2011年12月12日星期一

我遇見了她-18

送左Christine返屋企,我就一路慢慢行去搵的士搭。係行依段路,我想起一句說話:往事只能回味。唉~雖然身心都好疲累。但係成個人都總係帶著一份好動力。我忽然間覺得自己好有男人味…因為承諾令到我更成熟。
Christine係我心目中已經唔再係高高在上既女神,而係趺落凡間受苦既天使。而天使已經失左法力,係一個凡人一樣。
依一刻,天使唔小心從天上跌左落地球上既一條村,條村叫公共屋村。相遇一個極度平凡既年青人,年青人見天使無家可歸。
於是就收留依一個天使。如果個故事,比阿威聽到,一定會話鬼我:<家下D男人係鍾意魔鬼架。天使~妖~。>
而阿文一定會話:<我鍾意Mix。因為我份人比較貪心、同埋咸濕。
行左一陣約五分鐘,收到Christine電話。

我:<仲乜仲唔訓呀?>
Christine:<我訓唔著囉!你行到邊呀!>
我:<我岩岩行到去商場對面囉。>
Christine:<都係我唔好啦。如果唔去文化中心。你就唔洗無車返屋企啦。>
我:<其實唔關你事,就算我唔去文化中心。我平時依個鐘數通常出街食早餐!>
Christine:<你陪左我成晚,我想陪返你返屋企。>
我:<好呀!咁你快D落來啦。我係巴士站等你。>
Chrisitine:<哦~~ 咁我著埋睡衣落來,你怕唔怕呀?>
我:<Um…唔好啦…一陣我怕好多人去聯合睇眼科!>
Christine:<依~~咁話人。乜家下我好差咩?>
我:<梗係唔係啦! 講下笑啫^^>
Christine:<Wind呀!我真係好耐無人聽我傾咁耐計啦。>
我:<放心!以後都會有個爛GAG王同你傾計架啦,包你唔會屈住屈住^^。>
Christine:<Hehe~嗯~咁今晚有冇星星閃落來捉你呀!>
我:<今日??D星星無閃落來捉我喎,只不過…有個喊包捉住左我啫。>
Christine:<依~咩野喎。突然諗起D唔開心既野係咁架拉。自從無左Jenny同阿琼、仲有Wilson佢地之後。好多時喊我都係自己喱埋係間房到喊。>
我:<哈~咁我聽日要都買定救生衣。一陣你喊到洪水咁沖走我點算呀!>
Chrsitine:<HeHe~唔會架…我都好少喊既。>
我:<係唔係依一年先喊得咁勁渣?>
Christine:<係呀…終於明白依D叫報應。>
我:<唔係報應…係考驗來架。有時候我都係到諗,日日都要面對好多困難。覺得好幸苦。但係當我只走過,原來我學到好多野。Christine你依家咪學到咩野叫珍貴囉!經驗就係最珍貴!上天考驗你越多,你就得既越多。>
Christine:<咁你多唔多考驗呀!>
我:<多架…例如~我約D兄弟出來,成日遲到要佢地等。跟住佢就地就左去。我咪又要追返佢地囉。>
Christine:<哈~佢地咁衰呀,唔理你?>
我:<咁又唔係,都係我衰先既…^^>
Christine :<其實我真係好羡慕你有一班咁好既兄弟呀!>
我:<雖然我都覺得好幸運!不過,我相信你既好朋友Jenny、阿琼都會返來你身邊!>
Christine:<我都好想有依一日,不過佢地依一世都唔會原諒我。>
我:<Um……只要有夢想,凡事可成真。>
Christine:<我真係好希望有依一日既來臨。>
我:<依~~有流星喎…>
Christine:<真架~~>
我:<搞掂~~>
Christine:<你仲咩野呀!>
我:<我靜話許左個願囉。>
Christine:<許願?許咩野願呀!>
我:<唔講得架…講左就唔靈架。>
Christine:<唔得呀!你快D講呀!我好想知呀!>
我:<咁好啦…既然你咁有誠意,我就姑且破例講你聽啦。我既願係總有一日,Jenny同阿琼會返來你身邊。>

沒有留言: