左份依靠。並且覺得我好似一個大佬咁關心佢。
第二件事係阿威學year one受了一次好大既挫折,當時佢被一d大學針對。我覺得有少少玩手段。阿威好失望?點解人可以咁?可以為左利益、可以去針對任何人?點解唔可以公平?一時之間對人失去了信心。依一晚,我同阿威坐左係沙田大會堂上既留梯上。同阿威講:

我:<你變左?>
阿威:<變左D乜?>
我:<你變得更識得關心人!>

成個問題係關於人! 我同阿威講,如果無依班人既行為,今天既你係唔明白每一個人既感受。你去受,只係令到你更加既豐富。只係令到你更加明白體會別人既痛苦。做義工改變左你既思想。阿威以往只用一件事去判斷任何人。當然今日既佢依一個模式都無變,但係多左份人情味。尤其對我同阿文。阿威覺得就算自己受左挫折。都會有我係佢身邊扶佢起身。
依兩件事~~對於阿文、阿威來講好重要,因為佢地感受全心全意係為一個人、或者被人為自己付出。所以,成為我地三兄弟好重要既一個基礎同核心就係一份來自心底裡既無條件關心,就算我地從不講出口都好!都可以感受到依一份既溫暖!其實唔止愛情、基本上所有感情都係無1+1=2 、無定律,無一定。

Fanny同Maggie令到我上左寶貴既一課。讓我學識女人心事。相信得益既唔止我一人,還有阿威、阿文。
到去到飲茶既尾聲。Fanny 同Maggie講左D更令我好深刻既野。

Fanny:< 大佬~~ 好想同你講多一樣,愛情,係對於每個人來講,係屬於一個獨一無二。就算經歷係相似,但係唔會係一無一樣!無論乜野都好,依個回憶、片段係屬於你自己同埋心愛你既人。所以,你要同Christine建立一個屬於你地自己回憶。>
我:<Fanny呀~ 我唔係太明?>
Fanny:<回憶! 就係你對佢今日所做既事,當過左去。依件事就係成為回憶。>
Maggie:<嗯~~ 你付出得越多、越用心。對方就會越深刻。一切就係你眼前為佢做既一切。>

我覺得兩位兄弟今次真係無揀錯! 從Fanny同Maggie身上,令到我感受到一件好真實既事。就係佢地已經擁有左屬於自己既回憶。
我地傾左好耐,飲完荼都成差唔多3點,之後就各有各走。我真係我仲未收到Christine電話。我估佢應該仲未起身。但係有心掛掛,於是我就懷疑依個會唔會係個原因。唔知有冇其他人試過好似我咁。

阿文:<喂…點呀!>
我:<無~~我試個電話,唔知道有冇壞到?>
阿文:<無理由呀?今朝咪打過比你叫你出來囉。>
我:<哦~ 我試下啫,同你地講完之後,成日電話都無響過。>
阿文:<咁呀~ 我試下打返比你啦。>

其實我只係擔心個電話有問題,Christine打唔到比我。但係又唔敢同阿文講,男人始終都係要面。大約5點度,終於收到Christine既電話,佢岩岩訓醒。佢問我得唔得閒同佢出來同佢食飯。我答應過佢,去到天腳底都會陪佢。所以,我地就約左主場APM 度食飯。仲等左佢兩個鐘添。

1 則留言:

Unknown 說...

Welcome mohd hafifi ~~

Hope u like my blog~~~