2011年12月3日星期六

我遇見了她-12

係依個星期一至四,我同Christine係返工既時間都會有每日一短訊。而當佢放工後都開始會比個電話比我。死啦,我覺得自己越踩越深,每日返工好期望放工。打工仔邊個唔係咁架啦?以往放工都係無乜人生目標。只係返屋企上下網。同阿威、阿文出來吹下水。所以,有時候咁無聊既時候,我寧願多D野做。OT仲好過啦。當然唔好日日咁啦。係101巴士站重遇Christine之後?我人生好似多了一個目標。整個人好有希望同埋動力。

今日係星期五,放工後大約一個鐘度啦。第一個打來竟然係阿文。真係有D突然!

我:<點呀~你依個鐘數唔洗陪女咩!>
阿文:<哈哈~今日佢要返學。我行一陣就去接佢放學囉。>
我:<=_=” 妖…你又搵我攝時間呀!>
阿文:<係呀~你點知架。今日有冇收到Christine短訊呀、佢又有冇打來呀!^^>
我:<吓…電話就無,SMS就有既。>
阿文:<睇來你同Christine都好事近啦。>
我:<點解咁講呢?我又唔覺得喎!街又未去過,傾下電話、SMS啫>
阿文:<我諗返起~我同Maggie 蘊釀時期都係咁架!>
我:<吓…未聽過,講來聽下?>

阿文係年頭前度女友係溝通上出現左好多既問題!雖然拍左兩年拖,但係甜蜜既事間只係頭過一個月。我同阿威、阿文既阿爸阿媽都覺得佢似老夫老妻多過拍拖。大約去到九個月幾前…阿文終於頂唔順。好想同佢女朋友分手。只係講唔出口。阿文一讀完U,就去從事核數工作,係年半前轉左另一間另核數師樓。依份工作成日都要走來走。有時候都會去唔同既國家或者地區。雖然收入好可觀。但係都幾辛苦。所以,佢同佢女朋友講起佢做野既事。佢女朋友只係冷冷淡淡。一句起兩句止。所以阿文寧願同我講佢既野。佢既公司好多既客都係誇越中港上市。所以阿文係依份工作中,就成日要係中港奔波!而阿文係新工作環境中要擔任一個Team Leader既角色。而Maggie就係佢既其中一個下屬。由於佢地工作唔可以有任何出錯同延誤。唔係就會影響到佢地既客比多左稅收或或者比少左稅項而遭到政府既檢控、或者準備上市時既延誤!所以,若果出錯或者延誤,除左失去左D客之餘,亦要倍償。條數係好大。所以壓力好大。有一次,Maggie係工作上犯左個大錯。比佢經理插左佢半個鐘。出到來既時間,佢就係茶水部喊左好耐。阿文見勢色唔對。於是就走入茶水部。

阿文:<你係度呀?無野呀?>
Maggie:<無野呀?係自己無用啫。: ( >
阿文:<都係我唔好,太多野做無幫你望一望。>
Maggie:<關你咩野事呀?自己大意啫。今單野都唔知點搞好。唉~>
阿文:<我係你阿頭來架。我搞埋少少野。跟住一齊搞掂依單野佢啦。>
Maggie:<嗯…唔該你呀!>

結果依單野阿文同Maggie通頂搞掂。如果唔係佢地公司可能要賠約100萬。所以阿文今次幫左Maggie一個好大既忙。Maggie好感激阿文依次既幫忙。同時間,而阿文方面,由於佢老細對佢既工作量同埋要求越來越高,所產生既壓越來越大。除左工作,阿文亦要keep住去進修考牌,仕途先會越來越好。每次佢係工作唔如意,同女朋友講完之後,佢女友既回應仲只係:做野係咁架?度度都係咁架啦?當自己好想搵人傾,但聽到依D說話,真係幾無癮。佢唯有將自己既困難去同Maggie講。Maggie每次都會仗義去分擔。並且幫佢手一齊諗辦法解決依個問題。所以,阿文好感激Maggie。由於朝夕相對。兩個人對於工作上、生活上,都互相關心、照顧。經歷多左、感情自然會產生左出來。而同女朋友間既矛盾亦日益嚴重、毫無改善!所以,最後就都係分手收場。聽落去好似Maggie係第三者咁。我起初都覺得係,但諗落去又覺得唔可以咁講,就算Maggie出現與否。佢地之間既感情已經出現左好多問題。
分左手後,阿文心情都好失落。畢竟都有成兩年既感情。加上前度女友不段既挽留。阿文更加既痛苦同埋無助。無奈既係唔想自己既生活成日只係一種既形式!所以佢都係果斷同埋決絕。Maggie 見到阿文咁,佢都好難受。因為佢對阿文既愛,從一份感激既開始,到加下已經不能自拔。所以,佢只要阿文開心,佢就開心。佢花左好多時間,心機去關心阿文。希望阿文可以走過唔開心既時間。有一日,阿文因為前女友既事,佢又再一次狠心拒絕左,亦係最後一次同佢前女友既見面。返工公司,想起對前女友既態度,阿文被依一份既好內疚糾纏係佢內心,突然望到張枱有份禮物,原來係紙粘土蛋糕來既。上面寫上"見到蛋糕就唔苦",仲加埋張咭。咭入面寫左”佢放開D啦,又咩野可以同我講架! 永遠都會關心你既Maggie^^”。我唔係好明"見到蛋糕就唔苦"既意思。阿文解釋我聽,原來蛋糕既意思就係等如Maggie。依個紙粘土蛋糕背後,係Maggie用左兩晚無訓既時間,親手整比佢。聽到既時間,我覺得好Sweet!依一件只係其中一件事,原來每當阿文下屬做錯野。佢經理就會插得佢既好勁。阿文都好慘下,唔單止要承受自己既錯。還要承受埋佢下屬既錯。雖然佢既職位係要承擔依D既責任。但係人始終都有感受!每當發生依D事後,Maggie 就會偷偷地放一粒糖係佢個位度。比佢知道世界上唔止苦既味道!還有甜架。等佢沖淡依D既唔好受。

沒有留言: